kibi Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 dík za info Najmis panečku, tak to už je poježdění...i zimáky na 16kách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 (editace) Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel.. Editováno: 14. Červen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 ty 312 by boli super, no min 16" na zimu bude asi o drzku aj cenovo aj s komfortom UFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Pri tech motorech co se seriove davali do fabie jsou FRS 288 brzdy plne dotacujici vzhledem k vaze fabie, jeste tak u chiple FRS na nakych 165HP tam uz bych uvazoval o lepsich, ale pro ostatni motory jsou FRS predimenzovany, navic se da 15" na zimu, 16" bych na fabce v zimne resit nechtel.. Mno.. ono při vyšších rychlostech ty FRS brzdy teda žádnej zázrak(myslím s origo kotoučema a deskama) když jsem měl ještě 256mm a dal vrtaný Z+Textáry tak to brzdilo líp jak série RS jo kdyby 16" zimáčky nebyly tak drahý(nepočítám nějakou stlačenou tmu z číny.. ) vubec bych se 312kám nebránil...na 15" je to v zimě pohoda a nemyslím že 16" budou nějak brutálně horší.. největší problém jsou "jen" šupy....rád bych hodil dozadu ty 256mm ale když už tak vrtaný....mno a to se s deskama vyšplhá na cca 5 500kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Tohle mám na autě už 2 roky a párkrát už mě to zachránilo.Není nad to mít silnější brzdy než motor.Jinak na zimu mám kotouče 288 a držák třmene na 288.Výměna rychlá a jednoduchá.Pak stačí 15 zimáky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Tohle jsem praktikoval na starý Ibize a už bych to nikdy nedělal.....je to sice chvilka ale pokaždý ošetřit kotouče něčím mastným aby přez zimu nebyly jak liška,pak je zase na jaře odmaštovat,odvzdušnit atd...zase ošetřit ty menší a pořád jak blázen dokola...nehledě na to že mě pak šla ta dosedací plocha přívodní hadičky do háje a měl jsem problém s unikem kapaliny a zavzdušnováním... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 neměním celý brzdič ale jen držák třmene.Právě proto abych nemusel odvzdušnovat a podobně,zabere mi to asi hodinu což se daá vydržet.Lepší než jezdit v zimě na 205 gumách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 já teda nechci být žádnej rejpal, ale myslím že ty FRS brzdy jsou plně dostačující - i původní 256ky stačily, jen bylo znát že vadly, ale jak psal Najmis to se dá řešit vrtanýma Zimmermanama + např. Feroda Thermo deskama....ale popravdě v běžným provozu při "menších" úpravách ( tím nemyslím 200PS a 18" kola ) stačí když člověk dbá aby měl brzdy v dobrym stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 ono je to taky o tom jaký má kdo požadavky na brzdy a já mám prostě rád,když auto brzdí... když jedu třeba s Oplem Corsou rodiču ták to je šílený...vubec to nebrzdí a navíc kvalita materiálu kotouču je žalostná...rez se loupe po mm prostě k blití..a to má nalítáno jen 45tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 17. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Tak ja mám tedka 256 vrtyný Zimmermany. Ale nestačí to s těma 17" tkama kolama. Ale možná bude změna, dám tam ty komplety co jsem si dovezl 288mm, abych nemusel řešit na zimu 16tky. KDyž by to nestačilo,tak dám ORS. To jsou změny,ale když kamoš potřebuje nutně ORS,, tak co bych pro něj neudělal. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 312ky takový prckové lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 A tak to ma byt ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Teraz ma tak napadlo, nebude hlavny brzdovy valec/posilovac "maly" pre kombinaciu 312predok/256 zadok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Teraz ma tak napadlo, nebude hlavny brzdovy valec/posilovac "maly" pre kombinaciu 312predok/256 zadok? to jsem řešil jako první, dle kodu by meli byt stejny s FRS a to je odzkousene, ze to utahne, kdyz ne, zacnu se modlit a verit na schvalnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Nechápu některý lidi..... Pán,kterej mě slíbyl zminovaný brzdiče mě nebere fon nebo má schránku...takže z tunení brzd zatím nic nebude.... ale skouším shánět dál...tak třeba někdy pozdějc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 to jsem řešil jako první, dle kodu by meli byt stejny s FRS a to je odzkousene, ze to utahne, kdyz ne, zacnu se modlit a verit na schvalnosti Ted si nejsem jistej kdo,ale někdo myslím dával válec z OI motorizaci už nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) 312ky takový prckové lol Si koupil jak nedo prodaval tyhle na dieselpower foru ? Jinak kdyz sme u tech brzd, daji se pouzit bez uprav vetsi kotouce - z 256 treba na 280 ? sou stejny tehlice? Editováno: 19. Červen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 JasteR: z 256 na 280 tuším upgrade nejde, musí se vyměnit třmeny a těhlice...pokud se mýlím opravte mě Mustafa: někomu by velikost tvých brzd stačila jako velikost kol na tý fabce to vypadá fakt monstrózně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Si koupil jak nedo prodaval tyhle na dieselpower foru ? Nn, za tu cenu tam bych to nekoupil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Ted si nejsem jistej kdo,ale někdo myslím dával válec z OI motorizaci už nevím... anry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 nj... máš recht... Sem koukal,jen teda nepsal z jaký kokty to bylo...TDI..??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 JJ to jsem byl já. Je to z octy 1,8, auto bez esp, průmět pístku musí být 23,81 a válec musí mít 2 vývody na boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 1,8 20V ???číslo dílu nevíš....?Dííks. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 1J1 614 019, nesmí to byt na esp. Musí mít jen 2 vývody na trubky! Dávalo se to na mnoho modelů octavek.od 1,6 až po 1,8T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 Anry: Menil si aj posilovac, alebo len hlavny brzdovy valec? Co nadobka na brzdovku? Pasuje z fabie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.