MikiKo Vloženo 2. Duben 2009 Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 (editace) Zdravím všechny, zejména ty ochotné mi pomoci. Mám Octavia 1.9 TDi 81kW. Protože se mi zdálo, že mi auto najednou nějak hůře akceleruje připojil jsem ho na VAG, že udělám testy na váhu vzduchu a ejhle řada chyb. výpis z Vagu: 17552 - Měřič hmotnosti vzduchu (G70) Přerušení/zkrat ke kostře P1144 - 35 - - 17978 - rid. jedn. motoru zablokována P1570 - 35 - - 00741 - Kontrola brzdového pedálu 27-00 - nesmyslný signál. Mimo to jsem provedl podle návodu na ověření váhy vzduchu vyčtení hodnot MAF (actual) při plně sešláplém pedálu na 4/5 rychlostní stupeň. Ovšem MAF (actual) byl po celou dobu jízdy při všech otáčkách motoru na hodnotě 550mg/h. Co s tím???????????????????? Mám vyměnit váhu vzduchu za novou, nebo je tam opravdu někde zkrat a jde ho odstranit? To zablokování řídící jednotky je v důsledku té chyby váhy vzduchu a odblokuje se sama až zmizí problém s váhou nebo je to jinak? Co brzdový pedál? Mohlo k těmto potížím dojít v důsledku následujícího: Poprvé jsem ztrátu výkonu pozoroval po výměně oleje a a filtrů, která ale možná proběhla nestandardním způsobem. Do servisu jsem přijel asi 55km a celkem jsem auto nešetřil. Mechanik na to, když jsem mu řekl, že je auto dost zahřátý řekl, že to nevadí, že to alespoň líp odteče a hned vypustil olej. A provedl výměnu. Může to být tím????? Dík moc za reakce a náměty na řešení. Michal Editováno: 2. Duben 2009, autor: MikiKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 (editace) Tak tie dve posledne chyby vymaz ci sa ukazu. Mozno su len sporadicke. Mozno len nedavno raz naskocila. To bola chyba imobilizera. Mozno raz nenacital korektne kluc. Tu brzdu. Hmmm. Uvidis. Ved odskusaj. Ziarovky svietia? Alebo aj do riad.jednotky by mal ist signal. Napr. ides na plyne a pribrzdis bez spojky,malo by ti znizit otacky,teda jednotka ziska impulz od pedalu. Nebude pri rovnakom plyne tlacit to iste mnozstvo nafty jak ked nezabrzdis. To je elektronika. Dochadza k deceleraci. Ako keby ti vyblokoval plynovy pedal. A preco nemas VIS ked mas Vag aj notas. Tam je popis chyb.... A ta vaha asi bude chyba v nej. Nie v turbe. Maf actual je hodnota merana. Takze ked nemeria tak pise rovnaku hodnotu. Tebe realne ide aj vzduchu viac,aj mozno turbo slape ,ale naftu ti nenadavkuje lebo podla mnozstva vzduchu ti tam neda iny pomer ako ma naprogramovane. Tak snad to nebudes mat take zle. A k tej vymene oleja. To je v pohode. Editováno: 3. Duben 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 (editace) Čau MiKiKo hovno dieslu rozumím ale V.I.S. mam. tak snad ti to pomuže. Editováno: 3. Duben 2009, autor: pajka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 vaha je mrtva, vymenit. ECU asi byl nekdy start bez ima nebo neco takoveho. Vymen vahu a smaz chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Preco sa neda kopirovat z VIS-u? Preco len fotoplochy robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 (editace) to bych taky rad věděl Editováno: 4. Duben 2009, autor: pajka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 3. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Díky moc všem za náměty. Problém vyřešen. Nenapadlo mě že je nutné kontrolovat práci člověka v servise, ale bohužel ten můj problém opravdu souvisel s výměnou oleje a filtrů i když nepřímo. Prostě mechanik nepřipojil zpátky konektor k váze vzduchu. :-( Jsem si 3000km vyzkoušel jaké to je jezdit s SDI a jsem moc rád za to že mám svých 81kW zpět. Protože některá předjíždění, a to nejsem žádný šílenec na kolech, byla opravdu o hubu. Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 Hmmm. Servis. Naco vlastne odpajal vahu? Este mi pri vymene oleja nezavadzala a to som si uz 2x menil. Ani filter ked som menil. Ibaze by ju mal vonku na ocistenie? A mozno ani filter nemenil. Kazdopadne v servise by sa nemali stavat taketo banalne veci. Hlavne ked si uctuju aj za pozdrav medzi dverami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 Asi potřeboval pro známého A nebo jí kontroloval /otázkou je co, pohledem tam stejně není nic vidět/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trava Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 nazdar chci se zeptat kde je umistena vaha vzduchu a jestli je rozdil mezi turbem z 81kw a 66kw. zatim diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Hned za filtrom vzduchu, je tam svorkovnica. Prakticky medzi puzdrom filtra a tou hrubou vrapovou hadicou. Turbo myslis ake su v menovanych motorizaciach? Tak zrejme neni,tolko vykonu sa da spravit softverovo,netreba turbo ine na to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trava Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 sorac 1,9tdi 66kw.mam totiz takovej problem octavka me tahne tak do 2,3tis otacek a pak je to hluche nevite co to muze byt??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Safrian Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 sorac 1,9tdi 66kw.mam totiz takovej problem octavka me tahne tak do 2,3tis otacek a pak je to hluche nevite co to muze byt??? Tak to může být problém hned v několika součástkách. Trápil jsem se s tím asi rok! 1 - Turbo-zatuhlé lopatky nebo turbo K.O. 2 - váha vzducu 3 - regulační ventil 4 - prasklá hadička regulace tlaku Takřka žádný mechanik mi to nedokázal říci konkrétně...tak jsem zkoušel. Nová váha, nové čidlo,...a nakonec nové turbo...stálo to ranec peněz. Pak auto jelo, ale teď se s tím potýký znova. Je to bolest těchto jinak perfektních motorů. Nejčastěji je to těma zatuhlýma lopatkama v turbu. Problém nastane, když auto pořádně neprotáhneš. Kyž jezdíš většinou město. Jakmile se turbo pořádně neroztočí, tak pak dochází k zatuhnutí lopatek a většinou se to řeší rozebráním a vyčištěním turba. Těch způsobů čištění turba je víc, některé i bez demontace, ale nevím s jakým úspěchem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Tak to bych chtěl vidět, jak se čistí turbo bez demontáže Za to bych aji zaplatil. Hlavně bych jich stihnul udělat víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.