Přejít na obsah

Zapnutý climatronic - ventilátory (sahary) se netočí


dracek

Doporučené příspěvky

setkal se někdo s tím, že se neroztočí ventilátory při zapnutí klimatizace?

Občas se roztočí, ale moc pomalu (jenom ten velký - to by ale mohl spíš dochlazovat vodu) a v tom okamžíku trošku chládne

DIAGNOSTIKA

bez závad, akční členy - točí se jen velký, malý stojí

blok naměřených hodnot: na výparníku je 15stupňů a nestíhá chladit

může to být tím malým ventilátorem?

setkal jsem se totiž s tím, že malý větrák už kolikrát někomu nefungoval a klima při tom chladila normálně, tak mě je to divný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

po zapnuti AC se nekde z prostredka palubky ozyva zvuk jak od strary lednicky a klima vubec nechladi.

VAG hlasi:

1 Fault Found:

00229 - Refrigerant Pressure

002 - Lower Limit Exceeded

Napada me, ze tam asi vubec neni medium (auto jsem koupil v zime, jety, nezkousel jsem to). Akorat je mi divny, proc by na 3roky strarym aute se melo zratit medium.

Evidentne tedy musi byt poskozene potrubi..

Dalsi vec je ta hlucnost, ale ta muze byt dusledkem, ze tam neni medium. Doufam, ze neni vadny kompresor, ci neco podobneho..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle popisu závady nízký tlak v okruhu - já měl takhle díru v klimakondenzátoru, od stovky hřebíku. Medium uteklo a také se zvýšila hlučnost, podle té a menšího výkonu jsme to identifikovali už za jízdy.

Doporučuji servis, natlakují Ti to a zjistí kde je problém - mě po opravě dávali do média barvivo, aby byly vidět případné úniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím všechny muže mi někdo poradit jestli je nějaký rozdíl mezi kompresorem klimy na benzín nebo diessel mám OII 1.6 MPI r.v. 2OO4 digi klima a rosypal se mi tak proto se ptám případně mužete mi někdo dát číslo výrobku nebo nemá někdo na prodej díky za odpovědi mějte se fajn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o pomoc nebo alespoň návod:

Na Š Octavie II 1,9 77 kW r.v. 2005 při kontrole klimatizace zjistili, že mi jede kompresor klimatizace na 30% a netočí se malý ventilátor.

Klimatizace při testu nedává žádné chybové hlášení. Při puštění na servisní regulaci se objevil údaj 30% a klima nechladí.

Nabídli mi:

Nový kompresor cca 8 000,-Kč + nabídli novou Saharu tj oba ventilátory, prodávají se společně v držáku.

Technik neznal správnou fukci ventilátorů na Oct. II , ještě se s tímto problémem nesetkal snad velký pouští malý???

Zajel jsem do dalšího servisu a klima nehlásí závady

Hledám v Brně, kdo umí kompresor opravit -nastavit či zjistit přesnou závadu

Děkuji k.stan@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky problém s klimou - OII MR 06, klima nechladí, když stojím, po cca 7 nminutách jízdy začně normálně chladit, ale kdyžzastavím, tak zase fouká teplejší vzduch. Málo náplně? Problém v okruhu? Nebo něco jiného? Asi nejspiš dojet na diagnostiku, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bude to chtít zkontrolovat chladící médium, popřípadě píchnout na diagnostiku. Odkuď jsi?

většinou to je málo chladiva nebo kompresor. U OII ty kompresory odchází dost často, hlavně když jsou výroba CZ :-(

já jsem to měl podle diagnostiky vše v toleranci až na ten chladící účinek, dlouho jsem se s tím zalamoval a nakonec jsem zkusil kompresor a už funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o pomoc nebo alespoň návod:

Na Š Octavie II 1,9 77 kW r.v. 2005 při kontrole klimatizace zjistili, že mi jede kompresor klimatizace na 30% a netočí se malý ventilátor.

Klimatizace při testu nedává žádné chybové hlášení. Při puštění na servisní regulaci se objevil údaj 30% a klima nechladí.

Nabídli mi:

Nový kompresor cca 8 000,-Kč + nabídli novou Saharu tj oba ventilátory, prodávají se společně v držáku.

Technik neznal správnou fukci ventilátorů na Oct. II , ještě se s tímto problémem nesetkal snad velký pouští malý???

Zajel jsem do dalšího servisu a klima nehlásí závady

Hledám v Brně, kdo umí kompresor opravit -nastavit či zjistit přesnou závadu

Děkuji k.stan@seznam.cz

ten větrák by stačil možná ten malý, jak už psal Cosby: ve velkém je ŘJ jednotka, která ovládá malý ventilátor a je potřeba zjistit jestli je vadná jednotka nebo malý větrák popř. co dál. Celou saharu určitě měnit nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj, pozoruji shodné příznaky chování ventilátorů jak je popsáno v prvním příspěvku:

"při zapnutí klimatizace (climatronic) se neroztočí vetilátory, velký se po chvíli roztočí, ale pomalu"

Pokud to správně chápu, tak:

1)po zapnutí klimy musí jít ihned ventilátory oba dva.

2)pokud nejde malý, nechá se otestovat na 12V, pokud je funkční, měl by být problém na velkém ventilátoru - v jeho integrované řídící jednotce.

3)pokud malý není funkční, mohlo by stačit vyměnit jenom malý ventilátor, ale jak se dá otestovat velký ventilátor? Nerad bych případně koupil malý a potom abych nezjistil, že je vadný i velký. Kdybych věděl, že jsou vadné oba, ihned bych koupil celou saharu.

Je možné provést nějakou diagnostiku?

Děkuji za komentáře k mým bodům a za případné rady.

Editováno: , autor: Pavca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...