Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nazdarek, jelikoz moturek jde vykonove nahoru a na aute jsou 17tky a uz brzdy nestihaji poradne brzdit, zacal jsem pripravovat brzdy z ORS.

- tehlice jsem nechal otriskat a nove zaloziskovat

- kotouce puvodni ORS, desky take (zanovni :) )

- brzdice ocisteny a natreny

- ostani veci nove + srouby :)

Nasadil jsem to na nove tlumice a dal na auto. Vsechno by vyslo, ale problem s poloosou.

Z homokinetickeho kloubu co jde tisicihran do loziska, tak neni dostatecne dlouhy na poradne dotahnuti.

A ted k problemum: da se vymenit homokinetak z fabie na octavackou, bez vymeny poloosy????

resil to uz nekdo z vas?

Zkuste me poradit, zda pujde jen vymenit homokinetak a uz to tam konecne nahodim :)

Prikládám nějaké fotky z přípravy...

post-161-1243537755_thumb.jpg

post-161-1243537768_thumb.jpg

post-161-1243537786_thumb.jpg

post-161-1243537802_thumb.jpg

Editováno: , autor: JohnyS
Vloženo
počkej...ty jsi měnil i těhlice...?Bych řekl že jsi měl dát těhlice FRS(pokud jsi je neměl) a na ně brzdy OI RS a neměl by jsi problém.

A to by na tehlice z FRS pasovali trmeny z ORS? kurdeee, to me nerikejte!

Vloženo

Cus chlape, asi si to trochu pohnojil. ;-) ale verim ze uz to mas v kupe. HEH. Co zadna naprava tam ostavaju klasika kotuce 232 ci planujes nieco lepsie? 256 chladene? Ak ides robit aj zadok tak uz to mas premyslene? Ak ano hod nejaku inspiraciu ;-)

Vloženo (editace)

njn stane se... ;) .určitě si to ted bude JohnyS pamatovat do smrti... :)

Když už se tu zmínily zadky 256mm ...s nima je to jak...?nějaký upravy...?to zas nevím já... :)

Editováno: , autor: najmis
Vloženo

zadky přehodíš uplně stajně jak předky. jen musíš ještě vyměnit krycí plechy. Ale 256 neseženeš :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Dokonce když seženeš celou nápravu z octy RS I tak ji můžeš přehodit za tu z fabky. je to stejné

Vloženo (editace)

anry: Wau tak to čumim, fakt je to stejné, ty to máš tak na káře..?

JohnyS: Byla by ještě možnost použít původní těhlice, uříznout původní držáky a nachat si vyrobit redukci podobnou viz. obrázek, každopádně těhlice z FRSa by byli nejlepší řešení, přeci jen se jedná o brzdy.

Na fotu těhlice Škoda Favorit brzdiče Octávia RS.

post-79-1244729181_thumb.jpg

post-79-1244729428_thumb.jpg

Editováno: , autor: Thomas
Vloženo

Ahoj, tak problem je už vyřešen... koupil jsem nový komplet 288mm ala FRS1 či FII, ROOM, předělal jsem těhlice a je to nachystané k montáži. Přidávám foto, jak jsem pak vyskládal dva komplety :)

Jinak komplet co zůstal na octu, se už prodává v bazaru :)

post-161-1244996656_thumb.jpg

post-161-1244996674_thumb.jpg

post-161-1244996685_thumb.jpg

Vloženo

johnys: jj vypada to fakt super, len skoda ze si mal tolko problems okolo, uz to mohlo byt na aute, ja som tiez kupil komplet predok z FRS a dva dni na to som zistil ze tam pasuje aj OIRS...skoro ma porazilo lol asi pojdem tiez do toho v buducnosti...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...