Přejít na obsah

Radim205D

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://chipforum.cz
  • ICQ
    0

Oznámení Radim205D

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Nevíte prosím, jak je to se vzájemnou zaměnitelností dveřních jednotek co jsou na motorech stahovaček? Mám 01 99 SLX + central a do řidičovýh dveří mi nejspíš zateklo a při zamknutém autě mi pořád jde do LP jednotky nějakých 200mA. Jiný problém se stahováním a centrálem nemám. Na nějakou dobu bych použil jednotku ze zadních dveří s tím, že bych by se dveře neotevíraly a nestahovalo sklo. Nechce se mi to pracně zkoušet když nevím jestli to půjde.. díky za info
  2. Radim205D

    Loketní opěrka

    Když už je tady ta diskuze o loketkách, nezkoušel už někdo z vás použit dopředu zadní širokou výklopnou loketku z opěradel ?
  3. Hledám nějakého šikovného studenta, který by měl o tohle zájem. http://www.mzkart.cz/?diplomova-prace,39 Radim
  4. Nabízím možnost pořádání klubových srazů na motokárové hale v Prostřední Suché u Havířova - Kapacita cca 70 míst - Velké parkoviště - Čepujeme Radegast a Pilsner Urquel - Jízdy na motokárách nejsou povinné a kdyby někdo i tak chtěl předvést své řidičské umění, tak jsem schopen udělat pro členy skodahome.cz slevu. Otevřeno: út - pá 15-22 so / ne 10-22 info: moje soukromá zpráva, mzkart@seznam.cz , www.mzkart.cz
  5. Pánové, nezkoušel už někdo z vás z důvodů neustáleho kroucení 280mm kotoučů na 01 použít po obvodu stočené 288mm kotouče ? Vím, že jsou o 2mm plytší a 3mm silnější, což při použití přebroušených desek o 1.5mm by nemusel být problém. O1 mám jen na lítačku po městě a nechce se mě řešit kompletní přestavba těhlic a brzdičů. Dal jsem tenhle dotaz i na DP tak snad se najde někdo kdo s tím má zkušenost http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=57812
  6. Cca. před rokem jsem si s tím hrál a zkoušel jsem ten článek připojit naostro k baterce u nastartovaného auta, topí to fest ale zároveň ne tolik, aby to roztápělo plasty, přecijenom musí se to samo hlídat aby přehřátí nezpůsobilo požár, časem se na tom uvnitř v topení usadí hromada prachu a různého marasu, které by dymilo a začalo hořet. Co se týče dodatečné montáže, tak u O1 to musí být pořádná pakárna, když bych chtěl aby to bylo co nejblíž středovým výdechúm a poslední článek směrem od ventilátoru. Prostě tak, aby to bylo nejúčinější a ohřátý vzduch jsem nechladil po cestě k výdechum zmrzlým výparníkem klimy a ještě nezahřátým radiátorem topení. Je toho hodně.. S tou spotřebou proudu to zas není takové strašné pokud se s tím zachází rozumně a nejede to na full celou dobu provozu auta. U supa a fabky to řídí ř.j. a ty auta s tím nemaj problém.. Natáhni do kabiny silné kabely od baterky, udělej tomu PTC článku nožičky, ať to neleží přímo na palubovce a nahoru namontuj 4fany z PC a uvidíš jak ti to bleskově sklo odmrazí až motor zahřeješ tak PTC vypneš (tenhle návod ber spiš jako na pobavení ale mohlo by to tak fachčit)
  7. Nene kára je 99´ Nechce se mi upravovat předface výztuha kvůli face světlům, když mi jedna face výztuha leží na dílně. A až bude někdy čas, tak dam i nárazník ale je to už veterán, tak to "bastlím" jen zlehka ze zbylých dílů.. Není to nic důležitého ale i tak dík za info
  8. Omlouvám se předem, jestli se to už tady řešilo ale mám takový dotaz, pasuje předface přední nárazník na face výztuhu ? Dík Radim
  9. Napojit na VAG a udělat zakladní nastvení klapy a nebo jezdit a řídící jednotka si to časem sama zadaptuje..
  10. Já si dělal čištění a dezinfekci sám a pohoda, nejprve jsem sundal kastlik před spolujezdcovou sedačkou, pod ním je motor ventilatoru, který vespod po odšroubování šroubku a odpojení konektoru se vysune směrem dolu. Nalevo v tunelu topení jde vidět část výparníku, ten jsem prostříkal rozprašovačem ve kterém jsem měl savo na plísně BACHA NA SEDAČKY A TAPECE !!!!! Ten jsem nechal působit 5 minut a poté jsem výparník důkladně pročistil čistou vodou (důležité!! hliník nemá savo rád a pokud se na to necítíte, tak stačí bohatě jen samotný čistič s dezinfekcí) Pak jsem celý výparník ještě prostříknul aktivní pěnou na čištění klimatizací. Na tento čistič ve spreji jsem ještě nasadil hadičku s tryskou a do každého průduchu jsem jej zastrčil na maximum, poté jsem sprej spustil a pomalu hadičku vytahoval čímž jsem vypěnil celý kanál od topení až ke všem výdechům na palubce a na auto jsem spotřeboval celý sprej. Mohl jsem to vyfotit vypadalo to legračně, jak se z každé ďoury co jde vzduch od topení valí pěna ven Pěna se po chvíli změnila v tekutinu, která odtekla pod auto. Odtok se nachází v motorovém prostoru a je debilně schovaný není to hadička směrem dolů jako u jiných aut ale je to je obyčejné vyustění, které je schované pod tlumícím kobercem, stačí nahmatat vevnitř auta pod palubkou kde ta odpadová trubka zhruba vede a hned budete vědět, kam v tom motorovém prostoru hledat . V místě vyustění je ten koberec prostříhlý a jde to vyloupnout, pak už jen stačí vzít nějaký předmět (třeba šroubovák) kterým se pootevře gumová membrána která kryje vyústění aby ten sajrajt rychleji odtekl.. Pak je třeba vše poskládat, nahodit nový pylový fitr, stahnout všechna okna nastartovat a nechat cca půlhoďky s puštěným topením na max. vysušit a odvětrat celý systém. Během sušení je třeba občas přepínat klapky vedení vzduchu aby se systém vysušil celý. Snad jsem na nic nazpoměl, popis to je asi šílený ale je to brnkačka
  11. Radim205D

    Startér

    http://www.zbozi.cz/?sId=b3WW4zDYO1ILfp3VX...&expanded=0
  12. Radim205D

    Startér

    možná pomůže pár fotek http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1986
  13. 1.8T zabírá krásně odspodu a tolik se nemusí točit narozdíl od 20V atmosférického AGN který zabíra cca od 3500ot Pro zájímavost graf motoru pro Octavia Cup (pan Michl snad promine zveřejnění)
×
×
  • Vytvořit nový...