Duben 17, 200916 r Na třetí kvalt to moc nejde, pokud to nechceš trápit. Na čtverku v pohodě tahá i do sedačky, na pětku už je to slabší, ale pořád bezproblémů zrychluje. Čtverka se dá až do 160 km/h, pětka končí někde kousek za 200 km/h
Květen 29, 200916 r Už se tady ty časy trochu řešili.. http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1102453 Sorry řešilo se to u OII, nevšim jsem si že tady je FI Upraveno Květen 29, 200916 r od viewer
Květen 30, 200916 r Mrkni třeba sem. S menšími koly počítej tak o jednu dvě sekundy lepší čas... Upraveno Květen 30, 200916 r od virgin
Červenec 5, 201411 r Zdravíčko pánové, měl bych menší dotaz, mám F1 combi 1.9 TDI atd, poslední dobou pozoruji nárust spotřeby minimálně o litr. Dlouhodobou mám i přez 6,8l/100km což jsem nikdy neměl, dříve jsem míval okolo 5,6l/100km a to sem to nikdy nešetril. Také volnoběžnou spotřebu pozoruji vyšší, dříve byla 0,6l a tet sem na 0,8l. Jen pro upřesnění egr mám zaslepenej a místo váhy mám diodu. Obě věci mám už přez rok a vše bylo v pořádku a ž do nedávna. Jinak co se jízdních vlastností týče řekl bych že má i nepatrně nižší výkon než dríve. Když to ale zhrnu tak co se jizdy a celkově chování motoru týče žádnou věčí změnu nepozoruji. Olej měněn asi před měsícem a filtr vzduchu jsem nahradil lněnou vložkou, něco jako K&N ale jina značka a výsledek je stejný. Dočetl jsem se tu i že by to mohlo být naftovým filtrem ale nechce se mi věřit ze by to na to mělo vliv. Děkuji za každé moudro
Červenec 7, 201411 r Hlásím že problém vyřešen, byl to uhnilej kabel k čidlu teploty paliva. Opraveno natažením nového. Už zas jezdím i pod pět litrů
Listopad 13, 20168 r V 12. 4. 2009 at 21:45, kibi napsal: Tak vidíš a ani to nebolelo vzducháč udělá děsně moc, sám ho měním každých 10 000km, ta investice mne nezabije a mám klid Jináč sportovní filtr do TDi je naprd, ale pořád lepší než zasratej Tak hodě šťastných km se sazema za prdelí ak ty mas tu fabku na fotke a je vyladena na vyssi vykon tak to je fajn ...no ked povies ze sportovy filter je nanic a nema zmysel tak si ma dobre rozosmial ....praveze ten robi presne to co motor potrebuje a tak isto turbo lepsie dycha lepsie nasava vzduch menej skodi vahe krajsi zvuk z turba ...asi holadom takych veci nevies a si asi dalsi antisportovych filtrov ...mal som na kazdom jednom aute a proste je tam rozdiel citit ci na citlivosti pedalu lepsie do otaciek reakcii plynu alebo spotreby ...ten kto ma seriovy vykon tak sportovy filter viac menej je nanic ...ale ked kto am vyladeny ako ja tak tam uz musi byt aspon vlozka nech ma co turbo tahat a ne dusit sa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.