cibi4 Vloženo 13. Březen 2009 Vloženo 13. Březen 2009 Zdravim vsetkych amaterov a profesionalov. Mam taku prosbu. Mam octavku I rv. 2001 TDI 81kW. Pri studenom motore a volnobeznych otackach mi stupa priemerna spotreba na palubnom pc za 3 min o cca 2,5l a auto stoji! pri teplom motore stupa tiez spotreba ale velmi mierne 10 min 0,1l. Pozor menil som motor typ ASV ma som prasknuty blok motora. Viete mi prosim niekto poradit? Dakujem Citovat
vlca01 Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 ty stojís s autem 10minut a kontroluješ spotrebu na miste? proc s tím autem nejezdíš??? nebo vypni motor . nebo ses taxikař že si motorem pritápíš na miste:)))) já mam spotrebu pri studeným motoru cca 1,3 l/ hodinu a pri teplým 0,7l/ hod. muže to kolísat 0,8 -0,9 podle toho kolik mas zapnutých spotrebicu, svetel, klimu, vetráky a td. nekterí maji i 0,5l/hod, to už zaleži jak to mas serizene.... Citovat
cibi4 Vloženo 20. Březen 2009 Autor Vloženo 20. Březen 2009 Zdravim, ja som pisal ze mne stupa spotreba pri studenom motore a to ked stojim cca 3 min, vystupa mi priemerna spotreba o 3 litre a pritom okazita spotreba je 0,6L. Chcel by som vediet ze ci sa s tymto nikto nestretol. Dik ty stojís s autem 10minut a kontroluješ spotrebu na miste? proc s tím autem nejezdíš??? nebo vypni motor . nebo ses taxikař že si motorem pritápíš na miste:)))) já mam spotrebu pri studeným motoru cca 1,3 l/ hodinu a pri teplým 0,7l/ hod. muže to kolísat 0,8 -0,9 podle toho kolik mas zapnutých spotrebicu, svetel, klimu, vetráky a td. nekterí maji i 0,5l/hod, to už zaleži jak to mas serizene.... Citovat
Tapo Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 Už sa to tu riešil ta spotreba je len vypočet veličin (teplota motora , prejdute km ,atd) je to len informativny udaj .Po 100 km by mal pisat približnu spotrebu podla TP. Citovat
cibi4 Vloženo 21. Březen 2009 Autor Vloženo 21. Březen 2009 OK sorry je mi to luto, ospravedlnujem sa. Znamena to ze ak davam odpoved cez "odpovedz" ma vzdy vymazat text z predchazajuceho prispevku? Tak ako teraz? Pripadne mozete mi poslat postup sposobu na odpovede. Clenom som uz dlsie a dostal som upozornenie prvy raz, pritom odpovedam vzdy rovnako. Dakujem Citovat
cibi4 Vloženo 21. Březen 2009 Autor Vloženo 21. Březen 2009 A aby som sa vratil spat k prispevku. Neviem ci som sa spravne vyjadril, mne na palubnom pc stupa priemerna spotreba pri stojacom aute o cca 0,1 L za cca 10 sekund, to znamena, ze som stal na semafore 1 minutu, stupla mi spotreba o 0,6L, co si myslim ze nieje normalne. Pritom okamzita spotreba na volnobehu je 0,6L Diky Citovat
dastax Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 To je normální. Vem si, že se ti spotřeba počítá na 100km. Pakliže stojíš, tak neujedeš ani centimetr a motor si bere za hodinu těch cca 0,6 nebo kolik píšeš. ujedeš třeba 20km, máš určitou spotřebu, zastavíš a spotřeba ti poroste, protože benzín ti tam pořád přichází, ale ty neujíždíš ani kousek, takže za těch 20km cos ujel jsi spotřeboval to cos jel + to co tam stojíš na místě... trochu blbě se to vysvětluje Citovat
cibi4 Vloženo 22. Březen 2009 Autor Vloženo 22. Březen 2009 Dik za vysletlenie, len si mylim ze sa to nemeria tak jednoducho. Chcem sa teda teba, pripadne aj ostatnych opytat, ci im stupa spotreba pri studem motore a pocas statia? Predpokladam ze urcite nie. To by ti palubny pc nezobrazoval l/100km - l/h. Ved by to nedavalo ani logiku. Nevie nahodou niekto z vas co v Octavii I snima pietok paliva a nasledne aj zohladnuje spotrebu? Citovat
protected Vloženo 23. Březen 2009 Vloženo 23. Březen 2009 již to tu bylo řešeno, prostě se to stává já když nějakm přijedu, mám průměr třeba 8l, tak za 15mint mám průměr 11l:) Citovat
1.8T Vloženo 23. Březen 2009 Vloženo 23. Březen 2009 Počítá to tak jak píše Dastax Průtok paliva nic neměří, počítá si to z délky otevření vstřikovacích ventilů Citovat
pajka Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 (editace) čest taky řeším tu spotřebu.mam takovy problem jezdím do prahy do prace na tyden a když stojím v zacpě a popojíždím tak na volnoběh tak to po 20minutach začne kouřit.takovy bíly dym jak kdyby to žralo olej nebo co.ale kdyby to žralo olej tak to kouří i zastudena.ne.ta aktualní spotřeba se začne měnit až dosahnu přes 20km/h tak že když popojíždím na jedničku a vyřadím tak se sekne třeba 14l.je to normalní .jestli tam nejde moc paliva.lambda sonda neukazuje nic ale semtam se oběví sporadicka chyba 00525. asi koupím novou landu Editováno: 3. Květen 2009, autor: pajka Citovat
jarda.jezek Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 Laicky bych řekl, že díky horšímu chlazení v zácpách roste tlak v chladicím okruhu a nějakou netěsností (těsnění pod hlavou?) prosakuje voda do motoru a to bílé je pára. Ale odborníci tu řeknou jistě víc... Citovat
vraca24 Vloženo 16. Červen 2009 Vloženo 16. Červen 2009 tak já mám oct 1.9 81kw a při studeném motoru mám 4-5l a teplém se nedostanu pod 1.5l na volnoběh, čím to bude? Citovat
alonso84301 Vloženo 16. Červen 2009 Vloženo 16. Červen 2009 tak já mám oct 1.9 81kw a při studeném motoru mám 4-5l a teplém se nedostanu pod 1.5l na volnoběh, čím to bude? A KOLKO MOZE MAT TAK SPPOTREBU ZA 1H STATIA NA VOLNOBEH 1.6 55KW Citovat
fiser Vloženo 16. Červen 2009 Vloženo 16. Červen 2009 No mam 1.6 74kw, a teda co mi to dela je snad neuveritelne. pohybuji se v rozmezi 1.5 az nekde k 4.2 a to i pri zahretem motoru.Mam vysledovano ze kdyz pustim plynovy pedal a chvili jakoby brzdim motorem(samozrejme spotreba 0.0) a vyradim, tak mam spoterbu kolem tech optimalnich cca 1,6 ale to jen chvili , protoze hned zacne stoupat az nekde k tem 4 litrum,. otacky na volnobeh mam v poradku kolem 900. nevim jeslti nekdo poradi cim to je, ale je fakt ze po 5 letech co octu mam uz mi to ani neprijde. Kdesi sem tu navic cetl, ze je to snad normalni, az si pomalu zacinam rikat ze u tohohle typu motoru (AKL) je fakt normalni cokoli. Citovat
olisoft Vloženo 17. Červen 2009 Vloženo 17. Červen 2009 Normalne to urcite nie je. Skus si skontrolovat hadicu sania (medzi filtrom a klapkou), ma taku malu odbocku na odvetranie klukovky. Ta lubi prasknut a prisava falosny vzduch za vahou vzduchu. Potom skontrolovat na VAGu klapku, snimac teploty motora (dvojity, na budiky a do RJ, musi ukazovat priblizne rovnake teploty). Ja mam na volnobeh so zahriatym motorom cca 0.8l/hod Citovat
fiser Vloženo 17. Červen 2009 Vloženo 17. Červen 2009 Normalne to urcite nie je. Skus si skontrolovat hadicu sania (medzi filtrom a klapkou), ma taku malu odbocku na odvetranie klukovky. Ta lubi prasknut a prisava falosny vzduch za vahou vzduchu. Potom skontrolovat na VAGu klapku, snimac teploty motora (dvojity, na budiky a do RJ, musi ukazovat priblizne rovnake teploty).Ja mam na volnobeh so zahriatym motorom cca 0.8l/hod -- Tak tu hadicu jsem komplet kontrolaval, a dokonce cistil technickym benzinem i s takovym tim jakoby nalevacim hrdlem oleje.Poskozena urcite neni.( ale alespon uz nemam pod vickem oleje srazenou vodu, takze dycha dobre).Klapka je rok stara, origo,ale delalo to i se starou i ted. Navic pred mesicem cistena!Snimac teploty motoru je dobre, meneno!!! Spis si rikam ze to bude vahou vzduchu, tak uz by si zaslouzila vymenit, nevim jestli se da nejak zmerit jestli je jeste dobra, Pojedu ted na prohlidku tak se dam na vag a uvidim, ale rikam nejak to neresim, jsem si zvykl! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.