Přejít na obsah

Roman Herot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Roman Herot

  • Narozeniny 27.4.1982

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Roman Herot

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdar, prosel jsem to tu a na net guglil a vsechny postupy co jsem nasel, tak nefunguji. Kamos ma F2 rv 2011 a budiky asi maxidot nebo jak se jmenuji. (Viz prilozene foto). Lze tam nejak vynulovat servisni interval nebo opravdu VAG VCDS apod. Diky za odpoved.
  2. Zdar chlapi, mam problem s tatovou fabkou. Fabia 1 modelova rada 2003 1,4MPi (AQZ). Sviti kontrolka motoru a obcas nefunguje teplomer na palubovce. VAG vypisuje: 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky Cidlo vymeneno a kabel k cidlu opticky zkontrolovan (ale pouze ten kousek nez to zaleze do spolecneho svazku se vstriky nebo cim). Chyba opet pretrvava, kam bych se mel mrknout dale ?? Na kabelovy svazek na nosniku nebo kam ?? Diky za rady.
  3. Takze nepotrebuji zadny CAN kabel/zarizeni ??
  4. Mel bych jednu mozna hloupou otazku. Znamy ma: Model name: 6Y Skoda Fabia Equipment level and body type: J Classic, Combi Engine: Y 1.2 MPI 12V, petrol 47 kW (64 PS) @ 5400 rev., 112 Nm @ 3000 rev., DOHC, EU4 (EU2-DDK, EU3-DDK*) Engine codes possible: AZQ, BME Model Year: 8 2008 Motor tam je BME. Tak a ted nakoduji to pres klasicky KKL kabel s klasickym postupem: Kodovani=>pro aktivaci zadat 11463 ??
  5. Tak jsem se dneska dostal k autu a necekane chyba teplotniho cidla - hodnota mimo rozsah. Kapalina nezdrhla, termostat taky funguje jak ma. Tak jsem tam hodil zpet puvodni cidlo, smazal chyby a uvidime. Jinak pri tom plneni jsem odvzdusnoval skrz cidlo teploty jak pises. Ale naplnil jsem nadobku na minimum a postupne doleval az z termostatu vytekala kapalina.
  6. Jako, ze fungovalo bez problemu a, ze jsem si ho nechal. Ale v aute neni. Sorry spatna interpretace.
  7. Ne nechal jsem tam to nove. S tim starym to vyzkousim.
  8. Termostat je komplet i s cidlem z http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111s-termostat-kompletni-skrin-mpi-fabia.html a melo by se jednat o ceskou prvovyrobu.
  9. Jj na to se chystam zitra. Jinak mam stare cidlo z puvodniho termostat, tak se uvidi.
  10. A proc to udelalo spolecne s topenim ??
  11. Mno mam trochu jiny problemek. Na palubce se rozla kontrolka ECU. Chyba teplotniho cidla, hodnoty mimo rozsah. Tak jsem nastartoval auto a chladic se zahrival spolecne z motorem. Takze termostat. Vymenil jsem komplet termostat (vcetne skrine) a auto se zaclo chovat uplne uzasne. Jizdni vlastnosti lepsi, motor se zahral rychleji a auto zaclo topit hned. Spokojenost. Po trech dnech nahle spadla rucicka teploty na nulu. Po vypnuti a zapnuti motoru opet naskocila. A dneska pri zmene teploty na topeni najednou rucicka spadla na nulu rozla se kontroloka ECU a auto ztratilo vykon. Po nastartovani vse OK krom svitici kontrolky. Po opetovne zmene nastaveni topeni to same. U auta jsem jeste nebyl a napichle jsem to taky nemel. EDIT: Jo motor je AQW.
  12. Zdravim, nedavno jsem tatovi instaloval na Fabii I (modelova rada 2003) 1,4MPi original rele deniho sviceni. Nicmene me docela zarazilo, ze se svetla roznou v podstate okamzite pri nastartovani motoru. Osobne se domnivam, ze tohle nebude zrovna koser pro zarovky. A vzhledem k tomu, ze uz pred tim menil tata zarovky 2 do roka. Tak to bude asi rychleji. Ja treba na Zafire mam taky original denni sviceni (automaticke zapnuti svetel) a svitim cca 10-15s po nastartovani. V aute mam Osram Night Breaker (ty puvodni ne ty plus) uz skoro dva roky a furt no problem. Takze se ptam zda-li se da nejak udelat spozdeni po startu.
  13. Mel bych dotaz. Kamos si koupil Fabku II po faceliftu (modelova rada 2011). Budiky ma maxidot s palubakem. Jak zjistim, zda-li ma podporovanou podvolantovou jednotku. Protoze v autorizaku cosik plkali, ze je to problem a zatim ten tempomat nejde nastavit. Jinak co se tyce diag, musim mit na to uz CAN nebo staci KKL ??
  14. Panove pokud budete neco chtit delat na svych autech, tak si stejne budete muset nejakou sadu koupit. A nezapomente na to, ze na tech vasich fabiich jsou i tisicihrany. Ja jsem musel taky kupovat sadu i s tisicihrany. Dal jsem za ni 500,- CZK, coz mi nepripada moc na to kolik usetrite praci svepomoci. Ja na oplu mam dokonce obracene torxy. Proste pokud chcete vrtat do aut, tak je treba mit naradi. Jinak na vypustaku tusim je TX50.Ale co me rozsekalo nejvic je, ze na kontrolnim sroubu na prevodovce je imbus 17
×
×
  • Vytvořit nový...