Publikováno Květen 18, 200916 r Tak Vás opět zdravím, samozřejmě s dalším problémem...Včera při jízdě zpět k domovu se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru, bylo to cca v 90km/h na čtyřku, potřeboval jsem se rozjet, najížděl jsem na dálnici. Auto před tím nějaký čas od šedesáti výš tak nějak pocukávalo a vybrovalo, ale napadala mě jen cívka, tu má cca měsíc starou, výměna komplet s kabely, svíčky, cívka...Jel jsem teda dnes ráno ke známému na diagnostiku a VAG vyhodil chybku 16520...Známý mi řekl, že to opět vypadá na cívku (to mě málem trefilo), ale pak projel systém a vše v pohodě, prý to byla jen nějaká haluz chyba...Chybu máznul, systém čistý bez závad...Bohužel tady jsem se dočetl, že by to mohla být lambda sonda, co Vy na to??? Potřeboval bych znát Vaše názory jestli event. známeho nenakopu Díky moc všem za reakce...
Květen 18, 200916 r Známého nenakopávej třeba ho ještě budeš potřebovat.16520 lambda za katalyzátorem nebo přerušené vedení mezi lambdou a řídící jednotkou.
Květen 18, 200916 r Autor No vzhledem k tomu, že mi řekne, že to nic není, tal teď mám sto chutí ho zabít...!!!! Fajn, takže lambda za katem, měnil jste to někdo sám?? Je na tom něco extra???
Květen 18, 200916 r odpojis konektor od lambdy vysrubujes ju nasrubujes novu a zapojis konektor nic zlozite ..
Květen 18, 200916 r Přesně tak,ještě musíš před tím odšroubovat plastový kryt podlahy na pravé straně jinak se ke konektoru nedostaneš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.