čírko Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Ahoj, vím, že tady na fóru už proběhlo pár diskuzí, ale nenašel jsem nikde, jaké dát silentbloky na Octu 1.8T AGU, pokud chci něco lepšího než origo, ale nechci Powerflex. Mám na své Octě komplet podvozek od HP (snížení jako RS o 1,5cm), takže je tvrdší. Čeká mě výměna silentbloků a nevím jaké "lepší" použít. Jinak jsem naprostý laik co se těhle věcí týče, takže tímto prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 audi TT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čírko Vloženo 18. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Jo o tom už jsem četl, ale jak poznám, který resp. pod jakým označením mi tam budou pasovat? Předpokládám, že v obchodě asi těžko budou vědět který to jsou, když řeknu, že mám octu a chci silentbloky od audi TT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 A nebo JK REVYS, snad jsem nepokurvil nazev, ale najdes na www.silentbloky.cz mam ja a max spokojenost. Staci zavolat a rict ze chces tvrdou variantu na oktu a uz vedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čírko Vloženo 19. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 To oktavius 84: Kouknul jsem se na jejich stránky, no moc tam toho nemají. Nejlepší bude tam asi opravdu zavolat. Jak moc máš ty silentbloky tvrdý, abych pak při kombinaci s HP podvozkem nevyklepal někde duši, nebo si nepřekous jazyk. Oni umějí různé tvrdosti? A cenu sem tam taky nenašel. Porovnání oproti origo máš (teda origo mi přijde docela drahý)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...