Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

dík za info Najmis :palec2: panečku, tak to už je poježdění...i zimáky na 16kách lol

Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel..

Upraveno od JasteR

ty 312 by boli super, no min 16" na zimu bude asi o drzku aj cenovo aj s komfortom UFF.

Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel..

Mno.. ono při vyšších rychlostech ty FRS brzdy teda žádnej zázrak(myslím s origo kotoučema a deskama)

když jsem měl ještě 256mm a dal vrtaný Z+Textáry tak to brzdilo líp jak série RS :) jo kdyby 16" zimáčky nebyly tak drahý(nepočítám nějakou stlačenou tmu z číny.. lol ) vubec bych se 312kám nebránil...na 15" je to v zimě pohoda a nemyslím že 16" budou nějak brutálně horší..

největší problém jsou "jen" šupy....rád bych hodil dozadu ty 256mm ale když už tak vrtaný....mno a to se s deskama vyšplhá na cca 5 500kč :feve:

Tohle mám na autě už 2 roky a párkrát už mě to zachránilo.Není nad to mít silnější brzdy než motor.Jinak na zimu mám kotouče 288 a držák třmene na 288.Výměna rychlá a jednoduchá.Pak stačí 15 zimáky.

Tohle jsem praktikoval na starý Ibize a už bych to nikdy nedělal.....je to sice chvilka ale pokaždý ošetřit kotouče něčím mastným aby přez zimu nebyly jak liška,pak je zase na jaře odmaštovat,odvzdušnit atd...zase ošetřit ty menší a pořád jak blázen dokola...nehledě na to že mě pak šla ta dosedací plocha přívodní hadičky do háje a měl jsem problém s unikem kapaliny a zavzdušnováním...

neměním celý brzdič ale jen držák třmene.Právě proto abych nemusel odvzdušnovat a podobně,zabere mi to asi hodinu což se daá vydržet.Lepší než jezdit v zimě na 205 gumách.

já teda nechci být žádnej rejpal, ale myslím že ty FRS brzdy jsou plně dostačující - i původní 256ky stačily, jen bylo znát že vadly, ale jak psal Najmis to se dá řešit vrtanýma Zimmermanama + např. Feroda Thermo deskama....ale popravdě v běžným provozu při "menších" úpravách ( tím nemyslím 200PS a 18" kola :D) stačí když člověk dbá aby měl brzdy v dobrym stavu ;)

ono je to taky o tom jaký má kdo požadavky na brzdy a já mám prostě rád,když auto brzdí... ;) když jedu třeba s Oplem Corsou rodiču ták to je šílený...vubec to nebrzdí a navíc kvalita materiálu kotouču je žalostná...rez se loupe po mm prostě k blití..a to má nalítáno jen 45tkm

  • Autor

Tak ja mám tedka 256 vrtyný Zimmermany. Ale nestačí to s těma 17" tkama kolama. Ale možná bude změna, dám tam ty komplety co jsem si dovezl 288mm, abych nemusel řešit na zimu 16tky. KDyž by to nestačilo,tak dám ORS.

To jsou změny,ale když kamoš potřebuje nutně ORS,, tak co bych pro něj neudělal. ...

312ky takový prckové lol lol lol

4275527~100_3887.jpg

A tak to ma byt !

Teraz ma tak napadlo, nebude hlavny brzdovy valec/posilovac "maly" pre kombinaciu 312predok/256 zadok?

  • Autor
Teraz ma tak napadlo, nebude hlavny brzdovy valec/posilovac "maly" pre kombinaciu 312predok/256 zadok?

to jsem řešil jako první, dle kodu by meli byt stejny s FRS a to je odzkousene, ze to utahne, kdyz ne, zacnu se modlit a verit na schvalnosti :)

Nechápu některý lidi..... :feve: Pán,kterej mě slíbyl zminovaný brzdiče mě nebere fon nebo má schránku...takže z tunení brzd zatím nic nebude.... :aggressive: ale skouším shánět dál...tak třeba někdy pozdějc..

to jsem řešil jako první, dle kodu by meli byt stejny s FRS a to je odzkousene, ze to utahne, kdyz ne, zacnu se modlit a verit na schvalnosti :)

Ted si nejsem jistej kdo,ale někdo myslím dával válec z OI motorizaci už nevím...

312ky takový prckové lol lol lol

4275527~100_3887.jpg

Si koupil jak nedo prodaval tyhle na dieselpower foru ?

Jinak kdyz sme u tech brzd, daji se pouzit bez uprav vetsi kotouce - z 256 treba na 280 ? sou stejny tehlice?

Upraveno od JasteR

JasteR: z 256 na 280 tuším upgrade nejde, musí se vyměnit třmeny a těhlice...pokud se mýlím opravte mě ;)

Mustafa: někomu by velikost tvých brzd stačila jako velikost kol lol na tý fabce to vypadá fakt monstrózně :palec2:

Si koupil jak nedo prodaval tyhle na dieselpower foru ?

Nn, za tu cenu tam bych to nekoupil....

Ted si nejsem jistej kdo,ale někdo myslím dával válec z OI motorizaci už nevím...

anry ;)

nj... :) máš recht... :palec2: Sem koukal,jen teda nepsal z jaký kokty to bylo...TDI..???

JJ to jsem byl já. Je to z octy 1,8, auto bez esp, průmět pístku musí být 23,81 a válec musí mít 2 vývody na boku. ;):D

1,8 20V ???číslo dílu nevíš....?Dííks.

1J1 614 019, nesmí to byt na esp. Musí mít jen 2 vývody na trubky! Dávalo se to na mnoho modelů octavek.od 1,6 až po 1,8T.

  • 2 týdny později...

Anry: Menil si aj posilovac, alebo len hlavny brzdovy valec? Co nadobka na brzdovku? Pasuje z fabie?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.