Přejít na obsah

CITROËN GRAND C4 PICASSO


BLACK MOLLY

Doporučené příspěvky

Všem dík a koukám co názor to jiná zkušenost.hledám něco sedmi místného,ale ford ani japonec se mi nelíbí.a co se týče žabožroutů.tak jsem lítal a to doslova ,když jsem byl ještě maladej s peugeotem 405 dvoulitrem v benzínu a začal se sypat až při 270tisících a tak šel,ale do té doby jen běžný servis.vzhledem k tomu,že nyní najedu tak 10tisíc za rok tak mi vydrží asi každé autí.a v rodině máme citrona C5 už v té nové verzi a v plné výbavě a na svezení je to super.najeto 85tisíc a bez problémů.tak tedy díky všem

Peto, 7mistnej Touran, nebo Zafira? Nemec zni lepe, ne? ;)

Hlavne at dobre vyberes, co to bude je jedno, jen at se to nesype a dela to co po tom budes potrebovat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na opela bych ti taky rsehnal lepsi cenovku pane kolego :)

takze ja stale nabizim zafira a novy scenic ;)

A to jsi nemohl neco kvaknout pred mesicem kdyz jsem shanel co koupit?? Zafira by se mi libila celkem... Kdyby jsi sem chodil, tak by jsi to vedel :D :D No jo, ale ty nemas cas :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridám skúsenosť kamaráta, ktorý minulý rok prešiel z Fabie na novú C5 a v rámci nadšenia pár mesiacov neskôr kúpil žene C4 Picasso:

1.) C4 Picasso 1,6 VTi - pri prvej dlhšej jazde na diaľnici odpadol zadný diel výfuku (bol zle uchytený); pri silnejšom daždi zateká cez otvárateľné okno 5-tych dverí; v meste je nemožné dostať sa na deklarovanú spotrebu; auto staré pár mesiacov, najazdené cca. 5tisíc km

2.) C5 Dynamique 1,6 HDI - od začiatku problémy s elektrikou; pri prvej jazde spod volantu vypadol krycí plast a vypadla aj nejaká RJ, visela na kábloch; po víkendovom stání auto nejde naštartovať, niečo vybíja baterku; po vypnutí motora v priebehu pár sekúnd zhasne všetko osvetlenie a na displeji sa objaví chybová hláška o slabej batérii (dobitie nepomáha, ani výmena batérie); na voľnobehu hrkoce tepelný štít na prednej stene medzi kabínou a motorom; pri prejazde cez väčšie nerovnosti vzadu niečo búcha, podobný zvuk ako vybúchané stabilizátory na Fabii - auto kompletne odstrojené až na karosériu, vyhodený zadný stabilizátor, robí to stále - vraj je to karoséria, vadné zvary na nejakom nosníku a karoséria "pracuje"; počas jazdy sa sporadicky rozsvietia kontrolky ABS a ESP a prestanú fungovať, pri silnejšom brzdení sa kolesá bez problémov zablokujú aj pri vyšších rýchlostiach (vymenená RJ ESP, všetky čidlá na kolesách, kabeláž, všetko bez úspechu); po zime sa objavili na nárazníkoch v mieste spoja s blatníkmi vady laku, ako keby niečo vytieklo zpod blatníkov a rozožralo krycí lak na nárazníkoch; auto má najazdených 13tisíc km, je to jeden z prvých nových C5 predaných na Slovensku, žiaden servis ho nevie opraviť, importér sťažnosti ignoruje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...