Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den.

Chtěl bych Vás poprosit o radu. Mamina si před dvouma rokama koupila Fabiu 1.2 HTP 2003, jí to na jezdění do práce stačí, ale během této doby již dvakrát měnila zapalovací cívku. V servise jí řekli, že tento problém u Fabií je častý a že se to často kazí. U obou případů předcházelo to, že auto začne cukat a po té začne blikat kontrolka "Kontrola elektroniky"(zdálo se že se kontrolka rozsvítí vždy po přidání plynu). Po té auto přestalo uplně jet. Dnes : opět začíná blikat kontrolka "Kontrola elektroniky" a vypadá to na třetí stejnou závadu během necelých dvou let!! :wallbash: Auto má najeto 60 000 km!! Už si nevím rady, fabiu mám sto chutí pustit proti zdi :( Fabiím vůbec nerozumím, poprosím Vás o vaše rady, postřehy a zkušenosti.

určitě bych nepředbíhal událostem, prvně VAG a potom teprve špekulovat. Je to 6V nabo 12V? Těch příčin cukání může být povícero. Měněny byly postupně různé zapal.moduly, nebo furt ten stejný?

  • Autor

Jak zjistím jestli to je 12V nebo 6V? byly měněny každá jíná, teď je otázka jestli odešla třetí nebo nějaká z těch již měněných. je možné že to bude třeba uplně něco jiného, ale auto se chová jako před výměnou těch dvou cívek. dávám tomu 90% že je to cívka. Schválně jsem si zjistil auto se kupovalo a bylo najetých

54 700 km a teď je tam 61 000 a bude se asi měnit třetí zapalovací cívka!! takto je síla :wallbash:

Upraveno od nemik

z techničáku, buď je to 40kW tedy 6V, nebo 47kW tedy 12V. Jinak se tady psalo o nějaké nepovedené sérii zapal.modulů, tak možná máš smůlu zrovna na tuto sérii. Já osobně mám najeto 157 000km od března 05 a klep klep klep zatím šlapou všechny tři

  • Autor

Je to 6V. Kéž by jsi měl prvdu a doufám že to bude poslední třetí cívka a bude klid :(

jestli 6V, tak to automaticky odpadá jedna možná závada a to EGR ventil, ten 40kWattová haťapka nemá. Ten se také projevuje cukáním. Takže asi budeš mít pravdu a poroučel se ten poslední modul. Takže pokud jo vyměnit a bude klid uvidíš ;)

tak ono je to az taka casta zavada, ze poznam ludi co jeden nosia v aute.

též začínám vážně uvažovat o tom, že pokud letos vyrazím opět do Bulharska autem, že si jeden vezmu sebou, přece jenom už mají moduly něco namotáno ;)

  • Autor

Teď je otázka jestli odešla ta třetí a bude klid, nebo ty blbé cívky budou odcházet pořád :(

já už začínám věřit že to bude ta třetí a bude klid uvidíš.

Když tak dej vědět co to bylo, jak to dopadlo

  • Autor

Takže jasné byla to ta třetí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.