Publikováno Březen 14, 200916 r dnes som odhalil , že mam prasknutu tuto hadicu, ake to mohlo mat nasledky a aka je funkcia? treba ju vimenit alebo stači oblepit? okolie praskliny bolo dost mastne od oleja. kde jkopit , popripade čislo dielu. dik
Březen 14, 200916 r Netreba VIN, na hadici je ETKA cislo. A podla motorizacie vedia povedat ktoru treba.
Březen 15, 200916 r Nasledky to mava zvycajne dost nepekne na chod motora, neviem ako u inych motorov ale moja 1,8 Turbo, dost haluzila ked som mal netesnost v sani.
Březen 16, 200916 r Napiš co máš za motor rok výroby a popros chlapi oni se ti do etky podívají a řeknou ti číslo dílu a cenu
Březen 16, 200916 r Tohle jsem před pár týdny řešil, vstup mezi klapou a váhou ucpi (falešný vzduch ti bude dělat problémy s volnoběhem) odvětrání skříně nadstav hadicí a dej ji někam bokem např. do nějaké nádobky kde se budou výpary sbírat. Není dobré si takhle zasírat klapu a zbytek sání sajrajtem z ovzdušnění. Klapu si vyčisti, za tu dobu co ti to přisávalo kombinaci prachu z cest a olejové výpary, to bude asi chtít, pak musíš VAGem nastavit mezní hodnoty klapky aby se volnoběh sklidnil. tady je nějaké info o tom odvětrání.. http://bidrinperformance.com/joomla1/index...4&Itemid=56
Březen 16, 200916 r Autor Napiš co máš za motor rok výroby a popros chlapi oni se ti do etky podívají a řeknou ti číslo dílu a cenu motor 1,6 75kW AVU 2002 Upraveno Březen 16, 200916 r od yockey
Březen 17, 200916 r Na co ti je to cislo??? :palec2: Sadni do auta a chod do predajne SKODA-kde predavaju original nahradne diely. Povies co a aku hadicu v ETKE je pekne vyobrazena. Podla VIN-kodu este pre istotu skontrolujes ci sa ta hadica nachadza v tvojom aute. Ak ano tak si ju objednas . Ak ju maju na sklade tak ju aj hned kupis a vymenis.!Alebo si ju das vymenit v servise!!!!
Květen 18, 200916 r pro VOCKEY: máš ještě prasklou hadici odvětrání klikové skříně. V místě toho pružného vlnovce - jde to poznat podle mastného fleku Dnes jsem to zjistil bohužel i u sebe, začal mi jemně kolísat volnoběh. Hlavně za studena. Až budu doma tak tu hadici naprotézuju nějakým návlekem ale teď tady nic nemám. Bude stačit když ten konec ve směru k sání zaslepím? ucpu? jde o to že to teď přisává falešný vzduch, kolísají otáčky a někdo tu psal že měl i snížený výkon v nízkých ot. Ten konec odvětrání ať si klidně prdí do vzduchu, snad tam žádnej kámen nespadne Myslel jsme že to omotám izolačkou a zajistím drátkem ... ale nevím jestli tím třeba něco nezpůsobím. Má někdo povědomí? zkušenost??? teď už jen čekám kdy rupne ta samá pružná hadice přímo do klapky. Olej to zevnitř asi pěkně leptá. Měli to udělat z lepšího matroše. Díky za rychlé reakce, mám před sebou do víkendu dost jízd tak ať něco nepohnojím Upraveno Květen 18, 200916 r od KarlosTDi
Květen 19, 200916 r Prosím to nikdo netuší co se stane když to zacpu? ... no tak to vyzkouším sám a pak dám vědět. Takto se mi s tím jezdit nechce, trošku to houpe na volnoběh a hůř se zdvihá z malých otáček (možná kdybych si nevšiml te praskliny tak ty příznaky ani nepociťuji, ale jsem už takový a každá vada mě točí ...) Upraveno Květen 19, 200916 r od KarlosTDi
Květen 19, 200916 r Autor no s tou hadicou som ešte nič nerobil je trochu presiaknuta olejom. neviem ake to može mat nasledky ale asi bude lepšie ju vymenit. inak žere mi to olej može to byt tym? Upraveno Květen 19, 200916 r od yockey
Květen 19, 200916 r Máš vyměněnou tu tlustkou ke klapce (sací) i tu oddechovou od klidy? taje podle horního obr taky špatná ... Já to zatím vyřešil zaslepením a spokojenost. Zaslepil jsem to nehořlavou izolačkou a jelikož se jí na té mastné trubě nechtělo moc držet tak jsem to pojistil drátkem. Motor nehoupe, rozjezdy krása i to výrazně líp táhne, volnoběh se uklidnil a klesla spotřeba jak na volnoběh (dřív 0,8 teď 0,6l/hod) tak jízdně (dřív ta samá trasa po Brně 6km 8l teď 6l) Až budu doma provedu přemostění nějakou hadicí a dotěsnění. Je neuvěřitelné jaký vliv mají na volnoběžné ot jakékoli netěsnosti. A to si konstruktéří dovolí tak důležité a chemicky namáhané díly tak poddimenzovat !!! ideálně opravdu na široké trubce před klapkou udělat záslepku a odfuk z motoru dá pře filtr.
Květen 19, 200916 r Autor no ja som zatial menil iba hadicu sania , mal som ju roztrhnutu v tom tenkom mieste čo ide s odvetravania Upraveno Květen 19, 200916 r od yockey
Květen 19, 200916 r TU SPODNÍ MĚNIT NEMUSÍŠ. ODLÁMEJ TEN RÁDOBY PRUŽNEJ VLNOVEC CO SE ROZLEPTAL A PŘVLÉKNI PŘES TO NĚJAKOU VHODNOU HADICI. TAK AKORÁT DLOUHOU ABY TO MĚLO TROCHU VŮLI. IDEÁLNÍ BY BYLA NĚJAKÁ DUŠE Z KOLA PRŮMĚRU cca 1" OBA KONCE PAK CO NEJLÉPE ZATĚSNI (STAHOVACÍ KOVOVÉ PÁSKY, TĚSNÍCÍ PÁSEK, ...) UVIDÍŠ ŽE TO NA KUTUŘE CHODU POCÍTÍŠ. JÁ TEDA DOST. JÁ TO MÁM VLASTNĚ NA VSTUPU DO MOTORU ZASLEPENÝ A DOBRÝ ... EŠTĚ ALE PŘES TEN KONEC OD MOTORU DÁM PUNČOCHU NEBO NĚCO ABYCH NENASÁL VRABCE JO TO ŽE TI UBÝVÁ OLEJ TÍM URČITĚ NEZACHRÁNÍŠ, POCHYBUJU ŽE BY SE TÍM VYPRSKALO VÍC JAK 0,1dcl NA 10 000km FURT NEDOKÁŽU POCHOOPIT JAK TO MOHLI VÝVOJÁŘI TAK PODCENIT. KDYŽ SI PŘEDTAVÍM JAK TOU DÍROU TĚSNĚ PŘED KLAPKOU NASÁVÁ MOTOR ŠPÍNU A PRACH + OLEJOVOU MHLU TAK TO JE SOLIDNÍ BRUSNÁ PASTA ... TO ANI NEMUSÍME JEZDIT SE VZDUCHOVÝM FILTREM Upraveno Květen 19, 200916 r od KarlosTDi
Květen 19, 200916 r NEMÁTE NĚKDO FOKTU MOTORU 75kW BEZ HORNÍHO KRYTU? JAK JE TO NAPOJENÉ TAM? DLE KATALOGU MÁ TU TRUBKU STEJNOU ALE NĚJAK SE MI NEZDÁ ŽE BY TO ZASE ZVORALI !!!
Květen 20, 200916 r Autor ty to budeš riešit ako nechaš to tak zaslepene a potom to spaviš tak ako si napisal alebo vymeniš hadicu?
Květen 20, 200916 r já to spravím tak že přes to navleču jinou hadici. Měnita za 1000,- se mi nechce, navíc je k ní strašnej přístup a stejně se zas rozleptá. zalepené to určitě nenechám, koukal jsem že izolačka co jsem tam nalepil se krásně přicucla na tu hadici, takže tam má motor snahu si přisávat. I když jen z motoru. Také je to cítit na výčku dolévání oleje - bylo takové přicuclé. Mám před sebou jízdu podálnici Brno - Praha, Praha - HK tak to nebudu moc honit a pak opravím. Upraveno Květen 20, 200916 r od KarlosTDi
Květen 20, 200916 r Autor já to spravím tak že přes to navleču jinou hadici.Měnita za 1000,- se mi nechce, navíc je k ní strašnej přístup a stejně se zas rozleptá. zalepené to určitě nenechám, koukal jsem že izolačka co jsem tam nalepil se krásně přicucla na tu hadici, takže tam má motor snahu si přisávat. I když jen z motoru. Také je to cítit na výčku dolévání oleje - bylo takové přicuclé. Mám před sebou jízdu podálnici Brno - Praha, Praha - HK tak to nebudu moc honit a pak opravím. jj ja to spravim takisto
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.