Jakub Oct1 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 cau všem, poraďte mi někdo.....mám najeto cca 180tis km a občas se mi při startu za studena zakouri modre z výfuku a motor běží nepravidelné......po ohřátí to uplně zmizí, ale občas při dojezdu na volnoběh a dobrždění v nízkých otáčkách cítím, že mi motor běží nepravidelně......jako kdyby vynechával jeden válec...( což je samozřejmě nesmysl...ale je divně že to dělá i za tepla..i když jen občas....jinak výkonově ok a při jízdě necukne ani náhodou.........víte někdo na co se podívat? VAG nevypisuje žádný problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Jakou tankujes naftu? Jako prvni asi kup VIF at se poradne procisti trysky atd. Popripade doporucuji jeste s kombinaci s naftou VERVA DIESEL. Charakteristika a použití: - Multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozními účinky, která udržuje čistotu vstřikovacích trysek, včetně otvorů. - Dokonale chrání palivové čerpadlo před opotřebením. - Prodlužuje životnost palivového systému a udržuje nízkou spotřebu paliva. - Zvyšuje cetanové číslo, čímž zlepšuje spalování, snižuje se hlučnost motoru, usnadňuje se a zkracuje se studený start. - Zajišťuje dokonalou péči o čistotu trysek a zabraňuje zanášení citlivých součástí motoru karbonovými nečistotami. - Protipěnivostní funkce přísady potlačuje pěnění paliva v celém palivovém systému. Doporučené dávkování a návod použití: - Přípravek se dávkuje v poměru 1:1000 do nádrže automobilu před tankováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Oct1 Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Tankuju u Shell ne VPOWER ale tu jejich druhou verzy.....malo kdy tankuji jinde....ten pripravek co mas pod odpovědí to je on? seženu ho bezne nebo jen nekde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Daj si skontrolovat trysky. Zle rozprasuju naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 ANO to je on, sezenes ho bezne v lepsich prodejnach a na benzinkach BENZINA, ale stoji tam kolem 260Kc. Ja ho nakonec koupil u AUTO STANGL za 162Kc. Jestli mas v okoli prodejnu AUTO STANGL tak ho kup tam. Nafty od SHELLu stoji za prd, doporucuji VERVU, rozdil je opravdu poznat... Super Diesel aditiv letní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Oct1 Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 ANO to je on, sezenes ho bezne v lepsich prodejnach a na benzinkach BENZINA, ale stoji tam kolem 260Kc. Ja ho nakonec koupil u AUTO STANGL za 162Kc. Jestli mas v okoli prodejnu AUTO STANGL tak ho kup tam. Nafty od SHELLu stoji za prd, doporucuji VERVU, rozdil je opravdu poznat... Super Diesel aditiv letní Ok. dam tedy zkontrolovat vstřiky a natankuju u nekoho jineho....uvidime...) kazdopadne diky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Klepani pri dojezdech a dobrzdovani by taky mohla delat dvouhmota KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Oct1 Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Klepani pri dojezdech a dobrzdovani by taky mohla delat dvouhmota KO Dvouhmota?? co pak to je?? jsem trochu laik ) ono to není standardní klepání...ale když dojíždím na křižovatku vyrazenej a mírně brzdím tak je cítit nepravidelný chod motoru...zastavím nebo pustím brzdu a je poněm......ale rozhodně to nemá co delat s brzdovým obložením nebo kotouči...ty jsou nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 No me presne tohle delal dvouhmotnostni setrvacnik na spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 "dvouhmota" je dvojhmotovy zotrvacnik. Ked odchadza, tak nezvlada dobre tlmit vibracie od motora a motor sa zvykne "trepat". Skus si o tom pohladat, je tu toho dost. Hlavne priznaky odchadzajuceho dvojhmotaka a ako ho vymenit za jednohmotu (jeden kus kovu), na ktorej sa v podstate nema co pokazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Jo to je presne to co jsem myslel, jen nevedel jak to napsat. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Oct1 Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Jo to je presne to co jsem myslel, jen nevedel jak to napsat. Diky WOW koukám že je porad co se učit.....no jdu to nastudovat. snad to bude ono a bude to stačit jen vymenit za ten jeden kus kovu. dííky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
servius Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik. Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne. Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 servius, on 04 Pro 2014 - 21:41, said: Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik. Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne. Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie? urcite setrvak dokaze to delat peknej bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
servius Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 urcite setrvak dokaze to delat peknej bordel A je zrely na vymenu, alebo este nie? To trasenie sa objavuje len niekedy, po miernom pridani plynu alebo po vysliapnuti spojky zmizne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Passta Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Pokud můžu radit, tak bych výměnu při těchto projevech neoddaloval, pokud má už vetší axiální vůli, dokáže na něm uchycený přítlačný talíř spojky prodřít obal převodovky. Přitom nemusí být žádné zvuky jako drhnutí apod. slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juravasek Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Já vyměnil nový setrvak i lamelu s pritlacakem samozřejmě i ložisko a dělá to stále sice méně ale dělá. Po vymacknuti spojky ok. Taky si nevím rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 (editace) mne to robilo pred výmenou komplet spojky so zotrvačníkom, teda auto za studena sa rozbehlo, ale keď som sa pohýnal na jednotke/spiatočke, dal cca. 1800 ot. a potom vytlačil spojku, motor sa cukal, po výmene spojky to robí tiež i keď menej, keďže zotrvák tlmí kmity, no ja mám podozrenie na prevodovku po zohriatí motora a prevodovky na prevádzkovú teplotu sa tento problém neprejavuje edit: nebude to prevodovkou, ale skôr nedobrou zmesou (v mojom prípade) alebo netesnosťami Editováno: 10. Duben 2016, autor: general stokurev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.