Chol Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Ahoj má někdo skušenost s repasem kompresoru klimatizace uniká mi kolem hřídele. Dá se to spravit to vým ale kde bych sehnal těsnění to opravdu nevím nerad bych vypláz šestku za novej . děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Zdravim vsechny, porouchala se mi elektromagnetická spojka ke kompresoru klimatizace a dle doposud zjištěných informací musím vyměnit celý kompresor SD7V16 i se spojkou. Mám možnost koupit za slušné peníze nový údajně originál, ovšem má označení "7H0 820 803 D". V prodejně originálních náhr. dílů Škoda mají označení "1J0 820 803 L". Máte někdo možnost tuto informaci prosím ověřit, tzn. jestli "7H0 820 803 D" a "1J0 820 803 L" jsou stejné nebo zaměnitelné? Příp. praktickou zkušenost s kompresorem 7H0 820 803 D ? Auto mám Octavia r.v. 1999, 1.8 T 20V Díky Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckyLuke Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Dá se koupit i samotná spojka - sada - tuším že cena origo škoda je cca 7tis. Já sehnal starší a funguje super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Dá se koupit i samotná spojka - sada - tuším že cena origo škoda je cca 7tis. Já sehnal starší a funguje super. Samotna spojka nepomuze, protoze tisicihran je strzeny nejen na spojce, ale je dost spatny i na hrideli kompresoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Samotna spojka nepomuze, protoze tisicihran je strzeny nejen na spojce, ale je dost spatny i na hrideli kompresoru Něčeho podobného jsem se i já včera obával. Naštěstí jsem měl jen nedostatek chladiva v okruhu. Z 6,4 objemových jednotek mi doplnili 5,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Tak jsem prave zjistil, ze kompresor s oznacenim "7H0 820 803 D" je pro VW Caddy nebo Transporter od roku 2003. Takze mam obavu, ze by to v Octavii r.v. 99 nemuselo byt bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wog Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Mám kompresor koupený u skoda-dily.cz a má na sobě označení 7H0 820 803 D. Montovali mi ho před rokem přímo ve Škoda servisu a zatím funguje bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Mělo by to tam jít aspon podle tohoto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/7h08...ce-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Mám kompresor koupený u skoda-dily.cz a má na sobě označení 7H0 820 803 D. Montovali mi ho před rokem přímo ve Škoda servisu a zatím funguje bez problémů. Diky za info, tak to zkusim koupit a dam vedet, jak jsem dopadnul. Ptal jsem se i na skoda-dily.cz a tady je jejich odpoved: "dil dodavame pod oznacenim 7H0820803D, dle naseho dodavatele se jedna o posledni nahradu v rade. Prakticka zkusenost s aktualne prodanymi cca 15ti ks pod timto oznacenim hovori tak, ze bez problemu pasuji." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franta2 Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 (editace) Diky za info, tak to zkusim koupit a dam vedet, jak jsem dopadnul. Ptal jsem se i na skoda-dily.cz a tady je jejich odpoved:"dil dodavame pod oznacenim 7H0820803D, dle naseho dodavatele se jedna o posledni nahradu v rade. Prakticka zkusenost s aktualne prodanymi cca 15ti ks pod timto oznacenim hovori tak, ze bez problemu pasuji." Skoda, ze jste nedal vedet. Takze pripojim svoje zkusenosti. Klimatizace mi prestala chladit. V servisu SKODA mi rekli, ze jsem ztratil pritlacny talir u elektromag. spojky klimakompresoru a cela spojka stoji cca 10000Kc. V oktavce 1.9TDi 66kW mám klimakompresor SD7V16 Model no 1233, 1J0 820 803K. Na webovych strankach www.auto-klima.cz (autorizovany dovozce klimakompresoru) jsem si nasel servisní sit a na Praze 7 mi druhy den opravili zavadu za 2100 Kc. Pokud pocitam dobre , tak me to stalo petinu SKODOVACKE ceny. Editováno: 3. Srpen 2009, autor: franta2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Skoda, ze jste nedal vedet. Takze pripojim svoje zkusenosti. Klimatizace mi prestala chladit. V servisu SKODA mi rekli, ze jsem ztratil pritlacny talir u elektromag. spojky klimakompresoru a cela spojka stoji cca 10000Kc. V oktavce 1.9TDi 66kW mám klimakompresor SD7V16 Model no 1233, 1J0 820 803K. Na webovych strankach www.auto-klima.cz (autorizovany dovozce klimakompresoru) jsem si nasel servisní sit a na Praze 7 mi druhy den opravili zavadu za 2100 Kc. Pokud pocitam dobre , tak me to stalo petinu SKODOVACKE ceny. Tak to je zajimava informace, mel jsem presne stejnou zavadu. Dluzim jeste vysledek vymeny kompresoru. Servis mi "muj" kompresor SD7V16 typ "7H0 820 803 D" pri montazi poskodil, takze mi dal na svoje naklady novy kompresor od firmy Valeo, vse funguje v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 nebude zakládat nové téma. Mám stejný problém,špatný tisícihran a mám možnost sehnat nový valeo kompresor za hodně slušnou cenu. Jak je to s kvalitou a životností a funkčností Valeo. Jednohmotu mám taky Valeo a zatím 5 měsíců naprosto bez problému.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JerryHK Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 nebude zakládat nové téma. Mám stejný problém,špatný tisícihran a mám možnost sehnat nový valeo kompresor za hodně slušnou cenu. Jak je to s kvalitou a životností a funkčností Valeo. Jednohmotu mám taky Valeo a zatím 5 měsíců naprosto bez problému.... Kompresor mi montovali před měsícem a půl, nezaznamenal jsem žádný rozdíl proti původnímu originálu jak z hlediska chlazení, tak ani hlučnosti, spotřeby, nebo úbytku výkonu při max. zrychlování. Takže zatím naprostá spokojenost. Dlouhodobou životnost, resp. kvalitu v tuto chvíli nelze posoudit, ale Valeo není žádný no name, takže věřím, že to bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 kompresor od minulého týdne taky vyměněn a funguje na výbornou. Měnil jsem pouze z důvodu špatné řemenice, jejího ložiska přesně a při povolování se mi podařilo poškodit už možná špatný tisícehran.. Jen pro ostatní, při výměně kompresoru jsou dva postupy uvedení do provozu. Kompresory Valeo mají v sobě náplň oleje asi 135 ml(g) pro celý okruh klimatizace,správně by měl být kompresor namontován, pak by měl být proplachovačkou propláchnut celý systém a naplnění by se mělo provést podle udajů výrobce. Jelikož většina servisu proplachovačku nemá, je postup takový, že se půlka náplně z kompresoru vylije,kompresor namontuje a doplní se chladivo již bez oleje. moc oleje může kompresoru škodit, stejně jako oleje málo. Jenže jak správně odhadnout množství. Postupovali jsme tak, že jsme vylili vše, něco v něm určitě zůstalo,něco zůstalo v systému a naplnili podle tabulek, jen změnili množství oleje na 100 ml. Takže mi doma zůstala nová elmag spojka klimatizace, kdyby měl někdo zájem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 kompresor od minulého týdne taky vyměněn a funguje na výbornou. Měnil jsem pouze z důvodu špatné řemenice, jejího ložiska přesně a při povolování se mi podařilo poškodit už možná špatný tisícehran.. Jen pro ostatní, při výměně kompresoru jsou dva postupy uvedení do provozu. Kompresory Valeo mají v sobě náplň oleje asi 135 ml(g) pro celý okruh klimatizace,správně by měl být kompresor namontován, pak by měl být proplachovačkou propláchnut celý systém a naplnění by se mělo provést podle udajů výrobce. Jelikož většina servisu proplachovačku nemá, je postup takový, že se půlka náplně z kompresoru vylije,kompresor namontuje a doplní se chladivo již bez oleje. moc oleje může kompresoru škodit, stejně jako oleje málo. Jenže jak správně odhadnout množství. Postupovali jsme tak, že jsme vylili vše, něco v něm určitě zůstalo,něco zůstalo v systému a naplnili podle tabulek, jen změnili množství oleje na 100 ml. Takže mi doma zůstala nová elmag spojka klimatizace, kdyby měl někdo zájem... Ahoj všichni Potřebuji poradit.Začal hvízdat asi řemen na klimě a přestala chladit.Po chvíli zhasla i kontrolka a už nejde zapnout.Asi kompresor co?Má někdo zkušenosti s dovozem ČÍNA ?Ne bo je jistější originál?Nebo může někdo nabídnout? Předem moc dík za rady.Škoda Octavia 1.9 DTI 66 KW Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 ......náplň oleje asi 135 ml(g) pro celý okruh klimatizace,správně by měl být kompresor namontován, pak by měl být proplachovačkou propláchnut celý systém a naplnění by se mělo provést podle udajů výrobce........ že se půlka náplně z kompresoru vylije,kompresor namontuje a doplní se chladivo již bez oleje. moc oleje může kompresoru škodit, stejně jako oleje málo........................, že jsme vylili vše, něco v něm určitě zůstalo,něco zůstalo v systému a naplnili podle tabulek, jen změnili množství oleje na 100 ml. -namontovat kompresor a propláchnout okruh?- divná věc- nechtělo by to nejdřív proplach a pak montáž?- jinak nevím jak by jsi to chtěl propláchnout (jak to na okruh připojit) -takže jsi vylil 135ml (nebo spíš míň- cca 120ml), a naplnil 100ml? nebylo by lepší "odcvrdnout" těch mizerných 20ml než čekat než vykape celá náplň? - nevím jestli má vůbec cenu řešit takové množství (pokud se samozřejmě klima neplní každý rok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 22. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2009 (editace) záleží z jakýho důvodu se kompresor mění. Já měl klimu plně funkční před výměnou, bez žádnýho defektu. Nejsem v klimatizacích moc mistr,ale proplach by mi pomohl akorát v tom že bych tam měl skutečný množství oleje. Vylil jsem určitě ne 135, spíš si myslim že těch 100,něco zůstalo v okruhu,a doplnilo se 100,takže mám oleje určitě víc než tam má být,ale ne nějak zásadně. Samozřejmě jsem to napsal špatně,kompresor by měl být odpojený. To mi tam chybí... Jinak by to ani provést nešlo Editováno: 22. Srpen 2009, autor: dadaoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 to bych se mohl zeptat,kdyz zapnu klimacku,manualni,tak slysim od motoru nebo z pruduchu jakoby kovovou rezonanci,ne ze by to rvalo,ale slyset to je.Co by to mohlo byt? Kdyz je vypnuta,tak je ticho,takze spojku na kompresoru nepredpokladam.Co myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberry Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Dobrý den, potřeboval by jsem poradit. Mám Octavii 1, r.v. 2002, 1,9 TDi 81 kW. Mám v ní automatickou klimatizaci a nefunguje. Po spuštění si nastavím nějakých 18 stupňů v kabině - sice jde studený vzduch a mění se rychlost větráku do kabiny, ale kompresor klimatizace se netočí. Měl jsem na okruhu připojen systém na kontrolu chladiva a klimatizace a vůbec se nehly ručičky na budíkách tlaků. Kompresor je typ 1J0820803K SD7V16 model 1233 a při volnoběhu je na něm napětí asi 15voltů. Chtěl by jsem se zeptat zda-li je kompresor kaput a je celý potřeba nový nebo by to mohlo být něco jiného, třeba ta elektromagnetická spojka nebo něco jiného. Díky za rady a pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberry Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 tak jsem se v tom ještě vrtal a diagnostika klimatizace na mě vyblila chybu 318 tlakový spínač klimatizace climatronik, a já kokot se šel na to hned podívat a spínač jsem rozpojil aniž bych ukončil diagnostický program a od tý doby se mi klima už ani nerozsvítí. Co s tím?????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberry Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 tak jsem se v tom ještě vrtal a diagnostika klimatizace na mě vyblila chybu 318 tlakový spínač klimatizace climatronik, a já kokot se šel na to hned podívat a spínač jsem rozpojil aniž bych ukončil diagnostický program a od tý doby se mi klima už ani nerozsvítí. Co s tím?????????? Tak jsem to vyřešil - tím rozpojením stlakovýho spínače jsem vypálil 7,5 pojistku s názvem komfortní výbava a ta má za následek žluté blikání kontrolky mazání,nekomunikaci climatroniku,žádné ukazování vnější teploty na palubáku. Následně jsem zjistil, že tlakový spínač climatroniku byl vadný, ale přesto po výměně za nový kompresor stále nespíná. Po poradě v servisu a prostudování manuálu jsem zjistil, že elektromagnetická spojka na kompresoru vůbec nemá přítlačný kotouč spojky, který se zcela roztrhal a vylétal z auta s tím že poškodil jen ten jeden kricí plast (což jsem si mysle, že se stalo při zimním provozu). Ty kotouče mohou být dva typy na klínek a tisícíhran a po přidělání kotouče na spojku jsem klimu spustil takže už vše funguje:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdendazdenda1 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Koupil jsem minulí rok Octavii 1 s nefunkční manuální klimatizací.(minulému majiteli prý fungovala a asi tam prý nebude chladivo).V létě jsem zajel do servisu na doplnění kde mi řekli že jí tam je opravdu málo.Po doplnění chladiva jsem nastartoval a zapnul AC tlačítko.něco cvaklo, motor snížil otáčky jak v zátěži a po chvilce cca 1s.se ozvalo opět cvaknutí a otáčky se zase vrátili do normálu. takhle to fungovalo dokud jsem to nevypnul tl. AC. Řekli mi abych to nechal chvíli běžet a přidal trochu plynu. asi po půl minutě přerušovaného spínání se to seplo na delší dobu a začalo to strašně smrdět.Řekli mi že se nechce zřejmě roztočit kompresor.Jen mi zkontrolovali nějaký řemen jestli prý nespadl a rozloučili se se mnou. Chci se zeptat jestli se dá ten kompresor nějak rozhýbat Myslím že jsem neslyšel ani žádný ventilátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.