Publikováno Duben 9, 200916 r Ahojte. Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc pri výbere Octavie. Chcem si čoskoro kúpiť nejakú tú Octaviu. Ako som tak pozeral po inzerátoch tak ma zaujali tieto dve: http://skoda-octavia.autobazar.eu/18-t-slx-id783965.html http://www.autovia.sk/nove-auta/skoda-octavia-2-0-slx-575122 Keďže sa do výberu používaných áut veľmi nevyznám tak sa spýtam Vás skúsenejších. Za odpovede vopred Ďakujem.
Duben 9, 200916 r Záleží co od auta očekáváš. 1.8 T je prostě brus a jak se říká, asi nejlepší motor v OI. Pokud ale nepotřebuješ ten výkon, tak s 2.0 se jezdí velmi pěkně, je to dobrej tahou. Já jsem odpůrcem nafťáků a turbomotorů, takže já bych z tvé nabídky volil 2.0.
Duben 9, 200916 r Autor A ako je to so spotrebou u oboch motorov? Auto budem využívať skôr v meste ako mimo mesto (v pomere mesto: 70%, mimo mesto: 30%). Viac sa mi pozdáva tá 2.0 SLX má trošku lepšiu výbavu, menej km a viac sa mi páči.
Duben 10, 200916 r tak pokud bych to používal víc ve městě....tak bych já nepřemýšlel ani o jednom autě...ve městě tě sežerou...
Duben 10, 200916 r Autor Je mi jasné, že oba motory zožerú dosť, ale keď diesel nechcem, tak teraz neviem.
Duben 10, 200916 r Teda nevím, ale moje 1,8 T jezdí 50% po Praze a spotřebu mám dlouhodobou 7,2 l a to pomalu nejezdím a ve zrychení taky málokdo stačí. Takže při dobrém zacházení nejlepší motor. Za 10 let jen filtry a svíčky, co si více přát? V servisu byla naposled na garančce a pak jen u mě. Bezva auto.
Duben 13, 200916 r A ako je to so spotrebou u oboch motorov? Auto budem využívať skôr v meste ako mimo mesto (v pomere mesto: 70%, mimo mesto: 30%). Viac sa mi pozdáva tá 2.0 SLX má trošku lepšiu výbavu, menej km a viac sa mi páči. tož asi tak, s 1,8T jsem jezdil pravidelně za 7,8 a to jsem to nešetřil. S 2,0 jsem jezdil obdobně za cca 10. Oboje bylo kombinovaný a za více km. 1,8T je mnohem lepší.
Duben 14, 200916 r Já mám 1.8T ale RS a bratr 2.0 To turbo samozřejmě táhne víc, ale zase 2.0 táhne od nižších otáček (opravdu od nízkých, což jsem se divil), má asi hezčí zvuk a má menší spotřebu. Cca tak o 0,5-1litr...... Nevím jak 1.8T obyč, ale RSová jezdí prostě parádně...ale taky spolu s RS podvozkem, sedačkama,...
Duben 28, 200916 r No já osobně jezdím s octavi 2.0 SLX.. Provoz ve městě, to je taková kapitola sama o sobě, ve městě se pohybuju ve spotřebě 8l - 9,5l když jezdim fakt s klidnou duší. když na mě padnou nervy tak se projedu za 10l no... Popravdě se dost často rozjíždím na 1 a 2, krátkodobě na 3 převodovej stupeň, protože tady ten provoz po odpoledni je fakt naprosto šílenej a v kolonách.... s 1,8T nebo TDI nebo nečím podobným, jsem jel jen 1 v životě a to tak 30 metrů a to ještě ve II octavce, abych se otočil na ulici a zaparkoval do garáže. Krom toho se hlásím jako odpůrce dieslu a turbomotorů. Občas přemýšlím, když tak jezdím nad tou rozdílnou spotřebou dieslu / benzin.. Ale ať přemýšlím jak přemýšlím očividně jak na palubním počítači tak na palivoměru vidím rozdíl 1,5- 2 litrů... což mě zas tak moc u srdce nebolí. Diesel ve 140 km/h co jsem SLYŠEL od majitele té II okolo 5-6 litrů... Já jsem schopnej se ve 140 km/h s benzínem pohybovat v 7,5 litrech bezproblému a to jednoduše tím, že to nechám 3 km rozehřát ve stovce a pak to vesele rozšvihám a pak už jen udržuju rychlost... (stav 95tis km).. Když jsem přemýšlel zda benzín nebo diesel... Hodně sem se ptal na rozdíly. Někdo tvrdí že je to tak na stejno, mě za to většina řekla, že v dieslu je rozdíl spotřeby paliva, ale nevýhodou je pak např. hluk, jízda v koloně po startu, nakladnější opravy, pocitová lenost rozjezdů atd. atd. atd. Prostě Za palivo možná dáte míň, ale na opravách se údajně prohnete.. Podotýkám, že tenhle "marketingový" průzkum , když to tak nazvu mám od 5 autoservisů. Když sem to sepsal na papír benzín 3x + ; 3x - diesel 2x + ; 4x - Ale ono záleží na každým jedinci, jakej motor raději.. Pokud žiješ ve městě a pohybuješ se ve městě tak vol diesel.. Já osobně v Brně už nežiji, ale pořád v něm studuji, takže den co den ve měste v kolonách... Ale nestěžuju si.. Takže sem volil benzin.. I když velká část proč vlastně byla z touhy ..
Duben 29, 200916 r Jestli zijes ve meste, tak zvol diesel... to mi opravdu neprijde jako idelani volba pro ten motor. Resime ted doma presne takovy problem a urcite se rozhodneme pro benzin, i kdyz jezdime ted vsichni s dieslem. Ale na popojizdeni do mesta urcite benzin, nic jinyho.
Duben 29, 200916 r co je za problém jezdit v koloně s dieslem ??? že má velkej krouták a rozjezdy jsou pohldlnější ? a ty opravy jsou nákladnější proč ? co mi jezdí TDi tak většinou bez závad zato u benzínu bohatost směsi/ lambda sondy tarokování, nevím jak vy ale já znám moc lidí co šli z benzínu do TDi a zůstali u TDi znám málo lidí co šli opačně a zůstali u benzínů taky jsem kdysi měl benzín ale ted mám třetí TDi a spokojenost vystřídám moc aut a stejně krom tišího chodu benzínu nic co by mě přitahovalo
Duben 30, 200916 r at je klidně studenej krom provozu v zimě kdy trvá než začne topit je to jedno pochybuju že v koloně to někdo bude vytáčet nad 3 t. ot. najezdím po městě moc km stylem 5km - hodinu stojí takže rafiku vidím zahřátou tak 2 x za týden ale i přesto jezdím za poloviční litry co s benzínem.
Duben 30, 200916 r Do příspěvku jsem napsal, že jsem to "slyšel"... Nemám s TDI zkušenosti... spíš žádný.. Nevím .... ten chrčivej motor mě hrozně odpuzuje :-D Problém s lamda sondou jsem měl... Řešil jsem ho teď nedávno, ale taky to byla jedinná závada za 95 000 km, který to má zažitý.. Všechny auto, který jsem měl k dispozici, tak byly na benál. Tak možná jsem ho taky volil kvůlu tomu, že jsem se "bál" jít do TDI. Tímto jsem od TDI měl ruce daleko, ale žádný vážnější problémy, když pominu padání oken což je prej klasická nemoc octávek, jsem neměl. A spotřeba je větší ale u srdce nebolí... Co se týče kolon jezdím stejným stylem.. Ale ještě jednou podotýkám, když do města tak vol TDI, já se dostanu i mimo město každý den.. Takže to moc neřešim..
Duben 30, 200916 r A vůbec... už se zdržuju této diskuse :-D m ještě nad tím přechodem na TDI začnu uvažovat :-D
Duben 30, 200916 r Proc se kupujou TDI? Na delsi cesty, jako sluzebni auta ale kdybych jezdil 70% vsech jizd po meste, tak volim benzin. Nekde se to tu taky probiralo, kazdy na to ma jiny nazor. Na delsi cesty do skoly mam svoje auto (tdi), ale doma po meste si beru auto na benzin. to je nekonecna diskuze. Jinak z tech motoru tebou volenych bych ral 1.8 turbo
Duben 30, 200916 r Do města bych diesel asi nevolil.Já měl 1,8 jezdila opravdu dobře,pak jsem pořídil fungl novou OI dieslovou 66Kw a už bych se k benzínu nevrátil. U 1,8 jak se šlápne na krk,tak nebyl žádnej problém bejt nad 10litry a ve městě to byl stejnej malér! U dieslu toto prostě neexistuje.Mám na ní 120tis a jediné co na ní měním "navíc" v rámci běžné údržby,tak je palivový filtr,ale zase neměním zapalovací svíčky,žéééé? V každým případě,do města bych volil asi taky spíš Fábku v benzínu jak již někdo uvedl výše.Octa v benzínu tě fakt sežere! Hodně štěstí při výběru!
Duben 30, 200916 r Autor V prvom rade Vám ďakujem za vaše odpovede Ako som sa informoval + ste mi poradili aj niektorí z Vás, rozhodol som sa dať benzínovej Octavii zbohom. A momentálne hľadám nejakú schopnú TDi Octaviu. Plus rozpočet som zvýšil na 5477€ (146 241,-CZK). Dúfam, že sa mi podarí nájsť nejakú v pohode. Ešte ohľadom tej Fabie, tú nechcem z dôvodu, že je malá. Pri výbere pozerám samozrejme nato koľko má dané auto najazdené. Je nejaká hranica, kedy sa dá povedať, že auto nemá veľa najazdené resp. výška najazdených Km je optimálna k veku auta a kedy je tých Km už moc? (Počítajme s tým, že rv. je tých 2000-2001). Dik
Duben 30, 200916 r Ujety kilometry ber dost s rezervou, na prohlidku vem nejakyho schopnyho mechanika, zkontroluj vin atd, ale kilometry neres. Kdybych ti u svoji Octavie stocil o 150tisic tachometr, tak bys to ani nepoznal Nejaky kilometry umerny veku auta, co treba 250tisic km za 4 roky? na tohle se proste nehraje
Duben 30, 200916 r Při rozhodování jestli 1.8 T SLX nebo 2.0 SLX jednoznačně říkám ano 1.8 T . Mám jí 10 let a nyní má 131 Tkm. jede čím dál tím líp a spotřeba je také stále nižší. Včera na 180 km jsem měl průměrnou spotřebu 6,4 l a to jezdím dost svižně. Minulý týden jsem za jeden den najel 1557 km s průměrem 7,4 l. Na to že má 116Kw a 227 Nm jsou to nevídané hodnoty. Pak mám ještě nové Sorento a to s motorem 2,5 CRDI a 125 Kw , 392 Nm. Na něm mám první průměr 8,93 l a to při pohotovostní váze 2,2 tuny. Nyní mám 1300 km a táhne fantasticky. Při 100 km točí 2000 ot a zrychluje jak 1,8 T
Duben 30, 200916 r Autor houmik > Čakal som nejakú takú odpoveď ohľadom tých Km a ako vravíš toho mechanika budem určite potrebovať 250 tis. Km za 4 roky??? Tak to Ti prajem ešte dalších štastných 250 tis. Km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.