petrumr Vloženo 15. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2009 já zase mám jiný problém-střídám dost auta a tedy nevím jak má klimatronic na AUTO rozdělovat vzduch.Zkuste omrknout jestli když to přepnete na AUTO tak to fučí jenom ty středový ofuky-okna nic,spodek nic.Mám takový zdání,že to bylo takový bezprůvanový a ted to fučí moc jenom s tych středových. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2009 trochu nechápu otázku a její směřování. jak chceš určit "jak má climatronic rozdělovat vzduch", když to záleží na proměnlivých podmínkách. pokud se shoduje nastavená teplota interiéru se skutečnou (tzn. je interiér vychlazenej a nebo vyhřátej), tak to zpravidla vhání vzduch krajníma výdechama, z prostředních, ze spodních a na sklo jde vzduch jenom málo. když je ale třeba zima, topí to hlavně na nohy, v létě čtyřma výdechama na palubovce apod. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 Vezmu příklad-30 stupnů ve stínu,rozpálený auto na 80, zapnuto AUTO-21,5 a fučí pořád jen 4prostřední-na nohy nic ani okna.Přijde mrak a začne pršet, venku se to zchladí třeba na 21,5 a pořád to fučí jenom ty 4 prostřední-ostatní ani trochu.Zamlží se okna a musím přepnout na okno.Zdá se mně, že to chladí pořád na plno bez regulace, nevím jestli to bylo tohle auto, ale zdálo se mně, že byl ten climatronik bezprůvanový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 zkusim. nikdy sem s tepelnou pohodou problem nemel. predni okno se mne mlzilo jenom dvakrat a to jeste pri peti lidech a silnem vytrvalem desti na dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 zkus to.Zdá se když to ochladí intoš, tak se větrák sníží, ale fučí to ledově a pořád jenom ty středy.Diagnostika nic.Kde to má vrchní čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 "sluneční čidlo" klimatroniku je nahoře uprostřed kapličky přístrojů. Poloautomat "klimatik" jej nemá, má tam záslepku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 vcera jizda venku 22,5 stupnu, vevnitr nastaveno 22 - celou cestu foukalo mirne na nohy, na sklo nic, vydechy na palubni desce kraj hodne, prostredek tak polovicku. coz odpovida predchazejicim zkusenostem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 (editace) norton-hned nad budíkama?ke sklu?Vrchní čidlo teploty je kde-tam není Ještě se musím podívat před schránkou na brejličky, jak jsou ty tři mřížky Bojler-musím vyzkoušet ty výdechy jestli foukají rozdílně, ale myslím, že mně foukají stejně.Něco stím mám a musím přijít co Editováno: 17. Srpen 2009, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 čidlo je na vrchní straně kapličky budíků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 je to ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Jo Petře, to je přesně ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 už jsem se lekl, že tam mám jenom záslepku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Záslepka má dezén jako "kaplička", čidlo je hladké. (ale pro sichr jsem raději před tím,než jsem Ti odpověděl, zavolal klukům na montáž... ;-) ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 nenajdu někde schema, jak climatronic má rozvádět a regulovat vzduch ?Mě se zdá (možná jsem citlivka na větr od jachtaření) že když je venku mín stupnů a klima nemusí tolik chladit, tak chladí na 100%.Koupím vnitřní teploměr a budu srovnávat. Ví někdo jestli se dá na climatronicu u FII vyvolat servisní menu jak u OI ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Servisné menu sme už riešili, ale nevyriešili - určite bude nejaký spôsob, ale nikto zatiaľ neprišiel na to, ako sa to robí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 (editace) Ale přišel Výpis závad ECON + CIRKULACE, platí 444 pro žádnou chybu, 000 pro konec hlášení, návrat do normálu po stlačení ECON Servisní menu ECON + NOHY + TĚLO + HLAVA, počet kanálů a jejich význam je ale odlišnej co do počtu i pořadí od ostatních Climatroniců, i těch jednozónových v SI/OI... zkratek je víc, když sem si s tím poprvý hrál, tak se mně podařilo spustit i jakousi testovací sekvenci, kdy se otvíraly a zavíraly jednotlivý klapky, zvyšoval se a snižoval přívod vzduchu apod. v servisu na otázku, jestli nemají nějakej materiál, podle kterýho by se daly přizpůsobit parametry, jenom kroutili hlavou mně by se hodily dva parametry: - množství přiváděného vzduchu, protože jezdím poměrně často v pěti lidech a párkrát bylo trochu "vydejcháno" - teplota po opětovném nastartování - typicky tankování - climatronic sice správně víc luftuje kvůli zadejchanýmu vzduchu, ale na můj vkus možná až moc studeným. přitom ostatním to nevadí, možná proto, že nechodí zvenku jako já Editováno: 1. Září 2009, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 to zkusím jestli tam budou ty 444 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 a dáš sem pak i nějaké další zkratky? je to docela zajímavé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 tak, měl jsem čas v autě při čekání a tak jsem mačkal čudle. Bylo 0,5stupna a při vypnutí econ, se spotřeba nezvedla -pořád 0,4-0,5l/hod asi elektronika funguje a nebylo nutno měnit kompres. Potom sem mačkal snad všechny kombinace a nic se neobjevilo, akorát ty farady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 (editace) Ono asi taky záleží na době stisknutí. Zkoušel sem se minule ptat v servise a krom diagnostiky o ničem nevíjou. Až bude někdy čas, tak to zas zkusim. Umr: proč by se spotřeba zvedala? výkon se reguluje plynule podle potřeby a když je půl stupně, tak to nechladí vůbec. i odvlhčování se při té teplotě vypíná. Editováno: 2. Listopad 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 třeba když je 12 stupnů a zapnu klimu, tak spotřeba stoupne o 0,3l a když je třicet, tak o 0,6, ale je jasný, že potom klesne podle toho kolik kompresor zvolí kompres. Já sem ty tlačítka mačkal krátce, dlouze s prodlevou atd.Myslím, že na to je nějaký přesný postup a někde by se to mohlo najít? V rusku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 (editace) ... Editováno: 10. leden 2012, autor: Pitris.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.