jeromme Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Ahoj, nevim ani jak to popsat. Mel jsem problem s termostatem, tak jsem si sam vzmenil celou skrin termostatu. Po vymene jsem najednou mel problem s nastartovanim, musel jsem vyhnat motor do otacek, aby zustal bezet. Vecer jsem nechal auto venku, kdyz jsem k nemu prisel asi za cca 2hodiny, mel jsem znovu stejny problem, motor se chytil snad az na 8 nastartovani ... nevim, kde jsem pri vymene te skrine termostatu udelal chybu, ale nic jsem nikde neodpojoval, poradite co to muze byt? Mam Fabii 1,4 MPI, r.v. 2001. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 pri termostate mas cidlo teploty chladiacej kvapaliny. myslim ze si nedopatrenim porusil dokonalost kontaktu na cidle a tym padom dostava rj motoru zle udaje o teplote motora a inak nastavuje bohatost zmesi. to je len teoria ale ak si sa pohyboval len okolo termostatu dost pravdepodobna. zacni riesit zasunutie kontaktu do cidla teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin5464 Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 (editace) Zdravim , mam taky problem se startovanim .. dneska jsem dojel , motor jsem vypnul a po cca 20min sem chtel znovu nastartovat a nic (tepl. mi to ukazovalo v pulce .. takze ok) .. kličkem sem otočil chvilku se snazila nastartovat ale nic .. zkousel jsem to dokola a cirka po 10tem pokusu se motor chytl ale na slabych otackach (500) zacinal se klepat a zdechat tak sem prislapl plyn .. pustil jsem ho a vratil se zase na volnobeh a motor bezel .. byl citit nespaleny benzin a u vyfuku byla cista silnice (zadny olej, voda) udelalo mi to takhle uz asi po treti .. (jeste parkrat a vypadaji mi vlasy ) olej , brzdovku a vzduch filtr mam menenej pred 2000 km diagnostika bez chyb , jen mam spatnou lambdu pred katalyzatorem (sviti kontrolka motoru) , nadrz skoro plna a pocasi bylo krasny .. motor 1.4 mpi rv2002 , najeto 100tis Editováno: 22. Březen 2009, autor: Martin5464 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeromme Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 pri termostate mas cidlo teploty chladiacej kvapaliny. myslim ze si nedopatrenim porusil dokonalost kontaktu na cidle a tym padom dostava rj motoru zle udaje o teplote motora a inak nastavuje bohatost zmesi.to je len teoria ale ak si sa pohyboval len okolo termostatu dost pravdepodobna. zacni riesit zasunutie kontaktu do cidla teploty. ... a ještě jsem yjistil, že mi tekla voda z výfuku ... ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 to je kondenzat, to nerieš. diagnostika je urcite ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeromme Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 to je kondenzat, to nerieš. diagnostika je urcite ok? tak tam jsem ještě nebyl ... objednám se ... zjistil jsem, že to dělá jen když je motor studený, jakmile se zahřeje, auto startuje jako předtím hned napoprvé :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Mám ten samí problém. Po výměně celé skříně termostatu mi motor nastartuje až na několikátý pokus. A co s tim netušim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.