Přejít na obsah

CITROËN GRAND C4 PICASSO


BLACK MOLLY

Doporučené příspěvky

Mám takový narážky od lidí co to auto viděli sotva z vlaku fakt nejradši.Radši nekomentuju.Jinak co se toho Citróna týče tak bych se toho vůbec nebál,kamarád má necelý 2 roky Xsaru Picasso HDI,najeto 65 tis a max.spokojenost.Párkrát jsem v tom jel a docela to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to prostě žabožrout a ty se mi zaprvé nelíbí a za druhé v testech poruchovosti vychází někde na chvostu. Kamarád měl Xantii 2,0 Tdi nebo co to je a raději se toho střepal, protože problémy za moc peněz s motorem. A co jsem s tím jel, tak je to jak kačena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesrovnávej 10+ starou hujdu Xantii s C4 Picasso (prodloužená verze Grand). Tohle kromě značky nemá nic společnýho s "kachnou" s kterou si jezdil. Tady není řeč o Xsaře Picasso, ale o nejnověším modelu. Motor je to poslední čeho bych se bál, i opatrní Japonci a ostatní si HDi dávají do svých aut, že, poté co se TDi neosvědčil. Jezdil jsem v normální verzi, než jsem zvolil S-maxe. Vše Ok, nelíbili se mi plasty okolo zrcátka uvnitř, pohodlný podvozek a divná palubka- věc vkusu. S-maxe jsem zvolil jen kvůli lepšímu podvozku ( na MPV). HDi vláčný zatáh bez špičky- prostě rodinný naladění. TDCI do 1500 mrtvo, potom bouchnou saze, od 3500 mrtvo, ale moc moc je znát overboost.

Pokud bych měl být nestranný, a to ještě před pár lety mi Ford nesměl do garáže, tak může slušně porovnávat s koncernem ( A4, A6, New Beatle....OII).

Na Fordu nalítáno něco přes 50000, bez závad, brzdy drží a to tomu dávám docela kouř. Na OII mi při stejným stylu kotouče ( origo ) vydržely tak 5000 KM, pak jedno ostřejší přibržení ze 180 - na 80 a už klepaly, tady nic.

Pokud by něco mohlo zlobit tak alektrika, ale to dneska zlobí v každým novým elektronikou prošpikobvaným autě. Koncern má výhodu, že VAG je v každý vesnici a má s tím hodně lidí zkušenost. U ostaních pojedeš do značkovýho a doufat, že opravují, ne vyměňují.

O zvuku TDI a TDCI či HDI v porovnání je zbytečný se vyjadřovat.

Projdi si Picasso, Mazdu 5, FRV, S-maxe/ Galaxy, Alteu XL a pak mudruj :D

Editováno: , autor: cippis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No C4 nebrat! Švagr si to chtěl kupovat a sám prodejce mu řekl ať to nekupuje...že se tam prý se..re elektrika...a pro děti to není bezpečné...Švagr sám nechápal když mu tohle řekne sám prodejce u Citrouše...Tak si koupil Toyotu Corollu Verso...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na OII mi při stejným stylu kotouče ( origo ) vydržely tak 5000 KM, pak jedno ostřejší přibržení ze 180 - na 80 a už klepaly, tady nic.

Se vším krom toho co jsem z úryvku nechal s tebou plně souhlasím, ale s těma brzdama zkus zauvažovat jestli to spíš nemůže být vadnejma kotoučema ;) Ono říkat že na OII vydržej kotouče 5t a na Fordu S-Max 50t je blbost, jako všude je to kus od kusu...na OII jezdím opravdu extrém (služební vozidlo) a kotouče na dvou vozech (najeto: u 1 - 10t, u 2. 60t) stále OK ;)

Jináč k C4 grandeP: co jsem viděl, četl a doslechl se, tak rozhodně vzít naftu a nebrat s panoramatickou střechou - i při dvouzonový klimě nezvládá při slunečným počasí chladit a je tam jak ve skleníku.

Za mne bych spíš vzal zmiňovanýho Forda S-Maxe :palec2:

PS: jináč pro srovnání HDi a TDi....HDi rozhodně kultivovanější, úspornější a efektivnější...TDi spolehlivější - a to mi nikdo nerozmluví :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mohu potvrdit, ze je to bud pravda, nebo to byla nahoda, stalo to svary znamemu asi 14 dni v servise na zaruku a elektrika byla nejaka dojebana, nez prisli na to co to je... Nechci to nijak hanit, nevim o tom nic, jen o tom vim, myslim si, sve ;)

Radeji bych volil Focuse, Corollu verso, Tourana, nebo neco odjinud, nez od zabozroutu. Renault napr. me dost zlobil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se vším krom toho co jsem z úryvku nechal s tebou plně souhlasím, ale s těma brzdama zkus zauvažovat jestli to spíš nemůže být vadnejma kotoučema ;) Ono říkat že na OII vydržej kotouče 5t a na Fordu S-Max 50t je blbost, jako všude je to kus od kusu...na OII jezdím opravdu extrém (služební vozidlo) a kotouče na dvou vozech (najeto: u 1 - 10t, u 2. 60t) stále OK ;)

Nechci to rozjíždět paraelní topic na téma brzdy, ale to je vlastní zkušenost. Ze všema autama jezdím stejně a myslím dost ostře. Jestli jsou vadný nevim, co tam škodovka dává je jejich věc akorát 5X do 100 tis. měnit kotouče není normální. Frekvence by jistě byla vyšší, ale to bych musel mít čas tam pořád jezdit. Pamatuji si, že jsem vytáh auto ze servisu a jel jsem po D5 z kopce na Loděnice a vjel mi do levého kamion. Při dalším brzdění už zase klepaly. Klidně jsem se mohl otočit a jet tam zpět. Vždycky je měnily bez keců na záruku asi ví ,co prodávají co za klum prodávají.

Na S-maxu jsem takhle brzdil hodněkrát i na mokrý dálnici a nic. A to mám pohotovostní bez pár kilo 2t, OII tuším okolo 1,4t. Uplně stejnej problém řešil kamarád na 330XD, origo max. 5000. Nakonec to vyřešily Bremba skoro za 20K.

Asi origo kotouče jsou po rodinný jezdce, hovada jako já musí investovat nebo si zvyknout :D

Editováno: , autor: cippis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to prostě žabožrout a ty se mi zaprvé nelíbí a za druhé v testech poruchovosti vychází někde na chvostu. Kamarád měl Xantii 2,0 Tdi nebo co to je a raději se toho střepal, protože problémy za moc peněz s motorem. A co jsem s tím jel, tak je to jak kačena.

ty vole koukni se do tech testu nekdy na ktery se odvolavas prosim te

Black molly - prosim te kdybys jeste uplne nebyl rozhodlej pro xsaru, tak ti umim udelat cenu na renault grand scenic - uplna novinka, kdyztak napis SZ nebo zavolej kamo.

az mi reknete kdo je gybson tak se mozna necham rozhodit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem dík a koukám co názor to jiná zkušenost.hledám něco sedmi místného,ale ford ani japonec se mi nelíbí.a co se týče žabožroutů.tak jsem lítal a to doslova ,když jsem byl ještě maladej s peugeotem 405 dvoulitrem v benzínu a začal se sypat až při 270tisících a tak šel,ale do té doby jen běžný servis.vzhledem k tomu,že nyní najedu tak 10tisíc za rok tak mi vydrží asi každé autí.a v rodině máme citrona C5 už v té nové verzi a v plné výbavě a na svezení je to super.najeto 85tisíc a bez problémů.tak tedy díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cippis: Jestli ti neklepalao ABSo lol Hele nevím, já ti píšu taktéž realitu - nevím co vám do OII frkaj za kotouče, ale jak jsem psal u nás žádnej problém a jízda kolikrát víc než ostrá (vozidlo s právem přednostní jízdy ;)) a kotouče prostě drží :palec2:

Omluva za OT, bylo poslední ;)

Black molly: s tím nájezdem km/rok si opravdu můžeš koupit snad všecko lol ....možná bych už ani nepřemejšlel nad naftou a vzal benzín ;) Držím palce při výběru vozidla :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...