Fire Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Ahoj pánové, mám možnost koupit tažné zařízení na své auto - oktávie 2001 COMBI 4x4. Jde o to, že toto tažné není úplně nové ( je sundané ze stejného vozu ) a rád bych ho namontoval na své auto + hlavně zlegalizoval, ať to mám v papírech apod... .... jak na to přesně ? zajet s tímto tažným do škodovky ať mi ho namontují a dají potvrzení, že vše je oki ? děkuji moc... případně kontaky kdo to zlegalizuje uvítám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Musis k tomu mit typovy list jinak ti to nezapisou ani kdyby to delali v original servisu. Jestli mas origo nasazovaci Skoda s tou utahovaci tyci na zamykani, muzu ti ofotit muj typak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Konkretne mam tohle: EEA092036A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 16. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 (editace) Asi to nemá cenu pokoušet, a lepší bude koupit nový včetně typového listu a je to... Tady jsem našel nejlevnější bajonet včetně elektra http://www.vokoveshop.cz/cs/kategorie105284/detail56921.html , jen nechápu toto: Maximální hmotnost tažného zařízení T-2,12t !!! To pak můžu tahat celkem 2,12 tuny ? Celková hmotnost tažného zařízení-20,325kg !!! to tažný váží 20 kg ? A druhé: http://www.e-taznezarizeni.cz/tazne-zarize...-98-~z1464.html To je jen pro změnu na tahání max. 1600kg ? Editováno: 16. Červen 2009, autor: Fire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 No nez si zkazit vzhled auta navzdy ztoporenym penisem za 3 tisice tak to sem se rozhod si tam dat original za 5300 co neni videt... http://www.motortex.cz/tazne-zarizeni-octavia-4x4.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Když už originál, tak proč ne rovnou z Profsvaru, za 5355,- včetně daně a montáže Jen ta cesta, že Fire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 18. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Asi to nemá cenu pokoušet, a lepší bude koupit nový včetně typového listu a je to...Tady jsem našel nejlevnější bajonet včetně elektra http://www.vokoveshop.cz/cs/kategorie105284/detail56921.html , jen nechápu toto: Maximální hmotnost tažného zařízení T-2,12t !!! To pak můžu tahat celkem 2,12 tuny ? Celková hmotnost tažného zařízení-20,325kg !!! to tažný váží 20 kg ? A druhé: http://www.e-taznezarizeni.cz/tazne-zarize...-98-~z1464.html To je jen pro změnu na tahání max. 1600kg ? Budu tedy kupovat nový, o tom žádná, ale jak mi kdo vysvětlí tedy toto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Není co vysvětlovat, stejně za Oktou nemůžeš tahat víc než 1500 nebo 1600 kg, podle toho co máš v techničáku. Takže tím se vůbec netrap. A tažné fakt váží cca 20 kg. Je mi divné, že se v techničáku po montáži neupravují informace i hmotnostech vozidla jako montáži třeba LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 (editace) ta váha se neupravujr, protože uvedená hmotnost vozidla je v maximální výbavě, tzn, je větší, než je skutečná, pokud budeš mít OI Clasic a tu samou motorizaci v plné polní, tak rozdíl váhy je cca 180kg, ale v TP je váha stejná. S tažným se počítá už z výroby, auto je na něj homologované, kdežto LPG je dostavba, s kterou výrobce vozidla nepočítá, tudíž po namontování je nutno udělat "přestavbu" na LPG a tím se mění i údaje v TP, váha, druh pohonu, vyjímky atd.. Editováno: 20. Červen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Tak to je super informace, já si myslel, že jsou ty hmotnosti různé i podle výbav vozidla. Jsem opět chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 (editace) problém vzniká například u dovozu, některé starší vozy, konkrétně né VW group, ale např. Toyota dávala na typový list auta - štítek váhu dle výbavy. Tím vznikla nemilá situace, kdy na štítku byla váha xxx, ale na typovém listě od oficiálního dovozce byla váha pro max. výbavu yyy, tim pádem nesouhlasil typový list se štítkem auta a bylo o zábavu postaráno. Vesměs to platí pro všechny asiiské vozy do rv 2000 a celkem z toho není východisko, protože nově tisknuté typové listy jsou podle nových norem = váha pro max. výbavu dané motorizace, ale pokud si člověk nechá udělat nový typový štítek na auto včetně veškeré montáže v ofiko servisu, tak na něm bude stejnak ta samá váha jako an tom minulém, protože štítky jsou raženy zase podle databáze výrobce k danému VIN kódu. to jen tak pro zajímavost, co dokáže udělat váha... Editováno: 20. Červen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paves Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 (editace) zdravim, zeptam se tady at nezakladam nove tema zbytecne... na aute mam odnimatelne TZ zapsane v TP, ale nemam protikus s "kouli". na aute mam jen toto potreboval bych idealne cislo dilu nebo link na eshop TZ by melo bejt origo (nasel jsem tam stitek skoda-auto...). Dikes, paves Editováno: 26. Prosinec 2010, autor: paves Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.