Přejít na obsah

Turbo nebo Váha vzduchu v háji? - VAG Chyby


MikiKo

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, zejména ty ochotné mi pomoci. Mám Octavia 1.9 TDi 81kW.

Protože se mi zdálo, že mi auto najednou nějak hůře akceleruje připojil jsem ho na VAG, že udělám testy na váhu vzduchu a ejhle řada chyb.

výpis z Vagu:

17552 - Měřič hmotnosti vzduchu (G70) Přerušení/zkrat ke kostře

P1144 - 35 - -

17978 - rid. jedn. motoru zablokována

P1570 - 35 - -

00741 - Kontrola brzdového pedálu

27-00 - nesmyslný signál.

Mimo to jsem provedl podle návodu na ověření váhy vzduchu vyčtení hodnot MAF (actual) při plně sešláplém pedálu na 4/5 rychlostní stupeň. Ovšem MAF (actual) byl po celou dobu jízdy při všech otáčkách motoru na hodnotě 550mg/h.

Co s tím???????????????????? Mám vyměnit váhu vzduchu za novou, nebo je tam opravdu někde zkrat a jde ho odstranit? To zablokování řídící jednotky je v důsledku té chyby váhy vzduchu a odblokuje se sama až zmizí problém s váhou nebo je to jinak? Co brzdový pedál?

Mohlo k těmto potížím dojít v důsledku následujícího:

Poprvé jsem ztrátu výkonu pozoroval po výměně oleje a a filtrů, která ale možná proběhla nestandardním způsobem. Do servisu jsem přijel asi 55km a celkem jsem auto nešetřil. Mechanik na to, když jsem mu řekl, že je auto dost zahřátý řekl, že to nevadí, že to alespoň líp odteče a hned vypustil olej. A provedl výměnu. Může to být tím?????

Dík moc za reakce a náměty na řešení.

Michal

Editováno: , autor: MikiKo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tie dve posledne chyby vymaz ci sa ukazu. Mozno su len sporadicke. Mozno len nedavno raz naskocila. To bola chyba imobilizera. Mozno raz nenacital korektne kluc.

Tu brzdu. Hmmm. Uvidis.

Ved odskusaj. Ziarovky svietia? Alebo aj do riad.jednotky by mal ist signal. Napr. ides na plyne a pribrzdis bez spojky,malo by ti znizit otacky,teda jednotka ziska impulz od pedalu. Nebude pri rovnakom plyne tlacit to iste mnozstvo nafty jak ked nezabrzdis. To je elektronika. Dochadza k deceleraci. Ako keby ti vyblokoval plynovy pedal.

A preco nemas VIS ked mas Vag aj notas. Tam je popis chyb....

A ta vaha asi bude chyba v nej. Nie v turbe. Maf actual je hodnota merana. Takze ked nemeria tak pise rovnaku hodnotu. Tebe realne ide aj vzduchu viac,aj mozno turbo slape ,ale naftu ti nenadavkuje lebo podla mnozstva vzduchu ti tam neda iny pomer ako ma naprogramovane.

Tak snad to nebudes mat take zle.

A k tej vymene oleja. To je v pohode.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc všem za náměty.

Problém vyřešen. Nenapadlo mě že je nutné kontrolovat práci člověka v servise, ale bohužel ten můj problém opravdu souvisel s výměnou oleje a filtrů i když nepřímo. Prostě mechanik nepřipojil zpátky konektor k váze vzduchu. :-( Jsem si 3000km vyzkoušel jaké to je jezdit s SDI a jsem moc rád za to že mám svých 81kW zpět. Protože některá předjíždění, a to nejsem žádný šílenec na kolech, byla opravdu o hubu.

Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm. Servis. Naco vlastne odpajal vahu? Este mi pri vymene oleja nezavadzala a to som si uz 2x menil. Ani filter ked som menil. Ibaze by ju mal vonku na ocistenie? A mozno ani filter nemenil.

Kazdopadne v servise by sa nemali stavat taketo banalne veci. Hlavne ked si uctuju aj za pozdrav medzi dverami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
sorac 1,9tdi 66kw.mam totiz takovej problem octavka me tahne tak do 2,3tis otacek a pak je to hluche nevite co to muze byt???

Tak to může být problém hned v několika součástkách. Trápil jsem se s tím asi rok!

1 - Turbo-zatuhlé lopatky nebo turbo K.O.

2 - váha vzducu

3 - regulační ventil

4 - prasklá hadička regulace tlaku

Takřka žádný mechanik mi to nedokázal říci konkrétně...tak jsem zkoušel. Nová váha, nové čidlo,...a nakonec nové turbo...stálo to ranec peněz. Pak auto jelo, ale teď se s tím potýký znova. Je to bolest těchto jinak perfektních motorů. Nejčastěji je to těma zatuhlýma lopatkama v turbu.

Problém nastane, když auto pořádně neprotáhneš. Kyž jezdíš většinou město. Jakmile se turbo pořádně neroztočí, tak pak dochází k zatuhnutí lopatek a většinou se to řeší rozebráním a vyčištěním turba. Těch způsobů čištění turba je víc, některé i bez demontace, ale nevím s jakým úspěchem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...