Přejít na obsah

Imobilizer - svítí kontrolka, problémy, vyčtení PIN


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Čau vespolek

Jaký kabel je potřeba použít na načtení pinu budíků přes např  VAG tacho 

Mám KKL a tím to prý nejde

Díky 

Může být tento?

https://m.aliexpress.com/item/32822587220.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32822587220&aff_trace_key=658be6f703ae4ec6bb2f3a043f193aea-1542528250526-08991-cCZtBY5p&aff_platform=msite&m_page_id=4625amp-WCINxtJ-hn8L1Ls27lsf2A1550080135676

 

 

Editováno: , autor: babulka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim, mel jsem nebo mozna stale mam problem s imobilizerem.
Cca. pred rokem zacala blikat kontrolka imobilizeru. Zadal jsem PIN a normalne nastartoval. Jinak obvykle reseni - rana do palubky.
Nedavno prestaly rany ucinkovat, tak jsem zadal PIN a nic. Kontrolka blikala porad a motor hned zase chcipnul. Vymontoval jsem palubku a propajel kontakty (viz. fotky pred a po). Nemel jsem zrovna multimetr, takze nevim, jestli to urcite byly spatny spoje v desce/konektoru. Na fotce jsou ale pomerne jasny praskliny ve spojich, takze predpokladam ze jo. Po prepajeni a zapojeni palubky zpatky blikala ale kontrolka dal a start nebyl mozny. Proste zadna zmena. Zmeril jsem jeste odpor mezi kontakty, co vedou ke snimaci civce (cca 23 Ohmu). Z toho usuzuju, ze civka i kablik by mely byt ok.
Pak jsem zkousel jeste nacist chyby pres OBD a pak najednou kontrolka pri jednom z dalisch pokusu zhasla. Jenze vubec nevim proc a jak se to stalo.

Mate nekdo podobnou zkusenost nebo vite, proc elektronika nevzala zadany PIN? (ten je 100% spravne). Nebo se musi PIN jeste nejak potvrdit? Resp. zhasne pak ta kontrolka? (Uz nevim presny prubeh, kdyz mi to kdysi slo).
Pokud to byla chyba v konektoru/desce na palubce, tak proc kontrolka blikala dal po opetovnem zapojeni, i kdyz uz spoj byl v poradku?

Bojim se, jestli neni zavada jeste nekde jinde. Pak nenastartuju, az se to bude nejmin hodit.
Diky!
(Fabia I, 1.4 MPi, 50kW, 2002).

49962.jpg

49961.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim vás, uz pred nejakym casom som sem na forum pisal o strate vsetkych klucov od mojej Fabie 1.9 SDI ASY 07/2001, u nás v Bratislavskej Skode mi nechcu dat spravit novy kluc aj ked som majitel a to preto, lebo nemam tu karticku/stitok kde je nejaky kod, neviem ci je to pin pre palubovku, ale ten aj tak neviem zistit, vraj bez toho sa to neda, uz som aj chcel kupit celu sadu z vrakoviska, ale nez to urobim neviem ako vybrat spinačku bez kluca. Pri novej spinacke by som v tom pripade iba prehodil immo tycky v klučoch, pripadne nalepil jeden na spinacku za gumu (aby pri dalšej prípadnej strate aspon netrebalo riešiť immo) a prisposobil iba 2x DO. Ak by sa našiel niekto kto by mi vedel poradit s tou demontazou bez kluča, tak aby som to nemusel nejako moc poskodit bolo by fajn, v tom pripade by som aj rad vedel zistit pin palubovky, lebo vsetko co som nasiel potrebuje win xp. Za ochotu pomoct dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Vyriešené, kupil som použitu sadu zamkov plus 2x kluc z eshopu autodemont.sk za 50€, dalej 2x nový transponder ID48 celkom za 10€.

Na otvorenie som použil plochy šrobovak (s dobrou rukovetou aby sa dalo poriadne zapret) ktorým som pretocil a vylomil vložky na dverach a spinačke, haluz 1 minutu to trvalo celkom, tento postup som zvolil, lebo som mal nachystané nové vložky.

Použil som starý notebook s win7 ultimate 32bit, soft VAG EEPROM PROGRAMMER 1.19 (zadarmo na ulozto.sk) na zistenie loginu s lacnym KKL modrým kablom, ktory som kupoval roky dozadu.

Ako prisposobovat kluce som si precital v softe VIS.

Ten isty notebook som použil na prisposobenie klucov s cinskym kablom HEX-CAN soft VCDS 12.12 .

Hotovo celkova cena moj čas a 60€ . Chapem, že v servisoch je cena za tento ukon premrštená, ale kto ma skusenosti s nejakou diagnostikou, ma naradie a zručnosť na demontáž zámkov tak si to určite urobí sám a bude mať lepší pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Ahoj přátelé okřídleného šípu. Sice jsem věrný škodovák,ale syn jako první auto na naučení si koupil VW golf IV 1.4 16v  r.v. 2001 a já bych s tímto vozítkem potřeboval pomoct. Měl jen 1 klíč,tak jsme koupili na alíku nový. Planžeta hotová,centrál spárovaný ale nikdo mi nedokáže přizpůsobit imobilizer. Byl s tím už ve 2 servisech,ale nedaří se jim vyčíst pin budíku.  Prý je na to potřeba nějaký starý program,že tam je nějaká stará siemens jednotka (nevím,nerozumím tomu). Tak chci zkusit zde,jestli by to někdo dokázal udělat. Nejlépe okolí České Lípy (Liberec, Ústí, Děčín, Boleslav...). Samozřejmostí je finanční odměna. Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...