Přejít na obsah

HOVADA


triktrak

Doporučené příspěvky

Myslím že se shodnem na faktu, že nejlepším důkazem by v tomhle případě byla kamera s plynulým záznamem videa, ze kterýho by se docela snadno vidělo kde kdo kdy byl a co měl učunit - ale ona i ta fotka je dostačující...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně, chtělo by to aktuální foto z dané doby, aby bylo jasné co měl kdo učinit, a jestli měl autobusák možnost a dostatek místa při tak dlouhém objíždění překážky, zařadit se zpět a nechat tě projet. Ale ruku na srdce, možná si neměl svůj den, že jsi ho bez soucitu zašmikl až na úplném konci jeho trápení  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare,po tom co jsi popsal situaci,jsem Ti dal za pravdu.V mezích zákona máš pravdu,jestli ji máš i z lidského hlediska se prostě posoudit nedá.

V zásadě ten autobusák hovado byl,ale otázka je,jestli je to hovado je od přírody,nebo je to takový Jekyll a Hyde.On to totiž může být slušnější řidič než my všichni dohromady,jenom mu do role hovada pomáhají ostatní nerespektováním jejich práv.

Já určitě nejsem žádnej Mirek Dušín a sem tam se mi povede věc,že bych se radši v prd..i viděl,ale mám pár pravidel,mezi nimi je když míjím autobus v zastávce,dávám si kurva bacha na chodce a potom,jestli nechce odjet a nebliká.Pouštím,i když jedu sám,tím spíš,když je za mnou kolona.To,že mi děkují za to,na co mají ze zákona nárok svědčí o jednom,že pouštění autobusu není tak samozřejmé jak by mělo a že na ně většina sere.

Proto se jim ani nedivím.Ano,hovada taky trestám,alespoň tím,že si je vytroubím :-),ale autobusáci mezi ně nepatří,protože do role hovad je pasoval nezájem a arogance ostatních.

Howg :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja si šiniem v piatok po meste,pred mojím roomom 3-ka BMW. Celkom pekný voz,tuningové svetlá - a naraz som ho mal skoro v chladiči. Vravím si ,,dávaj pozor,nelep sa naňho!,,  A  na ďalšej križovatke znova! Takmer som to nedobrzdil. Manžela jačala,pes to zapichol na podlahu - a v tom mi to došlo.  Na BMW nesvietili brzdové svetlá! Nehľadiac na to že jazdím profesionálne,a sedlám všetky druhy vozidiel - viem, že pri náraze zozadu budem automaticky braný na zodpovednosť ja. Vodiča som vytrúbil,auto síce nemal označené že ho vedie sluchovo postihnutá osoba,ale nereagoval. Dobre že som nesedel v naloženej osemkole ,alebo v buse. To by som asi nedobrzdil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Nemohol brzdiť iba motorom? Pri väčšom objeme a podradení je brzdný účinok motora dosť veľký.
2. Ak mu naozaj nesvietili brzdné svetlá, mal si ho predbehnúť a dať mu znamenie aby zastavil, následne si ho mal upozorniť na problém. Tu na našom fóre si to určite neprečíta.

3. Ak si nemal možnosť ho predbehnúť a zastaviť, mal si zavolať políciu, nadiktovať EČV, aby majiteľa BMW našli a kontaktovali a riešili to. Ono je totiž dosť nebezpečné ak niekto takto jazdí, a tak isto mohlo ísť aj o pokus poistný podvod (majiteľ napr. chcel vymeniť zadný nárazník z M-kový, alebo ho len jednoducho potreboval prelakovať zadarmo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorem nedobrzdíš nikdy až do klidu - vždycky musíš ve finále poslední zbytky pohybový energie zmařit brzdama. To znamená, že vždycky aspoň těsně před zastavením se musí brzdový světla rozsvítit - pokud není někde závada. A co víc - když se jen brzdí motorem, tak nikdy nejde o prudký zpomalení, který by znamenalo pro toho vzadu nutnost prudce brzdit. Pokud se teda stalo to, co popisuje parolla, tak dotyčný báwo těžko brzdilo JEN motorem.

 

Předjet a zastavit takovýho tuzéra není vždycky dost dobře možný - drtivá většina jich má natolik namachrovaný ego, že i jen pokus o předjetí za účelem upozornění na závadu berou jako urážku JEJICH AUTÍ. Nějaký blikání nebo protroubení chápou podobně - co by jim někdo mohl chtít, když oni mají SUPROVOU KÁRU...?

 

A to nahlášení taky není vždycky cestou k úspěchu - policajti mají dost starostí s vlastním přežitím, nechci je za to omlouvat, ale vyšetřovat oznámení na nesvítící brzdový světla v dnešní době určitě nebudou - ani se nebudou snažit zjišťovat z nějakýho registru majitele a jezdit za ním kontrolovat auto. Závažnost takovýho přestupku a jeho společenská nebezpečnost (řečeno policejním slovníkem) je natolik nízká, že to jednoduše odloží - a vyšetřovat by něco začali až teprve kdybys do takovýho blba skutečně nabořil. 

 

Ale o podvodech s vybržďováním nemá cenu spekulovat, dějou se dost často - sám mám takovou zkušenost starou jen pár let, kdy jsem nejdřív viděl snahu takovýho hajzla "dostat ránu" od tahače s cisternou - prostě jsem dojel cisternu, která se po "jedničce" doslova plazila snad jen 70kmh - aby to pak vyzkoušel i na mně. Já totiž tu cisternu při první možný příležitosti předjel - a čuměl jsem jak puk, protože na předním nárazníku měla ta Scanie doslova nalepenýho otřískanýho favorita s výrazným probíhajícím tuzingem - nízkej posez na zkrácenejch pérech, vytažený blatníky, zpod nich podložkama vystrčený široký kola, křídlo jak WRCčko, všude plácance kytu, vzadu vejfucková roura jak kanón od tanku a ještě á la DTM zlomená nahoru. Předtím jsem ho přes ten kamión jednoduše neviděl, jak byl před ním blízko. Předjel jsem je cca 90kmh rychlostí, ale ten fanóš vystřelil jak šipka za mnou - než jsem se nadál, měl jsem ho za sebou a za hroznýho řevu "šel na to". Říkám si co blázní, když mě předjel a vzápětí začal těsně přede mnou brzdit - to už nás dojížděl ten tirák a začal zdálky troubit jak lokomotiva. Naštěstí jsem brzdil líp než dylino ve fanoušovi a v protisměru nic nejelo, tak jsem vzápětí Drobkovi prohrábnul rošty, fáčko na vytočenou trojku znovu předjel a už jsem si dával bacha, co ten čurák v něm zas vyvede - no samozřejmě, vypálil za mnou. A zas doleva a na mne. To už mi začalo smrdět, říkám si nejdřív brzdil kamión, teď zkusil vybrzdit mě, na silnici žádnou překážku neměl, jinak široko daleko nikde nikdo, to není normální - tak už jsem ho před sebe nepustil, naštěstí jsem jel prázdnej a Drobek měl i do kopce dost dechu na tu jeho natuněnou hajtru. Nakonec jsem mu ujel, protože se po pár kilomtrech neudržel ani v dohledu. Jsem si moc dobře vědomej, že bránit předjetí se nemá, ale už jsem nechtěl riskovat, že mě znovu bude vybržďovat - a že se mu to nakonec povede a já do něj křápnu. Stalo se to začátkem srpna 2011 na silnici mezi Havlbrodem a Hlinskem, to fáčko bylo původně tmavě zelený a mělo vpředu nabastlenou masku z felicie. Možná že ho tam v tý době taky někdo viděl nebo se s ním přímo "potkal" - mělo značku žďárskýho okresu, ale čísla jsem bohužel nezachytil, jen písmena ZR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňa ako prvé napadla spomínaná možnosť výmeny nárazníka,alebo celého ,,zadku,, BMW-čka.

Videl som ho potom ešte na semafore pri prechode pre chodcov,a brzdové svetlá mu naozaj neosvietili.

Krízové situácie zažívam na cestách dnes a znova.Keď sa nič nestane,je to OK,ale nie vždy sa nebezpečná situácia skončí tak,že sa vlastne nič nestalo.Jazdím veľa,ale pretože nie som BOH,aj mne sa už pritrafila na cestách nejaká tá chyba.Ale fakt by som sa nepustil do premávky s takou,,možno,,poruchov.Len dúfam že to nenapálil doňho niekto iný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není konspirace, to je o tom, že tuzér bere každej pokus o upozornění případně o nenásilný zastavení za účelem informace o závadě na jeho autě už primárně jako útok na svoje EGO reprezentovaný jeho plechovým motorovým prodloužením penisu.

 

Normální člověk se začne zajímat "proč na mě ten trouba vzadu troubí? nechce von abych zastavil?asi jo, nemám náhodou na autě přilepený hovno?" - a zastaví, když ne hned, tak prostě až to jde. I když třeba nerad, ale nedá mu to.

 

Tuzéra nezastavíš, leda tak střelbou. Ten sám od sebe nepřipustí, že by měl na svým prodlužovači penisu nějakou botu... Leda že by to byl nedostatek, kterej je rozhodnutej hned vzápětí potunit k obrazu svému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však ty jsi toho autobusáka, nekompromisně a bez tolerance taky vyprudil zcela zbytečně. Vždyť už mu z toho dlouhého objíždění zbýval jen kousíček, ale ty ses rozhodl pro vlastní výklad práva .

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytečně? Nekompromisně jo - to nepopírám. Ale zbytečnýho na vycukání ZMRDOVSKÝHO HOVADA nic nevidím.

 

Až budou jezdit tak, jak jezdíval KAVALÍŘI SILNIC, jak se někdy před 30 lety říkávalo jejich předchůdcům, kteří v dnešní době už hromadně očuchávají macešky zespoda, pak bude zbytečný je nechávat vycukat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ani náhodou, protože s tak malou "bednou" jako mám já by to nebylo jeden za všechny, všichni za jednoho, ale všichni NA JEDNOHO... Oni si fakt myslí, že můžou všecko a že jim to všichni musej tolerovat. Znám některý z ČSAD "od piva" a to jsou někdy kecy, že musím vstát, jít k pípě, zaplatit a jít domů, abych jim nemusel dát přes držku... Když třeba začnou vykládat, jak jeli s busama mezi obcema "vláček" rychlostí 45-50kmh a nenechali nikoho na těch asi 8,5km předjet, protože oni byli 3 sjetí "čumák na prdel" a takovou 45-50m dlouhou kolonu prostě nedokázal nikdo najednou předjet, každej musel zoufale brzdit, aby se stihnul zařadit zase zpátky, když ho nepustili mezi sebe, no prostě JSOU TO HOVADA. Bejvávalo, že kavalíři...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesrovnávej své jednání s tím, co jsi vyslechl v hospodě, to je právě to, čím se lišíme od civilizovaného zbytku světa.

Prostě jsi mu kavalírsky neumožnil dokončení toho delšího objíždění a nenechal ho zařadit před ten poslední objížděný objekt. Nechal jsi se unést emocemi z hospody a jiných nepříjemných zážitků na silnici. 

Tohle jednání zub za zub nepatří do civilizováného světa, ale někam na balkán nebo na Ukrajinu !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyls na fleku - nesuď! Kdyby on neměl dost místa a času, tak neřeknu - NEMOHL BY UHNOUT. Ale on v daným momentě dost místa a času měl - ALE NECHTĚL. A když se nechce, je to horší, než když se nemůže. Tudíž u mne nemá omluvu. JE TO HOVADO.

 

A neboj, mám ŘP skupinu C i E, tak vím kam se ještě vejde autobus a kam už ne - to pro případnou námitku že jako jezdící "jen s Roomem" nemůžu vědět, jak by se bus mohl někam vejít - MŮŽU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ne, nebude. Trofám si říct, že Rakušák by na takovém místě nepředjížděl i kdyby tam bylo vysekáno. Oni prostě jezdí neagresivně a většinou v rámci předpisů všude, třeba i v Chorvatsku, kde na okreskách mimo obec skoro každý na ta jejich debilní rychlostní omezení kašle. Podobně předpisově jezdí i Slovinci. Dokonce i na severu Itálie mi přijde, že se jezdí podstatně líp než u nás. V ČR to někdy vypadá jako boj o život.

 

Přede dvěma týdny mě podobně riskantně (kus před zatáčkou za horizontem s lesem na vnitřku, takže viditelnost nula) předjížděl zájezdový autobus s karlovarskou RZ plný lidí! Jel jsem na okresce na tempomat těsně pod 100 tachometrových a po několika kilometrech jsem ho dojel na kruháči. To hovado riskovalo život několika desítek lidí... kvůli čemu vlastně? Nechápu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....jen malý dodatek. Kameru mám vlevo ve směru jízdy, tak to dosti zkresluje, že tam měl alespoň nějaký výhled. Neměl však absolutně žádný, pač ani já jsem neviděl do zatáčky a to sedím výše než ten blb....takových pitomců jsem tento měsíc potkal už tři a tentokrát mi to nedalo to zde "vyvěsit"...přejí vám všem aby jste se s takovým hovadem nikdy nesetkali!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...