Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, táta má Octavii combi I 1.9 TDi (66 kW), přes 191 000 km, r.v. 2003. Má dodnes stále vadné turbo. Auto tak nutně potřebuje na služebky a nemůže najít jeden celý den volna v pracovním týdnu na vyčištění a výměnu turba do Ostravy nebo u Hodonína. O víkendu sice čas má, ale to zas žádnej servis nepracuje. Jestli někoho problém zajímá tak je tu ve fóru viz. téma "Diagnostika za jízdy, kvůli turbu". Vím, že je to ostuda, že dodnes ještě nenašel čas na servis. A taky, že ne každý má peníze. Dodávám, že po 180 000 km měl pomalu měnit rozvody, ale ještě nejsou měněné a bude si je snad brzy měnit.

A teď k problému. Táta prý poslední dobou, možná od té chvíle co odešlo turbo neskutečně dolívá olej každých 2000-2500 km. Palubovka mu vždy připomene, že má málo oleje. A to mu nikde pod autem a ani v motoru olej nekape. Předtím mu to vydrželo bez dolívání oleje každých 50 000 km do každého servisního intervalu. Nemá na to vliv vadné turbo, nebo nějaké těsnění v motoru, že mu tak rapidně žere olej? Díky předem za odpovědi.

Vloženo

JJ,pokud je vadne turbo,muze to brat pres turbo.

Tata asi ceka za to udela poradnou paseku ;)

Napis TDIfunovi nebo Indimu. Oni maji dilnu v Bohumine a mozna by ses s nima dohodunul na sobote.

Neotalej,nez se neco posere uplne.

Vloženo

1. Až se ten motor rozletí bude mít času víc než jeden den.

2. Jak to může dělat lambda, že by nějaká nová inovace pro tdi, divné.

3. Jak píšou kluci .

To je tak asi vše ;)

Vloženo

no resit okamžite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jakmile ti to nasaje ten olej do motoru pres to turbo tak ti to vyzene otacky motoru na 8000tis, turbo se ti rozleti nasaje to do ventilu vsechno to rozmlati a pretocijou se pisty a vyletí pist kapotou a urves ojnice a ohnes klikovku....v realu to bude vypadat jak start raketoplanu challenger:)))

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Opraveno, jede jako blesk :) Příčina: Prasklá membrána u nádoby regulace tlaku, proto žádný tlak a ještě zrezlý ventil a vadné teplotní čidlo motoru. Fakt bomba, Indi a jeho zlaté ručičky kol5 Vřele Indiho doporučuju, kdo bude mít problémy s turbem :)

  • o 9 let později...
Vloženo

dobry den chci se zeptat mam 01 octavii 1,9tdi 81kw a je to trochu od oleje okolo egr ventilu a trochu se mi i ztratil nevite cim by to mohlo byt , a obcas mi to zkoci do nouzoveho rezimu ze to ztrati vykon ale ten egr nereaguje 

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahoj všichni,

potřeboval bych poradit a mít jasné stanovisko. Mám Octavii 1,9 TDi 81 kW (ASV motor) nedávno jsem poslal turbo na výměnu regulační baňky,protože byla plná oleje, servis mi poslal repasované celé turbo. Po montáži do auta mi turbo zabírá až na 2200 ot/min. tudíž bych potřeboval poradit s nastavením turba. Navíc jsem si všiml, že i když před zpětnou montáží jsem vyčistil kompletně celou soustavu a vyměnil jsem odvětrávání klikové skříně, tak se mi ve spojích znovu objevilo rosení oleje. Má někdo nějakou zkušenost, co je potřeba vyměnit aby se znovu regulační baňka nenaplnila olejem???

Díky za odpověď.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...