Přejít na obsah

nepravidelný chod u Oct1 1,9TDI 81KW


Jakub Oct1

Doporučené příspěvky

cau všem, poraďte mi někdo.....mám najeto cca 180tis km a občas se mi při startu za studena zakouri modre z výfuku a motor běží nepravidelné......po ohřátí to uplně zmizí, ale občas při dojezdu na volnoběh a dobrždění v nízkých otáčkách cítím, že mi motor běží nepravidelně......jako kdyby vynechával jeden válec...:o( což je samozřejmě nesmysl...ale je divně že to dělá i za tepla..i když jen občas....jinak výkonově ok a při jízdě necukne ani náhodou.........víte někdo na co se podívat? VAG nevypisuje žádný problém.... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou tankujes naftu? Jako prvni asi kup VIF at se poradne procisti trysky atd. Popripade doporucuji jeste s kombinaci s naftou VERVA DIESEL. :kol-14:

1189581198super_diesel_aditiv_letni.jpg

Charakteristika a použití:

- Multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozními účinky, která udržuje čistotu vstřikovacích trysek, včetně otvorů.

- Dokonale chrání palivové čerpadlo před opotřebením.

- Prodlužuje životnost palivového systému a udržuje nízkou spotřebu paliva.

- Zvyšuje cetanové číslo, čímž zlepšuje spalování, snižuje se hlučnost motoru, usnadňuje se a zkracuje se studený start.

- Zajišťuje dokonalou péči o čistotu trysek a zabraňuje zanášení citlivých součástí motoru karbonovými nečistotami.

- Protipěnivostní funkce přísady potlačuje pěnění paliva v celém palivovém systému.

Doporučené dávkování a návod použití:

- Přípravek se dávkuje v poměru 1:1000 do nádrže automobilu před tankováním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ANO to je on, sezenes ho bezne v lepsich prodejnach a na benzinkach BENZINA, ale stoji tam kolem 260Kc. Ja ho nakonec koupil u AUTO STANGL za 162Kc. Jestli mas v okoli prodejnu AUTO STANGL tak ho kup tam. Nafty od SHELLu stoji za prd, doporucuji VERVU, rozdil je opravdu poznat... :kol-14:

Super Diesel aditiv letní

Ok. dam tedy zkontrolovat vstřiky a natankuju u nekoho jineho....uvidime...:o) kazdopadne diky moc za rady. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klepani pri dojezdech a dobrzdovani by taky mohla delat dvouhmota KO

Dvouhmota?? co pak to je?? jsem trochu laik :o) ono to není standardní klepání...ale když dojíždím na křižovatku vyrazenej a mírně brzdím tak je cítit nepravidelný chod motoru...zastavím nebo pustím brzdu a je poněm......ale rozhodně to nemá co delat s brzdovým obložením nebo kotouči...ty jsou nove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"dvouhmota" je dvojhmotovy zotrvacnik. Ked odchadza, tak nezvlada dobre tlmit vibracie od motora a motor sa zvykne "trepat". Skus si o tom pohladat, je tu toho dost. Hlavne priznaky odchadzajuceho dvojhmotaka a ako ho vymenit za jednohmotu (jeden kus kovu), na ktorej sa v podstate nema co pokazit. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik.

 

Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne.

 

Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
servius, on 04 Pro 2014 - 21:41, said:

Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik.

 

Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne.

 

Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie?

urcite setrvak dokaze to delat peknej bordel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud můžu radit, tak bych výměnu při těchto projevech neoddaloval, pokud má už vetší axiální vůli, dokáže na něm uchycený přítlačný talíř spojky prodřít obal převodovky. Přitom nemusí být žádné zvuky jako drhnutí apod. slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

mne to robilo pred výmenou komplet spojky so zotrvačníkom, teda auto za studena sa rozbehlo, ale keď

som sa pohýnal na jednotke/spiatočke, dal cca. 1800 ot. a potom vytlačil spojku, motor sa cukal, po výmene

spojky to robí tiež i keď menej, keďže zotrvák tlmí kmity, no ja mám podozrenie na prevodovku

 

po zohriatí motora a prevodovky na prevádzkovú teplotu sa tento problém neprejavuje

 

edit: nebude to prevodovkou, ale skôr nedobrou zmesou (v mojom prípade) alebo netesnosťami

Editováno: , autor: general stokurev
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...