Alan 07 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Zdravím všechny příznivce těchto stránek. Jsem moc rád, že existují. Už mi ve spoustě věcí pomohly. Nenašel jsem odpověď, tak musím založit nové téma. Zajímalo by mě, kdo je originální výrobce pro škodovku co se týče výfuků. Mám 1,9TDi MR 00 a originální výfuk mám do teď tedy cca 9let. Když jsem byl před týdnem v servise, tak jsem zjistil, že mám lehce děravý střední díl. Zatím se s tím dá ještě nějakou dobu jezdit. Ve škodě mi za origo střední a zadní díl řekli cca 8tis. s prací. Nechci experimentovat s druhovýrobou(pokud mě někdo nepřesvědčí) a taky nechci sponzorovat škodovku. Rád bych koupil origo, ale přímo od výrobce... Předem děkuji za rady a info... PS:ještě jeden dotaz: kolik vám vydržel origo na fábce? Třeba není origo zase tak kvalitní a měl jsem stěstí na kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Příteli okřídleného šípu, taktéž mám 1.9 TDI PD r.v. 2001 do provozu 2002. Dovoz z Itálie 07. Při koupi výfuk původní minimální náznaky rzi. Ošetřen stříbrným sprejem na kouřovody - ošetřeno až po katalyzátor. Zbytek ošetřeno sprejem na spodky vozidel. Všimnul jsem si, že na středním díle byl mimo čísel nápis Spain. Možná to znamená, že byl vyroben ve Španělsku a možné je i to, že to znamená i něco jiného. A osobně, druhovýroba, do toho bych v tomhle případě nešel. Jo a doposud jsem neshořel. Přeji Ti, aby zvuk tvého výfukového systému se podobal letícímu hejnu motýlů. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 skus tu http://www.karsit.cz/cz/pribram1.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 výfuk je na autě více méně spotřební zboží, takže situace je stejná jako třeba u brzdových destiček, kotoučů, svíček, filtrů nebo pneumatik - tedy originální díl je plně funkční, ale zpravidla není úplně top (top je pouze cena :-). Při koupi se orientuj podle renomé značky (př. Bosal) nikoliv podle okřídleného šípu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 jo, jenže on chce něco, co mu vydrží zase dalších 9 let a bude to bez okřídleného šípu (rejp!) A chce platit jen 2/3 ceny oproti krabičce s okřídleným šípem (rejp, podruhé ) na jeho místě, po 9-ti letech, bych udělal to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Ak pomoze... neviem,zla znacka nieje ani TILL-to by malo byt CZ ,BOSAL to budu polaci,aspon co sa tyka miesta kde sa BOSAL vyraba . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 (editace) Tak se s Vámi můžu podělit o svoji zkušenost. Odešel mi taky střední díl O1 74kw r.v.98. Po zvážení všech pro a proti jsem zvolil originální výfuk. Zajel jsem si pro něj do škodovky a namontoval sám. Přímo v autosalomu mi technik doporučoval český tyll (prý na tak staré auto se nevyplatí dávat dražší originál) byl jsem neoblomný. Originál neměli ale objednali mi ho. Druhý den jsem platil 3.500 + 500 za 2 spojky. Originál je "made in GERMANY", nese na plášti loga škoda Ww a audi, oproti Tyll výfuku je podstatně těžší - je ze silnějšího plechu. Doufám, že vydrží stejně dlouho jako ten původní 11let a 170 000km. Editováno: 12. Červen 2009, autor: Píst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 (editace) Pokial aj obycajny hocijaky vyfuk, pred zimou trocha oskrabes, nastriekas/natries tak sa nic nestane s nim a prezije to aj auto... a co sa tyka zvarov ak zacne niekde fucat netreba to obdivovat a hned zavarit... nechapem tuto dobu... takze peniaze davat za kraviny ktore sa daju opravit za 50kc... To na fotke je 4.5 rocny vyfuk na fabii, jedine co je na ine je to ze je vzdy pred zimou osetreny.. pravdupovediac, hrdza tam ani nie je... A nezabudni, vyfuky sa vzdy rozpadnu na zvaroch, nie na tom silnom plechu ktory skusach v rukach Editováno: 12. Červen 2009, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 TomaS-BB : na natieranie vyfuku zvonka sa vykasli ! zhniju ti vnutorne prepazky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 (editace) asi tak, zhnije ti zvunutra koli tym sajrajtom co idu vo vyfukovych plynoch,m najhorsi je kondenz ked sa vyfuk nestihne zahriat a vsetk oto zostane v nom... Editováno: 12. Červen 2009, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 To co je dnu ma nezaujima pokial sa to neupcha a posledny diel vyfuku a stredny som poistil malou dierkou na spodu, skade ta voda vykvapka... niektore vyfuky to maju uz od vyroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 13. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 (editace) jo, jenže on chce něco, co mu vydrží zase dalších 9 let a bude to bez okřídleného šípu (rejp!) A chce platit jen 2/3 ceny oproti krabičce s okřídleným šípem (rejp, podruhé ) na jeho místě, po 9-ti letech, bych udělal to samé děkuji za názory... ale tenhle jako bych psal sám... mluvíš mi z duše Kdybych měl auto na popojíždění, tak bych to asi nijak nehrotil. Jezdím s ním denně (průměr cca 100km/den), takže nechci jezdit stále do servisu a pořád něco řešit. Nejde mi o to, jak dlouho výfuk vydrží, ale další faktory, jako např. větší hlučnost, horší výkon, větší spotřeba a např. co jsem se dočetl zde na foru. Nepřiměřené přehřívání jednotlivých částí a následné nahřívání držáků a pak gumy co drží výfuk a další problémy... Když vidím, že někomu vydrží 11let a 170tkm, tak to hovoří za vše ... jen s tím výrobcem je to velká neznámá Editováno: 17. Červen 2009, autor: Alan 07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 17. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Bohužel jsem se nedobral odpovědi na moji otázku... který výrobce dodává výfuky pro škoda auto... Vzhledem k tomu, že se závada stupňuje(díra, jak nevím kam...) budu zítra volat do škodovky a objednávat, tak pokud by někdo na poslední chvíli věděl, tak mi prosím písněte. Jinak ještě jednou díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Vezmi nějaké staré hadry, svítilnu a jukni pod auto. Když jsi ho měl v servise, to ses nemohl podívat? Anebo si nech výfuk ve škodě předvést a máš to taky - sice budeš muset hrát divadlo a budě tě to stát čas, nicméně taky řešení. P.S.: Jo, a kdyby něco, tak se taky mohl za 9 let změnit dodavatel. Třeba někdo nabídl výfuk o 10,- Kč/ks levněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 18. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 No oni to tam nepíšou je tam pouze logo VW audi... ale žádný výrobce Už to neřeším jdu objednat a hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Já osobně bych výfuk spíše měnil v nějakém rychloservisu zaměřeném přímo na výfuky - máš to bez objednání, na počkání a cena budeurčitě někde jinde. S originálním dílem by ani tam neměl být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 pokuď vím dělá origo Faurecia, ale nikdo je do druhoprodeje nedává no nevím zda má smysl jak tu čtu, dávat origo (copak kvalita je super, ale cena hrozná), myslím, že když vydržel 10 let původní tak na dalších deset je to škoda, pokuď tedy neplánujete jezdit s 20 let starou károu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Přátelé okřídleného šípu, když tak nad tím přemýšlím, po přečtení Vašich přízpěvků a z vlastní zkušenosti se jeví, že diesel by neměl mít problém s vyhníváním přepážek uvnitř. Tedy koroze působí na plášť. Výrobců či dodavatelů pro Škodu se od data výroby Fabie, mohlo vystřídat více. Nyní záleží jen na pocitu. Škoda dává záruku, pokud se nepletu 5. let na výfuk namontovaný v jejím servise. Nevím jaká je záruka na výfuk čistě koupený v těchto prodejnách - nepátral jsem po tom. Já tvrdím jedno, cokoliv uděláš pro prodloužení životnosti daného dílu je jen Tvoje plus. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 22. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Tak mám po výměně... cena středního a zadního dílu včetně příslušenství a práce 7.726,-Kč. Značku jsem nezjistil. Jediné co, tak střední je made in Germany a zadní made in Spain. Pak jsem porovnával BOSAL bez práce, tak to není zase tak hrozný... Tata měl bosal na peugeotu a za necelé 3roky KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Alane 07, příteli okřídleného šípu, gratuluji a přeji nejméně deset let klid od výfukové soustavy. To už budou Ty naše auta veteráni. Tak ahoj, někde na srazu veteránů. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 2. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2023 Vím, že je tohle téma dost "outdated" (je na 24. stránce ), ale google mě sem nahnal. Jen bych chtěl poreferovat, že takový koncový díl výfuku z výroby vydrží 17 let, a moje fabie už ujela takovou vzdálenost, že už by byla skoro na Měsíci... A víte co? Stejně tam prásknu origo, ať jí na té cestě zpátky na Zem pořád dobře frčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.