Piaggio Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 (editace) Kupil som zadne brzdove valceky.Nekvor mi doslo,ze ty povodne su hlinikove a ja som kupil,zo zeleza. No a otazka do plena.V com je rozdiel,ked je telo prasiatka vyrobeny z hlinika alebo zeleza. Pasovat viem ,ze to bude. Editováno: 25. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 rozdíl bude v ceně .prásátko železný za 80kč nebo hliníkový za 800kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 (editace) Prave ,ze som si ten rozdiel v cene som si vsimol. Ale cena nebola 80 ale cca 300... Je to od Lucasa a to hlinikove sa koncilo myslim na A. Chcel som len vediet,ci sa ako skvor opotrebuje alebo ma vacsiu poruchovost ,jednoducho dakeminfo k tomu podrobnejsie Editováno: 27. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 (editace) Tak rozdíl je hlavně v tom,že mají každy jiny uchycení,hliník pouze jeden šroub a železny je na dva zaleží co měly zrovna při ruce při vyrobě auta,dle škodovky nejsou mezi sebou zaměnitelná,skrátka to nepasuje nenarvěš to tam,sám jsem to ted řešil jelikož mi jeden začal tect a mám ty drahy hliníkovy které zrovna neměly na skladě a auto stát nemohlo,nakonec jsem koupil sadu gumiček na favorita je to pruměr 19 a vnitřní gumička tam pasuje,oprava přišla asi na 50kč a brzdí to uplně normálně.Existuje i přimo opravná sada gumiček na Fabii.Dle obrázku je to vidět. Editováno: 28. Duben 2009, autor: Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 28. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 (editace) Diky moc kedby som to zistil pri montazi tak by ma to asi neprijemne prekvapilo. Stacilo by mi tam veru len ta oravna sada lebo mi jedno tece. Ale aj tak skoda tych 600kacek.... Este raz dik, EDIT: Moje valceky.Kde sa pouzivali tieto dvojdierove,ak to kdosi mate aky mate model a motor? Editováno: 28. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Tak tedy zde se koukni http://www.cc-autodily.cz/valecek-brzdovy-19-05-1_1.html 80kč!!!!! .Prasátka tam jdou v pohodě ,ty dvě díry nevadí použiješ jenom jednu,jelikož jsou univerzální(levá a pravá strana).A jelikož když jsi dáš zoom těch obrázku víš,tak zjistíš ,jaký je rozdíl v pístkách na prasatech.Na tom železnym je krásný výřez a na tom originálu je nasezenej kloubouček,hliníkovej,který když špatně sundáš buben tak to vorveš.Jdou tam krásně ,neměj strach.A jestli ti to teče, jako mě to teklo ,tak si tam kup rovnou sadu na pružinek ,budeš to mít zrezlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 ty opravárenský sady, problém vyřeší jen na chvíli. Většinou to teče kvůli tomu, že se vydře povrch válečku, nová gumička to zatáhne jen na chvíli. Vzhledem k tomu, že pokud dojde k zamaštění brzdového obložení, tak se musí vyměnit (a pokud se mění, tak na obou kolech), tak bych podobnou opravu neriskoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Tak tedy zde se koukni http://www.cc-autodily.cz/valecek-brzdovy-19-05-1_1.html 80kč!!!!! .Prasátka tam jdou v pohodě ,ty dvě díry nevadí použiješ jenom jednu,jelikož jsou univerzální(levá a pravá strana).A jelikož když jsi dáš zoom těch obrázku víš,tak zjistíš ,jaký je rozdíl v pístkách na prasatech.Na tom železnym je krásný výřez a na tom originálu je nasezenej kloubouček,hliníkovej,který když špatně sundáš buben tak to vorveš.Jdou tam krásně ,neměj strach.A jestli ti to teče, jako mě to teklo ,tak si tam kup rovnou sadu na pružinek ,budeš to mít zrezlý. No nevím jestli jsou mezi sebou záměnitelny,mě tvrdily že ne že je tam jinak šouplej odvzdušnovák,a když koukám na ty válečky tak i středová díra se mi u toho železnyho zdá větší,nemam to z origo servisu tam kde nakupuju díly vždy hledáme ruzné vyrobce a záměné díly,ale u válečků to nešlo. Editováno: 29. Duben 2009, autor: Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 29. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Ono mi to moc netece.Pozeral som do nadrzky a je tam stejne.Zistil som to tak,ze sa mi nechtiac zviekla ta prachovka ked som mal vonku pakne a bolo to tam mokre na jednej strane pod prachovku. Neni to az tak kriticke,ze by to pretekalo.Chcem to vymenit spolu z oblozenim,tak este pockam.Keby to ten rok vydrzalo bolo by dobre. No co som pozeral konkretne tie TRW BWD113,tak na nete sa to bezne udava ako nahrada za origo dielec 1H0 611 053.A to je je skoro pre cely koncern stejne.Fabka ,romster, aj okta tam bola. No tak dik aj za tuto info,som myslel ze to len tak na skusku rozhodim ci to tam pasne,aby som to este vcas vymenil v obchode. Tak to necham tak,ja si tiez myslim zeby to tam malo ist.Bola by zbytocna robota,do ktorej sa mi len tak kvoli skusaniu nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 29. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Tak tedy zde se koukni http://www.cc-autodily.cz/valecek-brzdovy-19-05-1_1.html 80kč!!!!! .Prasátka tam jdou v pohodě ,ty dvě díry nevadí použiješ jenom jednu,jelikož jsou univerzální(levá a pravá strana).A jelikož když jsi dáš zoom těch obrázku víš,tak zjistíš ,jaký je rozdíl v pístkách na prasatech.Na tom železnym je krásný výřez a na tom originálu je nasezenej kloubouček,hliníkovej,který když špatně sundáš buben tak to vorveš.Jdou tam krásně ,neměj strach.A jestli ti to teče, jako mě to teklo ,tak si tam kup rovnou sadu na pružinek ,budeš to mít zrezlý. Ono mi to moc netece.Pozeral som do nadrzky a je tam stejne.Zistil som to tak,ze sa mi nechtiac zviekla ta prachovka ked som mal vonku pakne a bolo to tam mokre na jednej strane pod prachovku. Neni to az tak kriticke,ze by to pretekalo.Chcem to vymenit spolu z oblozenim,tak este pockam.Keby to ten rok vydrzalo bolo by dobre. No co som pozeral konkretne tie TRW BWD113,tak na nete sa to bezne udava ako nahrada za origo dielec 1H0 611 053.A to je je skoro pre cely koncern stejne.Fabka ,romster, aj okta tam bola. No tak dik aj za tuto info,som myslel ze to len tak na skusku rozhodim ci to tam pasne,aby som to este vcas vymenil v obchode. Tak to necham tak,ja si tiez myslim zeby to tam malo ist.Bola by zbytocna robota,do ktorej sa mi len tak kvoli skusaniu nechce Editováno: 29. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosticek25 Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 nevite teda nekdo jestli padno na roomstera misto hlinikoviho litinovi prasatko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.