Matej Jancovic Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis. teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 co se týká centrálu, nedával jsi teď někdy rádio a nepropojoval trvalé napájení (pro paměť) se spínaným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Co svýčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 kotas: http://www.railweb.sk/Skoda/Skoda_mot_Fab.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Tu je o tom motore trochu viac: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotas Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Jo tak toto jsem přesně hledal a myšliš si že to může mít i kapalinový ventily tato fábka on to totiž má děda tendle motor a tvrdí že jsou kapalinový ale mě se to nezdá děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Ano sú tam hydroštely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roseo Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem. Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 V prvom rade vyčistiť škrt.klapku a základne nastavenie VAGom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 co filtr sání,palivový filtr,čidlo teploty motoru ,lambáda ,dát na Vag atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roseo Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Pánové, díky za tipy! Vyzkouším, co se dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Vyzkoušíš, co se dá a na volnoběh to bude pořád sebou trhat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem. Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 skuste este vymenit palivovy filter, ja som ho menil vcera a auto ma krasny tah a akceleraciu a otacky na volnobehu su nadherne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roseo Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu). Hele, tak mi už na všechno přišli - propálený těsnění pod hlavou a od toho se vys...lo všechno ostatní (čidlo teploty chl. kapaliny, termostat, čidlo teploty nasávaného vzduchu, olej ve vodě, voda v oleji). Prý ta těsnění na mým typu motoru zkoušeli, ale vyráběli - že tam je nějaký plechový nebo co. Hlavně, že už to jede normálně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekrt Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km. nechci vam do toho kecat ale mam take tuto fabii kombi pravidelne servis a bez problemu najezdeno 150 000 km v kazdem pocasi a jinak na dalnici jede 180 vyzkouswno co se tyka retezu servis tvrdi ze se nemeni po dobu zivotnosti je fakt ze nechrasti jak byl clovek zvyklej u 120, ci facka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 26. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2009 Tata ma na Fabii Combi rv 2002 1,4MPi 170tis, nejak to nechava lezet a ten retez chrasti jak stara ku*va (stejne jako u S100-130), samozrejme tim ze je motor otoceny a karoserie jina, to zni trosku jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.