George Couser Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Tak údajně by měl naběhnout do výroby už koncem tohoto roku. Jsem zvědavý, jestli se dostane i do nějaké šádovky. Osobně to tipuji na Superba kde bude suplovat šestiválec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Bez DPF nebude ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 To zní velmi zajímavě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 hmmmm,hezky pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Já myslel že se už dávno dělá protože i chiptuning.firmy ho maj už v nabídce.....ze serie 150kw(400Nm) na 174kw(480Nm)....viz.zde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Tak zrovna ten UR tuning má na webu v aktualitách tohle: 15.7.2008Upravili jsme již desítky vozů s koncernovými motory 2.0TDI CR 103kW a 125kW s "neupravitelnými" jednotkami Bosch EDC17, cena Kč 24.900,- + DPH 19%. Nejvíce VW Tiguan 103kW, nové Audi A4 103kW, objevují se i první Octavie RS 2.0TDI CR 125kW s DSG. Mrzí nás absence řazení na volantu u jinak výborně sladěné Octavie RS s DSG. Stejně tak i odstunutí zavedení motoru 2.0 TDI CR twinturbo 150kW/204k a 400Nm někdy na konec příštího roku :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Ale hlavně, že už mají na něj i čip a ví, jaký to pak bude mít výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Bez DPF nebude ? Bych řekl, že bez DPF už díky povinnosti splňovat EU5 už nebude nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 To zni hodne hodne pekne !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 tak jestli tohle bude někdy v O2 RS asi budu mít asi jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Půjdeš do TFSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Hezký Konečně pořáádný TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 (editace) Hezký Konečně pořáádný TDI Posledni poradny TDi bylo ARL 1,9 TDi PD 110 Kw EU3 ... tam zadny brzdy vykonu jako DPF a podobny ptakoviny nebylo treba, uz chybi jen smradlava mocovina ... nebo ted 3,0TDi CR u Audi je super motor... ..bejt ten novy motor na EU3 tak na takovy vykon by dnes nepotreboval 2 turba .. i kdyz je pravda, ze to male pro nizke ot bude super... pekny pozvolny nastup jako u benzinovejch atmosfer treba V6 / V8.. PS: hlavne ze UR tuning chipuje i to co neni jeste v prodeji... koukam "papir" snese vsechno ... jeste ze se daji kupovat SW z DE ze PPS: Jestli bude tenhle motor i v ORSII tak by meli upravit i TFSi na 155Kw jako ma novy GTi jinak benal nikdo nekoupi Editováno: 30. Březen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 30. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Pochybuju, že by se objevil v současné generaci Octavie. Spíš to vidím časem možná v SII. Jinak malá spekulace. Downsizing vládne světu a tak bych se ani nedivil, kdyby se časem objevila dvouturbína u 1.6TDI. Když vezmu poměr 150 ku 125kW u toho dvoulitru a vynásobím jim maximální výkon té jednašestky, který má být 92kW, tak mi to vychází na 110kW. Třeba se jednou objeví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Delete + varovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Hezký pohádky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 31. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Prý testování R20, ale kdoví jestli to není fakt to twinturbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Ty koncovky a 2,0TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Ale hlavně, že už mají na něj i čip a ví, jaký to pak bude mít výkon. No on tenhleten člověk, jménem Richard Ulip, je vůbec asi pěknej demagog. Známej se od něj už před lety nechal zblbnout s powerboxem a dodnes mu nemůže přijít na jméno. To byl podfuk jak hrom. Dal mu do auta jakousi tajemnou nerozebiratelnou krabičku, která ovšem objektivně nedělala vůbec nic. Já s ním tehdy mluvil po telefonu taky jako potenciální zájemce, ale plkal takový blbosti, že jsem to rychle utnul. Ta prezentace na jeho stránkách to myslím pěkně dokresluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multi Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Něco nového okolo tohoto motoru? Nějak se mi zdá, že to úplně usnulo. Co vím, tak se snad začala dělat varianta 132kW, ale to nevím jestli je Twinturbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 http://www.motor-talk.de/forum/neuer-diesel-biturbo-mit-220-ps-t2394649.html?page=1 No, ale jestli to bude mit takovydle kroutaky tak to asi do nasich aut nikdy nedostaneme. Todle je z T5 a 400Nm v zadnym aute OII ani jinem neni. Golf R20 má 2,0TSi 195kW/350Nm ... stejne jako S3. Todle by byl motor pro RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 To by museli doplniť do RS aj Haldex, a to by bola RS Myslím, že u škodovky môžeme zabudnúť na nejaký dobrý nový motor, keď koncern VW chce Škodu pribrzdiť, aby nepreskočila VW ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 No to jo viz. články Der Spiegel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 16. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 http://www.motor-talk.de/forum/neuer-diesel-biturbo-mit-220-ps-t2394649.html?page=1 No, ale jestli to bude mit takovydle kroutaky tak to asi do nasich aut nikdy nedostaneme. Todle je z T5 a 400Nm v zadnym aute OII ani jinem neni. Golf R20 má 2,0TSi 195kW/350Nm ... stejne jako S3. Todle by byl motor pro RS By mě zajímalo, jak by vypadaly průběhy výkonu a krouťáku kdyby to mělo třeba 150 kW a 350 Nm... teda pokud by to vůbec šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.