Přejít na obsah

BRZDOVE TRMENY - BARVENI


Davon

Doporučené příspěvky

Takhle vypada origo RS zelena  :D

I když nejsem příznivec zelených třmenů, tak tyto se mi líbí, Hammerite ne.

Vidím, že máš kotouče Brembo Max, jak ti brzdí?

Original RS kolo je focene bez blesku, hammerite je foceny a hodne osviceny bleskem, ta barva live je jina! Ale take jina nez RS trmeny, to ano...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle vypada origo RS zelena  :D

I když nejsem příznivec zelených třmenů, tak tyto se mi líbí, Hammerite ne.

Vidím, že máš kotouče Brembo Max, jak ti brzdí?

Original RS kolo je focene bez blesku, hammerite je foceny a hodne osviceny bleskem, ta barva live je jina! Ale take jina nez RS trmeny, to ano...

take by me zajmalo jak ty kotouce brzdi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlel jsem, že bych hodil třmeny do bíla. Je to asi šílenost, ale možná by to bylo pěkné. Máte někdo foto?

Mas bile auto? :D Ba ne, mohlo by to vypadat celkem k svetu. Zalezi na barve... ;)

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem stříknul už taky. Mám barvu sahara a stále jsem přemýšlel jakou barvu udělat. Nakonec zvítězila červená. Brzdiče jsme sundali, nechtěl jsem nic oblepovat a pak nastříknutí - sprejem od MOTIP za 229,- Kč. Nastříknuté 3 vrstvy a ještě zůstane na opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna nedávno jsem natíral bubny i třmeny na předku. Chtěl jsem taky zelenou, protože Okinu mám zelenou, ale nechtělo se mně dávat tolik peněz za originál barvu k tomuto účelu určenou (500-700 Kč). Koupil jsem si tmavě zelený universál a drží to v pohodě a zatím žádný problé a plechovka mně vyšla na 150 kaček a barvy je tam ještě tak na 20 x. Pokud nejsi závodník a nejezdíš brzda-plyn tak to stou teplotou nebude tak hrozný. Důležitá je pořádná příprava před samotným natíráním. Musí se vše pečlivě očistit, ocelovým kartáčem nebo klidně ocelovým kotoučem na vrtačce. Tomu jsem věnoval dost času, ale výsledek je pak lepší a určitě to víc vydrží. Pak jsem vše odmastil technickým benzínem a natřel základovkou na kov. Ta je za chvilku suchá a pak se dá hned natírat zelená barva. Ta už schne déle, ale kola jsem normálně nasadil a samo to zaschlo za den a půl. Vypadá to dobře a doufám, že to i vydrží, ale zatím OK. Celý jsem to dělal cca 5 hodin (prostě v sobotu odpoledne) a v poho jsem to zvládnul. Barvu jsem vybral skoro stejnou jako je auto, takže paráda. Nevýhodou originálních barev na třmeny je malá škála odstínů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...