Publikováno Březen 31, 200916 r Dobrý den, již tak 3 dny pozoruji rapidní nárůst spotřeby. De-fakto ze dne na den. Drive jsem se dostal v pohode na napr 5.5l s klidnou nohou, ted se nezastavim ani na 7l. Byl jsem minuly tyden na emisich a STK a emisema jsem prosel jen tak tak /snad na paty pokus/. Jednotku mam seriovou, zadne upravy apod. Vzduch filtr vymenen, bez rozdilu. Na VAGu zadne chyby. Zkusil jsem odpojit vahu vzduchu, spotreba zustala porad stejna /napr pri rozjezdu se dostavam na hodnoty kolem 40-50l, coz driv bylo tak do 20l/, ale vykon sel dolu. Muze to byt vadna vaha? Spousta techniku mi to doporucuje. JInak najeto 210tis, motor pravidelne servisovany. Diky za navrhy.
Březen 31, 200916 r určitě to může být váha, ale pokud na VAGu nic neukazuje, tak je to divný.. Jinak váha vzduchu se měří za jízdy Spíš bych se držel reálný spotřeby (kolik najedeš na nádrž) než tý podle PC Mě třeba na palubáku ukazuje dlouhodobou kolem 6,8 ale když si počítám podle nájezdu na nádrž, tak sem na 5,9
Březen 31, 200916 r Autor určitě to může být váha, ale pokud na VAGu nic neukazuje, tak je to divný.. Jinak váha vzduchu se měří za jízdy Spíš bych se držel reálný spotřeby (kolik najedeš na nádrž) než tý podle PC Mě třeba na palubáku ukazuje dlouhodobou kolem 6,8 ale když si počítám podle nájezdu na nádrž, tak sem na 5,9 tak ja na nadrz najedu zhruba 700km, coz tak odpovida zhruba 6litrum.. ale to jsem meril jeste kdyz to tolik nezralo. Auto vubec nekouri i na tech emisich rikali, ze se to jen tak nevidi na to, kolik to ma najeto. Ani olej nezere. Jen proste ta spotreba a mensi vykon.
Březen 31, 200916 r Autor tak ja na nadrz najedu zhruba 700km, coz tak odpovida zhruba 6litrum.. ale to jsem meril jeste kdyz to tolik nezralo. Auto vubec nekouri i na tech emisich rikali, ze se to jen tak nevidi na to, kolik to ma najeto. Ani olej nezere. Jen proste ta spotreba a mensi vykon. tak ted vymenena vaha, koupena v orig.servisu za 3.200.-, ovsem chova se to uplne stejne..
Březen 31, 200916 r tento problém řeším už delší dobu a zatím neúspěšně zkusím palivový filtr, přece jenom dneska ta nafta to je samá řepka a nebo vyzkoušej nějaký kvalitní aditivum na pročištění palivové soustavy či motoru. Někdo na to nadává někdo to chválí, mě se zdá, že to trochu pomohlo, alespoň podvědomě
Březen 31, 200916 r Možná to bude hovadina, ale známej měl podobný problém s feldou. Ztráta výkonu a zvýšena spotřeba. Nakonec musel měnit katalizátor, protože ho měl ucpaný.
Březen 31, 200916 r Doufám, že zrovna kat to nebude, protože kupovat tento díl nový je sebevražda spíš bych to zkusil pořádně protáhnout aby se to profouklo
Březen 31, 200916 r Asi je to blbost, ale zkusi vyměnit vzduchovej filtr - když už to nepomůže tak tahle investice tě rozhodně nepoloží
Březen 31, 200916 r Autor tento problém řeším už delší dobu a zatím neúspěšně zkusím palivový filtr, přece jenom dneska ta nafta to je samá řepka a nebo vyzkoušej nějaký kvalitní aditivum na pročištění palivové soustavy či motoru. Někdo na to nadává někdo to chválí, mě se zdá, že to trochu pomohlo, alespoň podvědomě paliv.filtr vymenem, chova se to stejne. znova pripojeno na VAG, chyby zadne. Znamy me jeste strasi, ze muze byt nahlodane turbo.
Březen 31, 200916 r Autor Asi je to blbost, ale zkusi vyměnit vzduchovej filtr - když už to nepomůže tak tahle investice tě rozhodně nepoloží vymeneno pred 14 dny, vc. pyloveho filtru
Duben 1, 200916 r Autor ted jsem jeste vygoogloval, ze by to moh bejt n75 ventil.. jde nejak diagnostikovat VAGem? Diky
Duben 12, 200916 r Takže můj problém vyřešen následujícím způsobem...přes zimu spotřeba výšší jak 8 l na 100 km (F1 1.9 TDI), momentálně jezdím za 5.2 dle palubáku a to myslím, že až opět dotankuju plnou a propočítám to, tak to bude ještě míň. Měnil jsem vzduchový filtr za KN vložku do origo boxu, dále nový palivový filtr, řekl bych, že u tohoto dílu změna obrovská, dále jsem dělal rozvody, takže zároveň olej a olej. filtr...no a přezul jsem na letní...dle mýho to bylo palivovým filtrem a určitě pomohl i nový vzducháč.
Duben 12, 200916 r Tak vidíš a ani to nebolelo vzducháč udělá děsně moc, sám ho měním každých 10 000km, ta investice mne nezabije a mám klid Jináč sportovní filtr do TDi je naprd, ale pořád lepší než zasratej Tak hodě šťastných km se sazema za prdelí
Duben 16, 200916 r s těma sazema bych to nepřeháněl, žádný za mnou nejsou vidět vůbec doufám, že je to jen dobré znamení, když to tolik nekouří
Duben 16, 200916 r když to nekouří tak jen dobře ale věř tomu že když za to zabereš, tak by jsi za svym autem dělat piknik s rodinkou nechtěl prostě je to nafťák a saze k němu patří
Duben 17, 200916 r Kolikrát to stačí protůrovat na místě a pak ejhle černej flek pod výfukem ale to je normálka... Upraveno Duben 17, 200916 r od Lukáš F.
Duben 17, 200916 r Kolikrát to stačí protůrovat na místě a pak ejhle černej flek pod výfukem ale to je normálka... 74kw tdi som zadymit este nevidel.
Duben 17, 200916 r když to nekouří tak jen dobře ale věř tomu že když za to zabereš, tak by jsi za svym autem dělat piknik s rodinkou nechtěl prostě je to nafťák a saze k němu patří Koukám, že máš chip od Cimbu, jak jsi spokojen? Jede líp než F1 RS? asi jo, což? jo a na kolik tě vyšel, to je jen tak bokem
Duben 17, 200916 r Takhle, já to s chipem už koupil, ale spokojenost maximální - supper svezení, krásná spotřeba a na STK emise bez jedinnýho problému Až příjde další auto, bude to 100% nafťák a rozhodn se nebu bát nechat chipnout (ale CIMBU asi ne, ta cena je morda - viz www.cimbu.cz) Ohledně poježdění: nedávno na letišti jsem si zkoušel sprintit...moje vs. Fabia Combi 1.9TDi rv 2005 bez chipu a jasně jsem ujížděl, nehledě na tom že mám 16 205/45 kola, druhá měla 185/60 14ky....pak jsem si dal sprintím s Fiat Cupe 2.0 16V (úprava na 160PS) kdy jsme jeli souběžně, jednou o délku auta vyhrál já jednou on....majitel Fiatu mi potom řekl, že je to to samý co s FRS. Je to přeci jen kombík a né žádnej hothatch, FRS je trošku jinde (váha podvozek = jízdní vlastnosti)...ale rozhodně by mi neujela (teda nechiplá)
Duben 17, 200916 r Takhle, já to s chipem už koupil, ale spokojenost maximální - supper svezení, krásná spotřeba a na STK emise bez jedinnýho problému Až příjde další auto, bude to 100% nafťák a rozhodn se nebu bát nechat chipnout (ale CIMBU asi ne, ta cena je morda - viz www.cimbu.cz) Ohledně poježdění: nedávno na letišti jsem si zkoušel sprintit...moje vs. Fabia Combi 1.9TDi rv 2005 bez chipu a jasně jsem ujížděl, nehledě na tom že mám 16 205/45 kola, druhá měla 185/60 14ky....pak jsem si dal sprintím s Fiat Cupe 2.0 16V (úprava na 160PS) kdy jsme jeli souběžně, jednou o délku auta vyhrál já jednou on....majitel Fiatu mi potom řekl, že je to to samý co s FRS. Je to přeci jen kombík a né žádnej hothatch, FRS je trošku jinde (váha podvozek = jízdní vlastnosti)...ale rozhodně by mi neujela (teda nechiplá)
Duben 17, 200916 r Když v 80 km/h podřadím na 3, šlápnu tomu až na podlahu, tak zakouří i bez chipu Diesel, kterej nekouří, je rozbitej
Duben 17, 200916 r Přesn tak....kouří každej diesel Tak ve zpětnym to moc vidět není, ale když to člověk vidí zvenčí, rozhodně pozná když se ropákovi "nakládá"
Duben 17, 200916 r kibi, vidět je to u zevnitř.. počkej si, až bude tma a pojede za tebou nějaký auto, nalož kotlik a mrkni se do špíglu, tu mlhu nepřehlídneš Ve dne to vidět není
Duben 17, 200916 r chlape já mám folie s 5% propůstností, uvidim jen tu tmu Ale stačí jet za jakymkoliv nafťákem a když je člověk všímavej, pozná kdy ten dotyčnej podřadil a dává tomu trošku na frak
Duben 17, 200916 r zaujima ma aku mate na tych tdickach pruznost. hlavne z 80-120. na jednotlivych stupnoch. Upraveno Duben 17, 200916 r od hanf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.