Přejít na obsah

VAG- samostatný přístroj


sagitarius

Doporučené příspěvky

Prosím o radu, vůbec se v tomto neorientuji. Rád bych si pořídil diagnostiku, ale kupovat k tomu ještě notebook se mi moc nevyplatí. Objevil jsem zajímavý přístroj za ještě zajímavější cenu a chtěl bych se zeptat znalejších, jestli má smysl, nebo jestli je to jen nějaký očesaný: http://www.motordiag.cz/produkt/u281 :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chápu, ale tak bohatej opravdu nejsem. Proto se ptám tady. Když si vezmu cenu nějakýho repas NB kolem 3500, plus něco kolem 20.000 za soft s kabelem, jak jsem viděl na netu, tak mě už vyjde levněji občas zajet do servisu... Z toho důvodu se ptám na ten přístroj. Ten mi za 8 připadá celkej schopnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo díky moc, to jsem potřeboval vědět. Já sice mám všechen soft legálně, protože na Linuxu to tak už je ;) , ale hlavně se chci vyhnout notebooku, protože problémů s připojováním různých zařízení, a nastavování přes RS232, či USB už jsem si užil dost (i ve woknech). Sice jsem našel na netu kabel i se softem v balíčku za nějakých 10, ale zase další prachy za noťas... Ten přístrojek za 7 mi připadá velice schopnej podle toho co tam píšou, a hlavně jen připojím kabel a jedu. Nejsem žádnej systémovej virtuóz přes PC, takže toto řešení se mi moc líbí. Přes moderní auta taky nejsem moc kovanej - když jsem se učil na mechanika, byla Škoda 105 výkřikem moderní techniky, a když jsem u toho mýho hledal rozdělovač, připadal jsem si jko Křovák v jaderný elektrárně :smich:

Takže díky všem za rady, snad to jednou pochopím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo díky moc, to jsem potřeboval vědět. Já sice mám všechen soft legálně, protože na Linuxu to tak už je ;) , ale hlavně se chci vyhnout notebooku, protože problémů s připojováním různých zařízení, a nastavování přes RS232, či USB už jsem si užil dost (i ve woknech). Sice jsem našel na netu kabel i se softem v balíčku za nějakých 10, ale zase další prachy za noťas... Ten přístrojek za 7 mi připadá velice schopnej podle toho co tam píšou, a hlavně jen připojím kabel a jedu. Nejsem žádnej systémovej virtuóz přes PC, takže toto řešení se mi moc líbí. Přes moderní auta taky nejsem moc kovanej - když jsem se učil na mechanika, byla Škoda 105 výkřikem moderní techniky, a když jsem u toho mýho hledal rozdělovač, připadal jsem si jko Křovák v jaderný elektrárně :smich:

Takže díky všem za rady, snad to jednou pochopím.

teda fakt ti do toho nechci moc kecat, ale viděl jsi někdy jak vypadá komunikace se softwarovým VAGem? - intuitivní, čeština, jednoduché zadávání údajů pomocí klávesnice, možné uložení či tisk výstupu, možnost použít VIS - jakási navigace VAGem pro uživatele věci neznalé. Když se podívám na displej toho tebou vybraného přístroje, tak mi jde hlava kolem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já bych to možná i s tím NB bral, ale ta cena... samostatnej kabel hex can nikdo nenabízí, jen se softem a licencí, a ty ostatní kabely jsou podle toho linku, co zde dával Vikino, jen na auta do r.v.2004, takže na moje nee. Tak nevím. Mám z toho hlavu jak pátrací balón.

na Fabii je ti Hex k ničemu, ale jako investice do budoucna je samozřejmě lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale přece pořád ještě ve mě hlodá obava, že když budu na NB, něco na tom podělám a fábie dojezdí. Přece jenom na počítači je všechno možný, protože má víc možností. Když si zhroutím soft, přeinstaluju a jede se dál, ale kdybych nějak nakopl řídící jednotku, asi bych si pak koupil už jen pevný lano. Nevím, asi to zkusím, když říkáte, že je to i s navigací pro blbý, ale strach teda mám opravdu :-( A kde by se dal sehnat kabel za těch 500 ???? Schrastil jsem program VCDS 805CZ, ale tam píšou cosi, že musí být originál kabel s nějakým interním kódem, a že s jiným kabelem to nebude fachčit. Je to pravda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ufff. Čím víc informací mám, tím míň toho vím. Takže když to tedy shrneme- Když si zde koupím ten kabel za 500, nepojede mi s ním ten prohram VCDS 805CZ. Jinej program nemám, a koupit ho znamená dostat se i bez noťase na cenu hotovýho přístroje. Když kopupím k tomu programu co mám origo kabel aby to spolupracovalo, jsme zase na stejným. Takže co a kde sehnat, aby to fungovalo vše dohromady i s mojí Fábií r.v. 2007 a stálo to míň než ten hotovej přístroj? Poradí někdo? (to už bude všechno- opravdu) lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

:help:

Chlapi, prečítal som všetky komentáre o VAGoch a som z toho MAGor. Chcem si kúpiť VAG na Fabiu I (bielu :-) a je ich plnáprdel a neviem ktorý, či káblový, alebo prístroj. Chcem sa v prvom rade oboznámiť s VAGom, zistiť čo to ponúka a možno o pár "rokov" niečo aj prepáliť v aute (nemyslím poťah :-). Notebook mám.

Nemôžete mi napísať konkrétny model, ktorý máte vyskúšaný a ste spokojní? :palec2:

Díki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pohľadaj v bazáre. Chlapci tam ponúkali káble spolu so softom. Sú to klony. Nakontaktuj sa na nejakého a on ti určite poradí. Ja som kúpil asi pred pol rokom za 50 eur. Tie lacnejšie káble nevyužiješ do budúcna. A už keď kupovať, tak nech s prípadným ďalším autom nemusím kupovať aj ďalší kábel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...