Přejít na obsah

originální výrobce výfuku pro škodovku


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny příznivce těchto stránek. Jsem moc rád, že existují. Už mi ve spoustě věcí pomohly. Nenašel jsem odpověď, tak musím založit nové téma. Zajímalo by mě, kdo je originální výrobce pro škodovku co se týče výfuků. Mám 1,9TDi MR 00 a originální výfuk mám do teď tedy cca 9let. Když jsem byl před týdnem v servise, tak jsem zjistil, že mám lehce děravý střední díl. Zatím se s tím dá ještě nějakou dobu jezdit. Ve škodě mi za origo střední a zadní díl řekli cca 8tis. s prací. Nechci experimentovat s druhovýrobou(pokud mě někdo nepřesvědčí) a taky nechci sponzorovat škodovku. Rád bych koupil origo, ale přímo od výrobce... Předem děkuji za rady a info...

PS:ještě jeden dotaz: kolik vám vydržel origo na fábce? Třeba není origo zase tak kvalitní a měl jsem stěstí na kus lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příteli okřídleného šípu,

taktéž mám 1.9 TDI PD r.v. 2001 do provozu 2002. Dovoz z Itálie 07. Při koupi výfuk původní minimální náznaky rzi. Ošetřen stříbrným sprejem na kouřovody - ošetřeno až po katalyzátor. Zbytek ošetřeno sprejem na spodky vozidel. Všimnul jsem si, že na středním díle byl mimo čísel nápis Spain. Možná to znamená, že byl vyroben ve Španělsku a možné je i to, že to znamená i něco jiného. A osobně, druhovýroba, do toho bych v tomhle případě nešel. Jo a doposud jsem neshořel. Přeji Ti, aby zvuk tvého výfukového systému se podobal letícímu hejnu motýlů. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výfuk je na autě více méně spotřební zboží, takže situace je stejná jako třeba u brzdových destiček, kotoučů, svíček, filtrů nebo pneumatik - tedy originální díl je plně funkční, ale zpravidla není úplně top (top je pouze cena :-). Při koupi se orientuj podle renomé značky (př. Bosal) nikoliv podle okřídleného šípu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se s Vámi můžu podělit o svoji zkušenost. Odešel mi taky střední díl O1 74kw r.v.98. Po zvážení všech pro a proti jsem zvolil originální výfuk. Zajel jsem si pro něj do škodovky a namontoval sám. Přímo v autosalomu mi technik doporučoval český tyll (prý na tak staré auto se nevyplatí dávat dražší originál) byl jsem neoblomný. Originál neměli ale objednali mi ho. Druhý den jsem platil 3.500 + 500 za 2 spojky. Originál je "made in GERMANY", nese na plášti loga škoda Ww a audi, oproti Tyll výfuku je podstatně těžší - je ze silnějšího plechu. Doufám, že vydrží stejně dlouho jako ten původní 11let a 170 000km. :)

Editováno: , autor: Píst
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial aj obycajny hocijaky vyfuk, pred zimou trocha oskrabes, nastriekas/natries tak sa nic nestane s nim a prezije to aj auto... a co sa tyka zvarov ak zacne niekde fucat netreba to obdivovat a hned zavarit... nechapem tuto dobu... takze peniaze davat za kraviny ktore sa daju opravit za 50kc... To na fotke je 4.5 rocny vyfuk na fabii, jedine co je na ine je to ze je vzdy pred zimou osetreny.. pravdupovediac, hrdza tam ani nie je...

A nezabudni, vyfuky sa vzdy rozpadnu na zvaroch, nie na tom silnom plechu ktory skusach v rukach :)

post-21618-1244804833_thumb.jpg

post-21618-1244804842_thumb.jpg

Editováno: , autor: TomaS-BB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, jenže on chce něco, co mu vydrží zase dalších 9 let a bude to bez okřídleného šípu (rejp!) ;)

A chce platit jen 2/3 ceny oproti krabičce s okřídleným šípem (rejp, podruhé ) ;)

na jeho místě, po 9-ti letech, bych udělal to samé :)

děkuji za názory... ale tenhle jako bych psal sám... mluvíš mi z duše ;) Kdybych měl auto na popojíždění, tak bych to asi nijak nehrotil. Jezdím s ním denně (průměr cca 100km/den), takže nechci jezdit stále do servisu a pořád něco řešit. Nejde mi o to, jak dlouho výfuk vydrží, ale další faktory, jako např. větší hlučnost, horší výkon, větší spotřeba a např. co jsem se dočetl zde na foru. Nepřiměřené přehřívání jednotlivých částí a následné nahřívání držáků a pak gumy co drží výfuk a další problémy... Když vidím, že někomu vydrží 11let a 170tkm, tak to hovoří za vše lol ... jen s tím výrobcem je to velká neznámá lol

Editováno: , autor: Alan 07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jsem se nedobral odpovědi na moji otázku... který výrobce dodává výfuky pro škoda auto... Vzhledem k tomu, že se závada stupňuje(díra, jak nevím kam...) budu zítra volat do škodovky a objednávat, tak pokud by někdo na poslední chvíli věděl, tak mi prosím písněte. Jinak ještě jednou díky... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vezmi nějaké staré hadry, svítilnu a jukni pod auto.

Když jsi ho měl v servise, to ses nemohl podívat?

Anebo si nech výfuk ve škodě předvést a máš to taky - sice budeš muset hrát divadlo a budě tě to stát čas, nicméně taky řešení.

P.S.: Jo, a kdyby něco, tak se taky mohl za 9 let změnit dodavatel. Třeba někdo nabídl výfuk o 10,- Kč/ks levněji. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokuď vím dělá origo Faurecia, ale nikdo je do druhoprodeje nedává

no nevím zda má smysl jak tu čtu, dávat origo (copak kvalita je super,

ale cena hrozná), myslím, že když vydržel 10 let původní tak na dalších

deset je to škoda, pokuď tedy neplánujete jezdit s 20 let starou károu :kol-140:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé okřídleného šípu,

když tak nad tím přemýšlím, po přečtení Vašich přízpěvků a z vlastní zkušenosti se jeví, že diesel by neměl mít problém s vyhníváním přepážek uvnitř. Tedy koroze působí na plášť. Výrobců či dodavatelů pro Škodu se od data výroby Fabie, mohlo vystřídat více. Nyní záleží jen na pocitu. Škoda dává záruku, pokud se nepletu 5. let na výfuk namontovaný v jejím servise. Nevím jaká je záruka na výfuk čistě koupený v těchto prodejnách - nepátral jsem po tom. Já tvrdím jedno, cokoliv uděláš pro prodloužení životnosti daného dílu je jen Tvoje plus.

Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám po výměně... cena středního a zadního dílu včetně příslušenství a práce 7.726,-Kč. Značku jsem nezjistil. Jediné co, tak střední je made in Germany a zadní made in Spain. Pak jsem porovnával BOSAL bez práce, tak to není zase tak hrozný... lol Tata měl bosal na peugeotu a za necelé 3roky KO. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 14 let později...

Vím, že je tohle téma dost "outdated" (je na 24. stránce :)), ale google mě sem nahnal.

Jen bych chtěl poreferovat, že takový koncový díl výfuku z výroby vydrží 17 let, a moje fabie už ujela takovou vzdálenost, že už by byla skoro na Měsíci...

A víte co? Stejně tam prásknu origo, ať jí na té cestě zpátky na Zem pořád dobře frčí. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...