Já si dělal čištění a dezinfekci sám a pohoda, nejprve jsem sundal kastlik před spolujezdcovou sedačkou, pod ním je motor ventilatoru, který vespod po odšroubování šroubku a odpojení konektoru se vysune směrem dolu. Nalevo v tunelu topení jde vidět část výparníku, ten jsem prostříkal rozprašovačem ve kterém jsem měl savo na plísně BACHA NA SEDAČKY A TAPECE !!!!! Ten jsem nechal působit 5 minut a poté jsem výparník důkladně pročistil čistou vodou (důležité!! hliník nemá savo rád a pokud se na to necítíte, tak stačí bohatě jen samotný čistič s dezinfekcí)
Pak jsem celý výparník ještě prostříknul aktivní pěnou na čištění klimatizací. Na tento čistič ve spreji jsem ještě nasadil hadičku s tryskou a do každého průduchu jsem jej zastrčil na maximum, poté jsem sprej spustil a pomalu hadičku vytahoval čímž jsem vypěnil celý kanál od topení až ke všem výdechům na palubce a na auto jsem spotřeboval celý sprej. Mohl jsem to vyfotit vypadalo to legračně, jak se z každé ďoury co jde vzduch od topení valí pěna ven Pěna se po chvíli změnila v tekutinu, která odtekla pod auto. Odtok se nachází v motorovém prostoru a je debilně schovaný není to hadička směrem dolů jako u jiných aut ale je to je obyčejné vyustění, které je schované pod tlumícím kobercem, stačí nahmatat vevnitř auta pod palubkou kde ta odpadová trubka zhruba vede a hned budete vědět, kam v tom motorovém prostoru hledat . V místě vyustění je ten koberec prostříhlý a jde to vyloupnout, pak už jen stačí vzít nějaký předmět (třeba šroubovák) kterým se pootevře gumová membrána která kryje vyústění aby ten sajrajt rychleji odtekl..
Pak je třeba vše poskládat, nahodit nový pylový fitr, stahnout všechna okna nastartovat a nechat cca půlhoďky s puštěným topením na max. vysušit a odvětrat celý systém. Během sušení je třeba občas přepínat klapky vedení vzduchu aby se systém vysušil celý.
Snad jsem na nic nazpoměl, popis to je asi šílený ale je to brnkačka