doveziem.sk Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 (editace) Tazsie sa radila 1 a spiatocka. Spiatocka sa radila cez zuby. Nevypinala dostatocne spojka avsak nepravidelne, niekedy vypla bez problemov. Najskor skusali spojku ovzdusnit. No nakoniec musela ist von prevodovka a vymenili lamelu veko spojky uplné, ktoré bolo ohnuté pravdepodobne od výroby. Vymena spojky bola reailzovana v servise Skoda - Cyda Levice. Zaruku samozrejme uznali bez problemov. Editováno: 25. Květen 2009, autor: doveziem.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 24. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 (editace) Prejavila sa ta istá závada. Spiatocka ide cez zuby a jednotka tazsie. Tuto zavadu este v servise u 1,4 TDI nemali. Editováno: 25. Květen 2009, autor: doveziem.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 by ma zaujimalo ako ti to diagnostikovali, ze to je lamela... aj mne sa tazsie radi spiatocka aj jednotka, mozno to bude aj tym ze mi montovali defend lock Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnak Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Toto moze sposobit defend lock???????????????????????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 25. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 (editace) Nenapisal som to cele. Lamele nebolo nic. Pritlacný kotúc bol deformovaný od vyroby. Nemam defend lock. Problem je v tom, ze u 1,4 tuto zavadu este na Slovensku nemali. Niekedy spojka nevypne uplne a spiatocka skripe. Kedze je tam nova lamela a pritlacak tak pockam nech sadnu. Rychlosti 2,3,4,5 sa radia v poriadku, lebo su synchronizované. V kazdom pripade uz som jazdil na FI - 1,4 44kw, 1,9 SDI a 1,2 HTP a ani jednom sa neradila tak tazko 1 a spiatocka, ako na 1,4 pumpa - diza. Na 1,4 44kw sa radili tazsie vsetky rychlosti ,ale iba ak to porovnam s 1,2 HTP. Jedinú závadu som mal na 1,2 HTP a v zaruke mi menili vodiace tycky stabilizatoru. Z mojho pohladu bola nalepsia FI 1,2 HTP - spolahliva, lahke radenie a pri normalnej jazde dobra spotreba. Radost jazdit. Naviac som 2 x bol na nej v UK avsak vacsinou sa jazdilo na nej po okrese. Editováno: 25. Květen 2009, autor: doveziem.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 3. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Vyjadrenie autorizovaneho servisu, je ze spiatocka sa ma radit 2-3 sekundy po stlaceni spojky, ked sa rotujuce casti prevodovky zastavia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Tak mně tam ta zpátečka někdy nejde, ani když chvíli počkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.