kimason Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Ahoj,mam octavii 1.6 74kw r.v.1999 pri stani na miste s nastartovanym motorem se mi pri silnejsim seslapnuti brzdy pedal propada,ale za jizdy je to dobry.Vymenil jsem pumpu,posilovac i kapalinu ale je to porad stejny.Kapalina nikde neunika tak uz nevim co by to mohlo byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Neměnil jsi destičky a kotouče nechal starý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimason Vloženo 15. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Neměnil jsi destičky a kotouče nechal starý? Vsechno je novy kotouce,desticky,prasatka,pakny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Jestli máš ABS tak je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimason Vloženo 15. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Mam abs,ale nikdy predtim jsem si toho nevsiml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimason Vloženo 16. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Dneska jsem prijel jeden kluk,ma stejnou octavii jako ja,ale pedal se mu nepropada kdyz stoji s nastartovanym motorem a ma taky abs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Zdravim, mám podobný problém. U mojí okty, když není nastartováno pedál je pěkně tvrdý, ale jak běží motor je tak čtvrtina volná (bez odporu). Zavzdušněný to není a podle mě pumpa taky ne, když je to tvrdý když motor stojí. Co myslíte může to být posilovač? Nebo co Vás ještě napadá? Mějte se chlapy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukovahlava Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 nazdar ja som mal problem ze pedal bol stale rovnako dobry ale auto cim dalej menaj brzdilo ......bolo to tym ze vzadu bol zadrety jedna strana jedneho valceka,,tak som ho vimenil ale vzapeti som zistil ze koli tomu odisiel hlavny valec tak som ho musel tiez vymenit a teraz celkom dobre.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Nevím co se ti stalo s hlavnim brzd. válcem ale určitě to nebylo kvuli brzd. válečku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Ahoj, dneska jsem po prijezdu z prace prosel okolo leveho zaniho kola a myslel jsem ze mi to sezehne nohu. Kotouc byl neuveritelne rozpaleny, ale vsechny ostatni byli v pohode. Vsimnul jsem si toho uz kdyz jsem dobrzdoval na krizovatku, ze auto zabrzdilo jako kdybych stal na pedalu, ale nestal jsem. Nevite jak se toho zbavit? Docela me to vysira TDI 81kW 1999, kotouce vzadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Zatuhlý destičky v uložení a nebo zarezlé plovoucí čepy brzdiče.Další možnost zatuhlé lano ruč. brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 To je divny, kotouce a desticky jsem v lednu menil a ted v pondeli jsem byl ve skodovce na vymenu oleje a brzdove kapaliny a od te doby to dela. Myslis ze jim to muzu jet omlatit o hlavu ze to zprznili oni at to opravi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Výměnou kapaliny ti nemohli nic zkazit aby to přibrždovalo.Když jsi měnil destičky kontroloval jsi jestli jdou volně ty plovoucí čepy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Desticky i kotouce menily v servisu... Tedka uz je kotouc fialovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Jestli ti to dělali v servisu tak to reklamuj ale stejně ti asi něco napočítaji,to co udělaji navíc než ti počítali před tím.Kotouč bude zase v pohodě je to povrchový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wwing Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Zdravim, mám podobný problém. U mojí okty, když není nastartováno pedál je pěkně tvrdý, ale jak běží motor je tak čtvrtina volná (bez odporu). Zavzdušněný to není a podle mě pumpa taky ne, když je to tvrdý když motor stojí. Co myslíte může to být posilovač? Nebo co Vás ještě napadá? Mějte se chlapy ...zdarec, měl jsem úplně stejný problém po výměně kapaliny desek a kotoučů. Po najetí cca 1000-1500km si to sedlo a brzdí to úplně normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 (editace) Tak ja mam jiny problem. Vse jsem uz vymenil a zkontroloval. V bubnech nova prasatka, pruziny, pakny- samostav nastaven co to slo-rucne pres dirku v bubnu, predni kotouce jsou jeste dobry vcetne namazan.brzd.vodicu, kotouce nehazi. Kapalina vymenena, stara byla vytlacena novou - vse odvzd.od nejvzd.kola ok brzd. valce. Podtlakova hadicka odzkousena - nema zadnou vadu, podtlak v posilovaci je i druhy den - tudis muzu jeste skoro 2 krat slapnout s nenast. motorem a posilkem A ted proc me brzdi furt tak malo - musim vyvynout vetsi tlak na brzdy nez nase dalsi octavia stejne motorizaci vcetne ABS. Vubec nechapu - u te druhe jen opru nohu a brzdi to skoro samo a to ma jeste prasklou podtlak.hadicku a ja u me vse ok a mackam a mackam a muzu rici ze kdyz chci bloknout tak dost opravdu dost musim tlacit - na brzdeni to jeste ujde, ale ve meste mam uz strach. Muze bejt KO posilovac i kdyz tlak drzi ? Nebo mam pridrenej brzd.valec - nebo ja uz nevim Editováno: 26. Červenec 2009, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Při brždění ti to nikam netáhne?Zkus to dát na brzdové válce aby jsi zjistil jestli je to předkem nebo zadkem.Jestli jsi měnil pakny a bubny nechal starý tak ještě nemusí být zadek usazenej.Nemá ten služebák s kterým to porovnáváš třeba kotouče na zadku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 V zime jsem zkousel zda to nekam netahne, ta druha kokta ma take bubny. Ja si osobne myslim ze je posilovac bud jiny - uz menen za jiny typ - muze nekdo prosim napsat jaky cislo tam ba bejt ? Dale jsem koukal na podtlak hadici - u motoru ke vstupu je uvnitr nastrcen do hadice takovej snecek z plastu. Ma to tam taky kazdy ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 (editace) ted nemohu kouknout do druhe kokty takze pokud nekdo ma a zna cislo posilovace pro Octavii na 1,6 74 kW - 1998 rok s ABS/EDS. dekuji ja mam to na fotce Editováno: 27. Červenec 2009, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.