Přejít na obsah

Špatně fungující blinkr/brzdové světlo

Dominik Franek

Doporučené příspěvky

Poslední dobou na mém favoritu 135L (1989) jsem zpozoroval následující problém:

Když zapnu pravý blinkr, tak vpředu bliká normálně, ale vzadu se místo oranžového světla rozbliká brzdové světlo.

Když při blikání šlápnu na brzdu, tak blikání brzdového se velmi zpomalí a rozsvítí se oranžové (nebliká).

Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Díval jsem se na schéma elektriky, co jsem našel na internetu, ale nejsem elektrikář, tak netuším, která část by to mohla způsobovat.

Mohlo by to být relé? Jenže levý blinkr funguje normálně, a ve předu pravý též, dělá to jen pravá zadní část... A nejhorší je, že nevím proč se do toho motá ono brzdové světlo.

děkuji za všechny rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, řešení je naprosto jednoduché, vyndej v tom světle žárovky a očisti je tak aby měli pořádnou kostru a máš po problému.

Věř mi, je to známé, dělalo mi to na favoritu, na avii, na vleku za autem, je to jak píšeš blikaj místo blinkrů brzdový, svítěj blinkry atd. prostě různé takovéto věci - vždycky špatná kostra ...

Odkaz ke komentáři

Jo dík chlapci, zkusil jsem to dneska pročistit, tak uvidíme. Když to stálo tak to vypadalo, že to bliká normálně...

A to že to bliká hrozně pomalu (zhasnutý blinkr dlouho, pak blikne a zase dlouho zhasnuté), může to být taky ovlivněno ukostřením nebo to už bude jinde? Třeba slabá baterie? - ale to se mi nezdá je tam nová asi 2 roky + jsem s tím před 3 dnama jel asi 50 km

Odkaz ke komentáři

• o 5 týdny později...
Je to zpusobene spatnou kostrou na smerovce, poradne vycisti kontakty v tom konektoru, kterym pripojujes cele svetlo, v mem pripade byl spatne zalisovany drat v konektoru.

U svého fáva jsem rozebral celý konektor a zjistil jsem že kabely byly v konektorech volné,kleštěma jsem je přihnul a pak ještě připájel,drží to už pár let.