Přejít na obsah

Čištění Turba a EGR


Shvellanj

Doporučené příspěvky

Tak už došlo i na mně.. :( Motor při větší rychlosti na 100 km padne do nouzáku.Sice není to pokaždé.Dělá to jenom občas,ale nevěstí to asi nic dobrého.Tak jsem zajel do dílny za Indim v Bohumíně.Ten pomacal rukou turbo a řekl....největší pravděpodobnost to budou lopatky,vyčistit a potom na počítač...atd.Tak jsem zajel ještě do jednoho servisu,kde to hodily na počítač a ti zase povídaj,že to není turbo,ale EGR ventil nebo interkoler.Počítač psal vadu plnícího tlaku.Tak nevím na co se dřív zaměřit.Sice mám EGR celej zasranej od oleje.Je lepší ho vyměnit za novej nebo stačí pročistit a zaslepit ?? A co říkáte na tu mastonu co mi zasírá celý blok motoru od odvětravání motoru...?

post-2132-1243162894_thumb.jpg

post-2132-1243162903_thumb.jpg

Editováno: , autor: galaher
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to nechápu. Chcete radu, dostanete ji a pak jezdíte od čerta k ďáblu a jste permanentně nespokojeni.

Nic proti tvé praxi,zkušenosti a radě,ale pokud si nevím rady,tak si nechám poradit od více lidí v tomto oboru.Jak se říká "" Víc hlav víc ví, a dvakrát měř, jednou řež.. :kol-35: ""Ale asi nebo spíše napíšu,že jsi měl pravdu v oblasti zatuhlých lopatek... :palec2: ..Jen nevím kde jsi přišel k takovému citu v prstech .Kolega má stejný motor jako já a přitom jak jsem mu "pomacal :D turbo "" tak to táhlo na turbu mu jede uplně stějně,ale do nouzáku mu to nejde.Takže po výměně všeho co jsi mi popsal,už mě jen čeká nechat " někde ? rychle a dobře na Karvinsku "vyčistit turbo.Ještě dodám,děkuji za tvou radu a NE že jsem jak píšeš "permanentně nespokoj"... -_- .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je motor studenej,tak je EGR zavřeno. Takže ti to motor podle mě rychleji neohřeje alespon já jsem si ničeho zásadního nevšimnul.

Jinak co já jsem měl taky špinavou hadici od odvětrávačky.Tak jsem to rozebral kloudně vyčistil ten těsnící kroužek a vnitřek, hadičku jsem natočil aby se to nevyvracelo do boku a už mám rok pokoj!

Ale je fakt,že takto zahumusený jsem to nikdy neměl!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Pokud je motor studenej,tak je EGR zavřeno. Takže ti to motor podle mě rychleji neohřeje alespon já jsem si ničeho zásadního nevšimnul.

Jinak co já jsem měl taky špinavou hadici od odvětrávačky.Tak jsem to rozebral kloudně vyčistil ten těsnící kroužek a vnitřek, hadičku jsem natočil aby se to nevyvracelo do boku a už mám rok pokoj!

Ale je fakt,že takto zahumusený jsem to nikdy neměl!!

Zdarec.Tak EGR..OFF,odvětrávačka vyčištěna,ale jen by mě zajímalo jak to máš """ hadičku jsem natočil aby se to nevyvracelo do boku """ udělané ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravim chcem sa spytat ohladom zaslepenia EGR jedna sa o octaviu 81KW 1999 dnes som vybral EGR+sanie a riadne to vycistil ale co sa tyka ohladom zaslepenia

su dve hadicky jedna ide hore do "klobučika" a druha asi do regulacie EGR chcem sa spytat do ktorej mam dat srob? zaslepku od vyfuku uz mam kupenu len ju tam zajtra nahodim len sa chcem spytat ktoru hadicku odpojit a zaslepit alebo obidve?

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...