Publikováno Duben 7, 200916 r Budem musiet vymenit hadicu pod expanzkou.Naskyta sa otazka ci by prospelo vymenit pri jednom aj chladiacu zmes za novu.Auto bude mat 6 rokov.Resp ci to prospeje motoru; korozia,tesnenia a pod ; alebo skvor uskodi. Dik za nazory.
Duben 7, 200916 r Po 6 letech bych věc za 500,- Kč (chladicí kapalinu) vyměnil. Zvlášť , když se z chladicí kapaliny ztrácejí inhibitory koroze, že? A když budeš šikovný, tak ji měnit nemusíš - a můžeš na starou jezdit vesele dál. Stačí ji vypustit (odsát), opravit hadici a zase tam tu starou nalít. Ostatně, je to tvoje auto, tvoje peníze, tvoje zodpovědnost a tvoje rozhodnutí
Duben 7, 200916 r Autor Dik za nasmerovanie. Urcite teraz vymenim. A ako miesate. Do -35stupnov ci podla koncetraciue starej .V doku pisu do -25 a do -35st. Zvolit daky stred napr -30st? Mam motor 1.2 Upraveno Duben 7, 200916 r od Piaggio
Duben 8, 200916 r Ja ji menim co 3 roky....Resp budu, auto mam teprve dva, ale menil jsem pred zimou.Nevim jestli je to pravda, ale jeden mechanik mi rikal, ze stara kapalina muze naleptavat tesneni pod hlavou.Sem tam neskodi proplachnout holce chladic...
Duben 8, 200916 r Přátelé okřídleného šípu, děláte dobře, že měníte. Mne to čeká až v roce 2012. Ředím ji na -35st.,to je myslím 1 díl vody a jeden díl nemrznoucí směsi. Ale je to ještě daleká budoucnost. Proto Vám přeji, dožít se všech servisních úkolů ve zdraví a s dobrou finanční situací. Radek.
Duben 8, 200916 r No nevím jak je to s výměnou - její četnost, ale já jí tam měl u předchozího auta přes 5 let a nikdy žádnej problém...pokud by se měnila, tak by to asi dělali např. při servisce nebo se mýlím?
Duben 8, 200916 r Markovi, každý výrobce a Ty to určitě víš, udává životnost dané kapaliny. Osobně jsem velmi nedůvěřivý k Škoda servisům měl jsem možnost pár chvil pozorovat práci a něco jsem také vyslechnul. Proto, kdybych někdy musel do výše zmíněného servisu, a to by muselo opravdu hořet, požadoval bych být u opravy. Jsou však lidé, kteří ten čas nemají, to chápu. Pěkný den Ti přeji. Radek.
Duben 8, 200916 r Já jsem v servisu zcela spokojen a vždy u vozu...na tu kapalinu se zeptám v pátek až mi budou přehazovat kola....a pak dám vědět......
Duben 8, 200916 r Markovi, Škodovka a možná i jiné továrny mají takový fenomén - doživotní náplň. Já se ptám co je to myšleno - doživotní? Ale je fajn, že můžeš být u toho. Měj se dobře. Radek.
Duben 8, 200916 r jen tak mezi námi - Fridex bude vždy Fridexem. Tj, pokud se jednou naředí, a podmínky v chladicí soustavě se nebudou měnit (např doléváním vody), vydrží klidně i přes 10 let. Stále nebude zamrzat (to je jeho primární účel). Jen nebude mít v sobě už ty inhibitory koroze a další sajrajty, co se časem spotřebovávají (sekundární účel). Takže, jestli měnit nebo neměnit je čistě jen na vás...
Duben 8, 200916 r prosim poradte mi ako mám vypustit (kde?) chladiacu kvapalinu, a kolko kvapaliny treba doliat diki
Duben 8, 200916 r G12+ výměna po 5 letech, G11 po 3 letech. Doživotní je u koncernu myšleno 5 let resp 150.000 km.
Duben 10, 200916 r Autor Pred pol rokom som kupil liter G12. Mala oznacenie G12+.moc som jej neminul,tak som teraz bezal znovu do obchodu,jelikoz budem menit komplet napln,dokupit 2 litre.No to uz bola G12++. Skoro ma porazelo.Viem ze sa to moze miesat.Ale neviem z jakym kludnym svedomim. Viet dakto presny rozdiel? G12+ aj ta G12++ su v original skoda baleia ,taka slabunkozelena litrova flaska,zo stupnicu.Viem,ze by bolo by asi najlepsie keby bola stejna,ale vyjadrite sa vy.
Duben 11, 200916 r G12+ výměna po 5 letech, G11 po 3 letech.Doživotní je u koncernu myšleno 5 let resp 150.000 km. presne tak dozivotni je takto brano....... a jakmile se jednou z auta vytahne uz se okyslici a je po ni... to jsme taky slysel v servisu....... takze proc resit takove veci ktere stoji par stovek....
Duben 11, 200916 r Tak jsem se ptal v servisu při přezouvání na letní a opravdu doporučujou výměnu po 5-ti letech....dřív to není opravdu potřeba....
Duben 11, 200916 r Ale hlavně když už měníš tak to chce propláchnout nějakým přípravkem aby se to vyčistilo.
Duben 13, 200916 r A co ta g12++ vs. g12+ ? Porovnej si specifikaci, případně se obrať na nejbližší servis, technické oddělení Škody či na jiné čerty. Psát tu, že se nic nestane, na to nemám odvahu - a hledat se mi to na webu nechce . ( z mého pohledu se jedná o marketingový tah) Mmch, dnešní Speciál 91 má stále stejné vlastnosti, jako ten před čtvrt stoletím, akorát v něm už po olovu není ani památky.
Duben 13, 200916 r Autor mrknem sana tie normy v com sa to presne lisi.Maju aj zelenu linku.Pokial by bolo lepsie aby bola vsetka stejna tak to vymnim. A ako to riedit.Naliat najprv koncertrat a potom destilku,ci to v nadobe namiesat a potom naliat do motora.Kdosi tu cosi hovoril o dakej oxidaci tak neviem ci to najpr namiesat a potom naliat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.