Doli Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Jirko, ale to byl uplne ten prvni SW, kdyz to vyjelo z linky...pak probehla nejaka uprava (to melo snad 99% RS TDI) a byl klid, ne? Tak ja myslim ze rosta ma ten "lepsi" co si ten sehnal. Ja to mam prehrany prave jen jednou, kdy to zaclo zlobit hned po mesici, ale pak uz nic a o filtru vubec nevim. Uz se nerozsvitil asi 30 tis km. (mozna vic) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Skaja to napsal hezky - starý víc "tlačí" odspoda - přesně, ty nové updaty už jsou línější a to právě kvůli tomu zanášení, ale já s tím nikdy problém neměl, ať starý nebo nový SW. Ono asi hodně záleží jak a kde se s tím jezdí. Je jasné, že kdo bude jezdit hodně město, tak se častěji rozjíždí, motor pak neběží delší dobu na patřičné otáčky, tak se nestihne regenerovat - při regeneraci mají být +- stabilní otáčky a regeneruje to déle než by se zdálo - teplota výfukových plynů je někde kolem 800 stupňů a pak to fičí. Mě regenerace nikdy netrápila a raději chci mít RS které jede odspoda a táhne a ne ubranou skoro 103kW TDI. Jinak mi to nedělá problém čas od času preventivně spustit regeneraci ručně přes VAG a je to, zrovna v sobotu jsem si to pro klid duše pročistil. Dám pak vědět své poznatky po přehrání SW zpět, co a jak bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Je pravda, že to přiškrcení skrze DPF je na houby a škodovka tím defakto ojebává lidi. By mě zajímalo, jestli by se dalo nechat změřit výkon a jakmile nedosáhne původních hodnot, tak to reklamovat a požadovat vrácení výkonu nebo peněz. Každopádně já jen čekám, kdy Dieselpower dodělá svoji úpravu - vykuchání DPF, deaktivace regenerací a zvýšení výkonu na cca 200koní a jdu do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e-MG-e Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 (editace) SDA 26E6 není svolávací, neohrožuje bezpečnost, tak se provádí až při servise a zákazník o tom vůbec nemusí vědět! Od OII je na každým autě min 1 taková SDA u některých jedinčů jsem jich viděl i 5!! Teprve v poslední době se to začlo opravdu řešit a všem se počítají neprovedené akce a dostávají za to pojeb!!! Editováno: 15. Červen 2009, autor: e-MG-e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Tak to jsem zvědav, co se dozvíš, dej určitě vědět. Tak auto už je doma - dneska sem si pro něj byl v Bolce - výsledek: Provedli kontrolu elektroniky a mechaniky motoru + DPF, najeli cca 400km a žádnou závadu nenalezli, tudíž z jejich strany všech v pořádku. No to jsem zvědav, jak dlouho to tak vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.