Publikováno Duben 10, 200916 r Dobrý den, Vlastním Octavii, r.v. 2001, 1,9 TDi, 81 kW. Minulý týden se mi stalo, že mi auto samovolně zrychlilo , aniž bych měl nohu na plynu. Stalo se mi to dvakrát, a to vždycky, když jsem měl zařazený třetí rychlostní stupeň. Včera se závada vyskytla znovu, rovněž jsem měl zařazen třetí rychlostní stupeň. Tak jsem zařadil IV. a jel dál. Nevíte oč jde? Čím by to mohlo být? Díky za odpověď Upraveno Duben 10, 200916 r od piskovec
Duben 12, 200916 r Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida
Duben 13, 200916 r asi v tom tempomatu bude zakopaný pes. Skus jezdit se zapnutým tempomatem a uvidíš
Duben 13, 200916 r Pokud budeš mít podtočený motor,tj něco pod 1300 ot,pojedeš třeba z kopce,tak ti automaticky zvedne ŘJ otáčky.
Duben 13, 200916 r když pojedu z kopce a budu mít 1300 ot. tam motorová jednotka si řekne že mi přidá ? s tím jsem se ještě nesetkal ani u benzínů ani u dieslů a ani nevím proč by to motorová jednotka dělala ?
Duben 14, 200916 r podtočenej motor v 1300?? a co je potom 700, 600? je to nesmysl, to by se nedalo s TDI na rovince bublat kolem 1200... a když pojedu z toho kopce, tak proč mi to bude chtít přidávat? auto zabiják? Upraveno Duben 14, 200916 r od rolbař
Duben 14, 200916 r Treba to dat na soft pocas jazdy a uvidis co ti to pise,resp.skus pozriet skrtiacu klapku a prejdi RJ. Mozno teraz zajdem do utopie,ale raz som cital ze jeden mal problem s brzdovym snimacom,obcas sa mu zasekol a riadiaca jednotka to zle vyhodnotila,tak skus,mozno to nieco da.
Duben 15, 200916 r hmmmaximálně udržet volnoběh a nebo nejezdím v moderních motorech Delalo to Punto prvni generace a dela to i O1 co mam ted - pouziva se to pro jizdu v kolone
Duben 15, 200916 r to znamená že nejde s autem jet pod 1300 ot ? takže máš neustále otáčky nad 1300 ???
Duben 15, 200916 r Jezdím v patrové garáži kde parkuji. Při výjezdu sjíždím všechny sjezdy na 1. převodový stupeň a auto ( Octavia 2, 1.9 TDI) normálně bzdí motorem a určitě nezrychluje samo od sebe. Upraveno Duben 15, 200916 r od sidonus48
Duben 17, 200916 r když přidáš plyn tak auto zrychluje - na to tam ten pedál je ale zakladateli auto zrychluje samo od sebe
Duben 18, 200916 r Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida Tak mi to nedalo a dnes jsem to vyzkoušel přesně takto. Výsledek byl je ten že se auto bez přidání plynu rozjelo na 1. převodovy stupeň aniž by otáčky volnoběhu stouply. Po přeřazení na 2 šly otáčky dolů až motor chcípnul. Skusil jsem to několikrát a nikdy otáčky motoru podle otáčkoměru nevzrostly a z toho usuzuji že zakladatel vlákna má poruchu na jeho voze.
Duben 18, 200916 r Normalne to dela kazdy modernejsi motor - schvalne dej za jedna a poustej pomalu jen spojku a nepridavej plyn, potom zarad dvojku a stejne...uvidis jak se ti to rozjede a samo si to prida zařekl jsem se, že nebudu tady psát, ale tohle je moc,,, prosím tě, jsem úplné vemeno co se týká znalostí motorů, převodovek a dá se říci, že moc vlastně nerozumím autům jako takovým nehledě na to, že jsem nemehlo, které povětšinou urve šroub a podobně,nicméně tě prosím, nepiš tady tyhle hejhuloviny,, každý normální člověk s dokončeným základním vzděláním ví, proč je v autě převodovka,,, to auto si samo nepřidá (tím pádem motor nezvýší otáčky), ale jen změníš poměr převodů (možná se motor bude chtít bránit, ale sám nepřidá) a tím při stejných otáčkách motoru zrychlí vozidlo, prosím neuváděj tady lidi v omyl já rozhodně, když něco napíše Vaša, rolbař a podobní jim, tak jen držím hubu a čtu či poslouchám, dělej to také, bude to lepší
Duben 18, 200916 r řekl bych že to mícháte jedno přes druhé. Žádné moderní auto nesmí zdechnout pokud máte zařazenou jedničku a sundáte nohu z plynu. Prostě pojede krokem a díky elektricky ovládané škrtící klapce si ŘJ sama lehce koriguje plyn. Vyzkoušeno u autoškolské FI HTP i u mojí O 1,6-funguje to u obou. Jestli se udrží na dvojku to jsem nezkoušel. Po rovince možná jo. Ta jednička bez plynu krokem vyjede i malinkatý kopeček. Otáčky se drží tak kolem 800.
Duben 19, 200916 r zařekl jsem se, že nebudu tady psát, ale tohle je moc,,, prosím tě, jsem úplné vemeno co se týká znalostí motorů, převodovek a dá se říci, že moc vlastně nerozumím autům jako takovým nehledě na to, že jsem nemehlo, které povětšinou urve šroub a podobně,nicméně tě prosím, nepiš tady tyhle hejhuloviny,, každý normální člověk s dokončeným základním vzděláním ví, proč je v autě převodovka,,, to auto si samo nepřidá (tím pádem motor nezvýší otáčky), ale jen změníš poměr převodů (možná se motor bude chtít bránit, ale sám nepřidá) a tím při stejných otáčkách motoru zrychlí vozidlo, prosím neuváděj tady lidi v omyljá rozhodně, když něco napíše Vaša, rolbař a podobní jim, tak jen držím hubu a čtu či poslouchám, dělej to také, bude to lepší Nez neco budes tvrdit, vyzkousej
Duben 19, 200916 r řekl bych že to mícháte jedno přes druhé. Žádné moderní auto nesmí zdechnout pokud máte zařazenou jedničku a sundáte nohu z plynu. Prostě pojede krokem a díky elektricky ovládané škrtící klapce si ŘJ sama lehce koriguje plyn. Vyzkoušeno u autoškolské FI HTP i u mojí O 1,6-funguje to u obou. Jestli se udrží na dvojku to jsem nezkoušel. Po rovince možná jo. Ta jednička bez plynu krokem vyjede i malinkatý kopeček. Otáčky se drží tak kolem 800. jo udrzi i dvojku i do kopecku - alespon ta moje spotreba 11l/100km podle palubaku
Duben 19, 200916 r auto přidá paliva jen aby udrželo volnoběh ale jak furt dokola tvrdím jen to nikdy auto nepřidá samo bez zásahu řidiče otáčky krom udržení volnoběhu pokud sundám nohu z plynu v otáčkách vyších jak volnoběh tak auto musí zpomalovat pokud pojedu z kopce jak tu kdosi uvedl tak je možné že auto bude zrychlovat ale to je spůsobeno zemskou přitažlivostí kdy síla komprese motoru je menší jak síla působící vlivem zemské přitažlivosti toto vše platí pokud nemá auto vše v pořádku Upraveno Duben 19, 200916 r od Vaša
Duben 19, 200916 r Tak mi to nedalo a dnes jsem to vyzkoušel přesně takto. Výsledek byl je ten že se auto bez přidání plynu rozjelo na 1. převodovy stupeň aniž by otáčky volnoběhu stouply. Po přeřazení na 2 šly otáčky dolů až motor chcípnul. Skusil jsem to několikrát a nikdy otáčky motoru podle otáčkoměru nevzrostly a z toho usuzuji že zakladatel vlákna má poruchu na jeho voze. No konecne nekdo vyzkousel a jen nevericne nekroutil hlavou. Se dvojkou uz si musis pohrat dulezite je to nechat chvili jet za jedna a potom pomalu poustet spojku - uvidis ze to pujde pouzivam to dnes a denne pri cestach Prahou. BTW rozjeti bez plynu je soucast snad vsech prvnich hodin v autoskolach...
Duben 19, 200916 r a přidá ti nad 1000ot nebo víc ? zakladatel asi nebude na 4st jezdit na volnoběh takže jestli ti auto nejede bez plynu nad 1000 ot. tak to tady furt neomýlej
Duben 19, 200916 r Tohle nám dělalo u 1.6 escorta nebo spíš dále dělá. Je starší tak už dost pocuchaje a při studenejch startech zlobí sytič. Moc se vytočí a zůstane tak. Po chvíli to ustane ale jak zařadim rozjedu se tak si sám přidává snad až do 4 pak už to neutáhne a jde to dolu. Ale dám normálně za 1 rozjedu pak 2 a už jede sám dám 3 zase jede sám, ale už jen tak tak a 4 to už padá jak jsem psal. Dělá ti to teda za studena nebo při zahřátém motoru? jestli za studena tak třeba by to mohlo být něco podobného. My to už u starýho escorta neřešíme. Už se necelej rok dotahá a pude pryč resp. třeba na šrotovný
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.