Březen 16, 201411 r Baterku bych určitě nabil asi nebude v nejlepší kondici ale je divne ze kontrolky pohasinaj atd a pak nastartujes... nemáš uvolněné kabely ? Skus je dotahnout hele na baterce Zabere to par vteřin a možna bude po problemu
Březen 16, 201411 r Nebo můžou být zoxidované kontakty na AKB. V horším případě může být načatej článek a baterka KO.
Březen 16, 201411 r Zkontroloval bych kostřící kabel k motoru a kastli a dále i plusko na startéru a altíku
Březen 16, 201411 r Tak jsem byl teď zkusit auto nastartovat, popř. dotáhnout ty kabely k baterce a všechno bylo najednou v pořádku. Dokonce ani kontrolky a světla nepohasínaly a sup chytnul napoprvé. Na jednom kabelu se teda ale udělal nějaký povlak (viz.foto), který jsem setřel. Vůbec nevím, co to může být, nevíte náhodou? Dál mě teda v motoru zaujalo něco prodředého, co nevím co je (viz. taky foto)
Březen 17, 201411 r To predrate je vlnovec, chce to navarit novy. Inak mas to tam dost zasrate - egr ventil bude uz pekne zaneseny. tolko moj neodborny nazor ;-) A ten povlak vyzera ako nieco na zlepsenie vodivosti, ale moze to byt rovnako nejaky sajrajt... z foto to neni dobre vidiet
Březen 17, 201411 r na tom obrázku vlevo nic nevidím, ale vpravo máš zoxidované plusko a to moc pěkně, to by mohl být ten problém. Odmontovat, očistit a vypadá to, že budeš muset vymenit bateriovou svorku. Originál svorka je zatavená s kabelem. Takže pilkou na železo odřezat od kabelu a kup plusovou svorku šroubovací a je po problému. Pak na to napatlej vazelinu, ochrání to svorku před další oxidací. Udělej to co nejdříve, mohl by to odnést altík! Pozor, plusová a minusová svorka mají různé rozměry, tak puk tu správnou, stojí pár korun EDIT: pokud máš možnost změřit akumulátor zátěžákem, udělej to, pokud by test dopadl špatně, tak ještě vyměnit aku Upraveno Březen 17, 201411 r od SUP1
Březen 17, 201411 r Dle vzhledu AKU je z vyroby měl sem tu samou Jinak ses nezminil o motoru jaky mas Jinak ten zatezovy test AKU no nevim nevim dneska muze dopadnout dobře a zitra muže byt baterka KO Měl jsem tu čest to takhle testnout
Březen 17, 201411 r Mi delali test baterky ve skodovce pri garancce a vzesla z toho vadna baterie, i kdyz pak dve zimy vicemene fungovala (v mrazech teda uz podstatne hur, ze).
Březen 17, 201411 r No jo, to je jasný, na skladě pár zbytečných akumulátorů, tak proč hned jeden neprodat? U origo servisu mě to nepřekvapuje. Taky jednomu známému blily nesmysly, že tam nepatří klasická dolévací, ale že musí být se stříbrem a podobné nesmysly a že mu to odrovná jednotku. Samozřejmě mu hned bylo nabídnuto, že mu jí vymění... Mám vyzkoušené, že zátěžák špatný aku pozná a dobře, když už leze při zatížení do červeného, je to fakt blbě. A to mám ten obyč s odporovou spirálou Upraveno Březen 17, 201411 r od SUP1
Březen 17, 201411 r Tak jsem zjistil, ze je to původní originál baterka je to 1.9TDI 96kw z roku 2002, takže 12let stará :-) to nechápu, jak mohla tak dlouho vydržet a zatím teda ještě drží, když otcovi u superbaII odešla ted už po dvou letech, ale zase je to auto s podstatně víc elektroniky. Ten plusový kabel jsem od oxidace zatím jen vyčistil a doufám, ze zvládne cestu 300 km. Jinak pánové, zatím Vám děkuji za rady!!! :-) Upraveno Březen 17, 201411 r od jakubfotbal
Březen 18, 201411 r Ty jo, 12let starý aku. To se jen tak nevidí. Nicméně to spíš svědčí o tom, že o auto není staráno špatně. Takže v dobrém slova smyslu
Březen 18, 201411 r Ještě teda, kde se dá ta bateriová svorka sehnat? Měnili jste ji už někdo? Nevím, jestli se o to mám pokusit sám, podle toho jak psal SUP1 nebo to dát radši do servisu, kde to už dělali a je to otázka pro ně třeba 15minut. Nebo to stačí prozatím očistit a mělo by to fungovat? Díky
Březen 19, 201411 r Já bych jí vyměnil, u Tebe je ta oxidace značná. Zkus ji odpojit od aku a jakoby zlomit, možná Ti to i zůstane v ruce oddělené, nebo bude třeba půlka kabelu přerušená a to je hodně blbě. Např.při startování je odběr takový, že by se kabel nadměrně zahříval (startér má velký odběr) a věř, že Tě nestraším, mohlo by se to zahřát natolik, že by to mohlo chytnout i plamen Svorku by měli mít v každých autodílech. Dělají se od obyč: http://www.spero.cz/akumulatorova-bateriova-svorka-minus.htm Montáž zvládneš sám, nemusiš jezdit do servisu a hlavně třeba ve škodovce by Ti vyměnili origo díl i s kabelem Upraveno Březen 19, 201411 r od SUP1
Březen 19, 201411 r Doufám, ze taková situace hrozí opravdu jen při startu kvůli vysokému odběru. Protože zitra s tim musím odjet domu 300km a do opravy se pustím az doma. Nerad bych byl celou cestu na dálnici ve stresu. Jednou nastartuju a motor vypnu radsi az doma.
Duben 6, 201411 r čau, asi se jedná o čidlo(a) bočního nárazu. Schéma ti pošlu a zkusím najít takový povídání o airbacích. Bylo to tam hezky popsaný a vysvětlený. čidla jsou zvlášť pro l a p stranu takže při nehodě záleží na situaci ale myslím že vylítnou všechny. Ahoj, mohl bych tě požádat o zaslání toho schématu a povídání, díky.
Duben 6, 201411 r Jen upřesním - bateriové svorky vybírat ty dražší a s dalšími šroubky na připojení dalších vedení (kabel. oček). Taky se dají sehnat i poolověné (jsou masivní a vydrží). Ty obyč. ze slitiny mosazi s podložkou a dvěma šroubky M6 jsou strašně křehké a nedrží.
Duben 25, 201411 r Ahoj,na Sup 1 mi po sklopení zrcatek nejdou odklopit a nejde mi horni dil maxidotu ,radio-navigce DX. Ve vagu radio ,nav chyba 00854. VYŘEŠENO!! Upraveno Duben 26, 201411 r od ROMIK
Červen 3, 201411 r Pro ACE VENTURU: dobrý den, chtel bych poprosit jestli nemáte schema origo zapojeni denniho sviceni S1 2007. Ja bych potreboval origo denni sviceni vypnout uplne abych mohl rozchodit nove, ktere me zapne xenony az po naskoceni motoru.( Protoze se me nelibilo, kdyz po zapnuti klicku me hned naskocily xenony pri startu zhasly a pak zase zaply. Odvarilo me to uz nekolik vybojek.) Nove jsem zapojil podle navodu a ted me i po vytazeni klicku ze spinaci skrinky sviti neustale parkovacky. Mylim ze je to zpusobeno tim puvodnim dennim svicenim. Nevite kde to odpojit. Nebo je mozny, ze by to bylo aktivovany nejak pres 15 ze spinaci skrinky? Nekde tady na foru jsem cetl, ze staci vytáhnout kabely z hlavniho vypinace svetel z pinu 6 a 7. Ale ja do techto pinu musim zapojit nove sviceni. Nekde se me to hada a nemuzu prijit na to kde. Diky za rady
Červen 3, 201411 r Budu trochu drzej a odpovím za ACE. Podle schematu origo je to skutečně pin 6 a 7 ze spínače světel (pin6=zelenočervený,pin7=žlutohnědý)-vyznačeno zeleně. Nemůžeš se na ně napojit, ale musíš je úplně odpojit - normálně ucvaknout a zaizolovat Pak se na ně přeci můžeš normálně napojit ne? Mimochodem (aspoň tedy za mě), je to hrozná zhovadilost svítit xenonama ve dne, DRL to chce a máš klid. A že budeš šetřit nejen výbojky, nejen altík, nejen akumulátor a zanedbatelně lepší spotřebu snad rozebírat nemusím...
Červen 3, 201411 r Čau mam dotaz kde je zhruba ridici jednotka zadnich parkovacich senzoru a jak se k ni dostanu nejlip ? Predem diky
Červen 4, 201411 r caw v prvom rade najskor hladaj! par temat nizsie sa rozobera len to!!! je tam postup aj foto. http://forum.skodahome.cz/topic/83996-parkovac%C3%AD-senzory-zadn%C3%AD/page-8
Červen 4, 201411 r Vím, ze DRL by bylo lepsi ale uz jsem si na xenony zvykl. Co se tyka zapojeni pinu 6 a 7 postupoval jsem presne podle prilozeneho navodu ve kterem je napsane ze piny 3,6,7 jsou volne, ale ja je volne nemel coz beru tak ze to bylo to stare zapojeni svetel. Vsechny tri kabely jsem vytahl zaizoloval a zapojil podle navodu.viz priloha DENNI SVICENI SUPERB AEV.pdf Upraveno Červen 4, 201411 r od ek-laky
Červen 4, 201411 r Jo jo, tam bude problém tedy s tou původní origo zástavbou Tak to musí už ACE, na to jsem krátkej, nebo bych to musel vidět osobně. Ale když koukám na ten návod, tak je to hrozná krávovina (nic proti Tobě samozřejmě) Hlavně ta konektorová svorka G - hrůza tyhle rychlospojky (1.nefunkční, 2.po elektrikářské stránce nepřípustná) Tím to nechci nějak dramatizovat, samozřejmě bych si nedovolil Ti nějak kazit vlákno, ale kritiku si prostě neodpustím...
Červen 4, 201411 r V pohode kazda reakce i zaporna je uzitecna, pokud se tyka daneho tematu. Svorku "G" jsem taky nepouzil, taktez neuznavam. Snad nejakym zpusobem zjistim, kde je problem. Kolega ma znameho primo ve Skode tak jsem ho pozadal o origo zapojeni, pokud ho budu mit samozrejme ho poskytnu dal.
Červen 14, 201411 r nazdar, viete mi niekto poradit preco mi stale ked zatocim do prava a auto mierne podskoci ( nerovnost hrbol alebo diera) tak mi zazne pipat a naskoci kontrolka rucnej brzdy do lavej strany sa mi to este nestalo. Staci ak prejdem len prednym kolesom podskocim a uz to pipa. v zime to bolo skoro vzdy teraz cez leto len sem tam z rana ked je nizsia teplota . dakujem za akukolvek radu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.