Cenda89 Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Tak páni, už vím. Problém je vyřešen!!! Pomohlo mi odpojení komfortky od auta a zresetování na vzduchu. Problém vznikl zapnutím pípání při zamčení/odemčení, při uložení hodnoty 1 (ANO-pípat) došlo k disfunkci DO. Tento problém zapřínil chybu 01179 - Incorrect Key Programming. Hold prostě "německá" elektronika. Asi se zase vrátím k PSA. Díky za náměty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 No pípání lze zapnou jen pokud máš komfortku s alarmem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 nakodováním pípání to určitě nebude! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Když už se bavíme o těch komfortech... nevíte jaký rozdíl je mezi 799A a 799B - krom toho, že se liší v počtu ovládaných oken. Nejde mi do hlavy, proč 799A má 3 konektory a pouze dva širší zapojené. 799B toho umí víc a má o konektor méně. A čím by se dala 799A nahradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 3 konektor u A je pro zadní zámky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 3 konektor u A je pro zadní zámky Tomu nějak nerozumim. zadní zámky normálně fungují, ale porad má jednotka jeden neosazený konektor. Je pravda, že když se komf. odpojí, tak jdou jen přední zámky. Já sem spíš měl na mysli, proč lepší B má jen dva konektory a horší A tři. Ale asi jako u Supu II, taky lepší jednotka - méně pinů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 protože u B jsou zadní zámky ovládané po canu přes dveřní jednotky a tím pádem nepotřebuje 3 konektory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Aha, takže když jsou vlastně jen přední el. okna, jednotka A, nejsou v zadních dveřích ony dveřní jednotky jako v předních a proto je třeba další konektor v komfortce a další vední k samostatným zámkům do zadních dveří, ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 přesně tak! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Dík. A když už se ptám. Kdybych chtěl doplnit i zadní dveře o stahování oken, musím vyměnit komfortku, doplnit/vyměnit kabeláž k zadním dveřím, doplnit dveřní jednotky-stahovačky do zadních dveří. Co zámky? Ty zůstanou a napojí se k dveřním jednotkám nebo i ty musí být jiné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 zámky jsou stejné, zbytek jak říkáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Tak teď tomu rozumim. A "A" je teda 2.5G nebo 3G? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 3G Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 Kolega má O1, 2002. Dovoz Německo. komfortku 799A a zámky na obou stranách. Je k tomu i vystřelovací dvoutlačítko, ale zatím se to nepodařilo spárovat, protože ani po odpojení jednotky klíč nevidí. Podle dvou zámků usuzuju, že to není originál, že to někdo dodělával. Dá nějak poznat/určit jestli komfortka bude komunikovat s vystřelovacím dálkáčem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 pokud 799A vyjela z fabriky bez dálky a někdo k tomu přidělal dálku tak je to špatně!!!!! je tam softwarově vypnutá dálka!!! já ji umím aktivovat znova v komfortce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1988 Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Ahoj, mám Octavii 1.9 tdi z roku 1998. Začal jsem mít před nedávnem problémy s otvíráním na dálku. Občas to šlo, ale čím dál hůř a už to nejde vůbec. Nechal jsem vyměnit baterku v ovladači a pak udělal vše podle tohoto návodu: www.skodaoctavia.cz/clanek/sparovani-dalky-po-vymene-baterie Dokonce se mi to i povedlo, protože na konci procesu mi zablikali blinkry a auto se zamklo ale odemknout už nešlo. Musel jsem zevnitř ručně. Co s tím mám? Díky za odpovědi. P.S. Dálku mám stejnou jako na obrázku, ale vždy mi na odemykání i zamykání fungoval jen jeden "čudlík" Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke89 Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 (editace) Čau..takovej problémek...měnil sem baterku v klíči a přestal mi jít central na dálku...odešel mi mikrospínač u řidiče ...a přes vag sem nebyl schopnej se spojit s komfortkou....klíčem odemknu i zamknu..a když podržím klíč v zámku tak ani nedovřou okna...muže to bejt jednotkou?,rok 01 Editováno: 28. Únor 2013, autor: luke89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 Zkus na chvíli odpojit akumulátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Já měl taky pěkně rozesranej centrál. Nejdřív jsem vyměnil zámek dveří, protože byl kaput (mikrospínač a asi i studeňáky, protože to dělalo hroznou rotyku, spravil to čínský za 700kč). Ještě tak rok před touto výměnou mi přestal jít centrál na dálku (na oba klíče), asi po měsíci to zase začalo běhat normálně. Před třemi týdny mi dálka vypadla znova. Proto jsem se rozhodl koupit ten zámek a doufal že se tím vyřeší všechno. Po výměně začal zámek běhat normálně (kontrolka na palubce, osvětlení interiéru atd.), ale dálka pořád nic. Tak jsem zajel k autoelektrikáři a ten měl problém se s tou řídící jednotkou centrálu vůbec spojit, a když se do ní konečně dostal nemohl v ní stejně nic přenastavit, prostě ho to nikam nepustilo. Tak jsem sehnal jinou řídící jednotku a vše je po přizpůsobení klíčů v pohodě, centrál mi po třech letech co to auto mám konečně chodí tak jak má. Jen mi ten maník přes elektriku říkal že těch jednotek je hrozný kvantum a že tam musím dát tu pravou, označení těch jednotek jde vyčíst přes vag. Tak hodně štěstí při odstraňování závad centrálu, vím co to je. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hazba Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Zdarec lidi.. chtěl jsem se zeptat... Mám Octávii rv. 1999 1.9 TDI 66KW SLX mám centrální zamykání na DO a přestalo mi nějak fungovat... :-( auto zamknu jedině klíčem... Když zamknu auto zhasne a když podržím déle tak zajedou i okna... zkoušel jsem vyměmit baterie v klíčích z druhých klíčů a nic... klíče svítí ale auto nereaguje... Poraďte mi prosím... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirsont Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 Pokud máš origo DO, tak nejprve zkus obnovit synchronizaci - na fóru je k tomuto hafo témat. A pokud to selže, pak na diagnostice provést nové spárování. Ale nejdřív zkontroluj napětí na knoflíkových článcích DO. To, že klíče svítí, neznamená, že baterie není slabá (měla by mít pro dostatečnou funkčnost alespoň 3,05V pro 3V knoflíkový článek, i když některé DO fungují už při 2,8V). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cavallo Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Caute,mam OCTAVIU 1 ,r.2001 1,9TDi a odisiel mi kluc teda dialkove ovladanie-led blika ale neotvara. Mam dvojtlacidlove "vajicko"HELLA a pozhanal som si aj dalsie take iste pouzivane funkcne. Nedokazal som ich sparovat rucne tak som skusil cez VAG ako to bolo uz spominane cez RJ 46,prisposobenie 00 a 01 ale tlacidlo TEST nebolo vysvietene,stale svieti kluc 1. Pocas 3sec som stlacil DO a nic,stale to hlasi chybu 01179-chybne programovanie. Mam komfort jednotku 799AH a hlasi mi aj dalsie chyby a to:chyba 0093 casove obmedzenie vnutorneho svetla a 00935 motor spustania okna vzadu. Auto naozaj nezhasina osvetlenie vo vnutri. Moze to mat suvis s tym ze nemozem sparovat ovladac?diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veryday Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Zdravím, začal mi problém s DO na mé Oktě - 1.6, 75kW, rv 2001. Problém je takový, že DO občas jde normálně, občas zámky zareagují až na několikátý pokus zmáčknutí ovladače a občas nejde vůbec. Mám dvě dálky a obě se chovají schodně tzn. když to jde otevřít i zamknout jednou jde to i druhou a naopak. Baterky jsem měnil...mají přes 3V. Po přečtení několika příspěvků zde na foru a po použití strejdy googla jsem se domníval, že by to mohly dělat samotné ovladače, ale jelikož chybují oba stejně, tak si to nemyslím. Dále se stává, že auto večer zamknu dálkou, ráno přijdu a na DO nereaguje, otevřu tedy klíčkem a centrál otevře aniž by začal houkat alarm. Někdy se zase stane, že to zamknu dálkou, ale již to sní otevřít nejde, tak otevřu klíčkem a auto začne houkat do doby než zastrčím klíček do zapalování. Jindy zase večer pro jistotu zamknu pouze klíčkem bez použití DO, ráno přijdu a po otevření klíčkem auto začne houkat, i když jsem ho zamykal bez DO. Nevím zda je to normální, ale u předešlého vozu se alarm aktivoval pouze DO, tudíž když jsem zamykal a odemykal pouze klíčkem, tak nic nikdy nehoukalo. Zkoušel jsem i přes VAG znova nakódovat DO a to šlo bez problému, ale problém s DO přetrvává pořád. Oba klíče jsem rozebral a propájel veškeré spoje, rozebral jsem i mikrospínače a vyčistil, ale nic se tím nevyřešilo. Komfortka 1C0 962 258 AB a klíč je stejný jako na obrázku. Vag žádnou chybu neukázal. Dá se nějakým způsobem zjistit, zda je vadný příjimač DO?? děkuji za nápady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Mám stejný problém, někdy jde zamknout/odemknout DO někdy vůbec. Když odemkneš klíčem, tak je to zas OK. Dioda občas nebliká, neuzamkne se tedy doublelock. Můžou to být buďto prasklé kabely, které jdou z karoserie do dveří (měli by se rozmotat, aby se mohli volně ohýbat a nelámaly se) a nebo je v čudu zámek dveří u řidiče. Během příštího týdne to budu taky řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veryday Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 (editace) mně dioda bliká pořád......bliká po zamknutí klíčkem i následném otevření klíčkem do doby, než zastrčím klíč do zapalování a otočím s ním, někdy se k tomu spustí i ten alarm Editováno: 19. Srpen 2014, autor: veryday Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.