Shvellanj Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Zdravím chtěl bych se vás zeptat na to jak je možný že na své Octavii I 81kW rv99.AHF najeto 125tis. Nemam skoro žádnou akceleraci jel jsem s focusem 74kW zatížení 250kG v kufru a měl ohodně věčí akceleraci než když jedu sám se svojí OI tah má 180 dám v klidu ale trvá to dýl jednoduše neakceleruje. A tak se chci zeptat kde mám s čím začít jetli třeba vyměnit vstřiky popř. jaký? nebo ventil N75 nebo rovnou celej motor? jo a když je motor studenej tak je hlučnější tak mě právě napadly ty vstřiky zejtra se snad dostanu na diagnostiku tak vám pak dám vědět. Zatim díky za všechny rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 To mne teda 81cka jede jako raketa hodne lidi si mysli, ze je tam chip Treba je tahke line zajeta, co? zkus ji davat poradne nazrat, tocit dvojku, trojku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 18. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 To mne teda 81cka jede jako raketa hodne lidi si mysli, ze je tam chip Treba je tahke line zajeta, co? zkus ji davat poradne nazrat, tocit dvojku, trojku... Hmmm tak to ti závidim když vedle sebe vezu spolejezdce tak už je to trošku znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 A nemas moznost svest se nekde v jiny 81cce? No, muze to byt taky tim, ze ja mam jiny turbo v aute (to novejsi, ted nevim zkratku), takze fouka o neco vic... ale ze by to bylo tolik znat No jinak ja ti neporadim a urcite je to neprijemny, snad ti neco ukaze diagnostika hodne stesti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Zdravím chtěl bych se vás zeptat na to jak je možný že na své Octavii I 81kW rv99.AHF najeto 125tis. Nemam skoro žádnou akceleraci jel jsem s focusem 74kW zatížení 250kG v kufru a měl ohodně věčí akceleraci než když jedu sám se svojí OI tah má 180 dám v klidu ale trvá to dýl jednoduše neakceleruje. A tak se chci zeptat kde mám s čím začít jetli třeba vyměnit vstřiky popř. jaký? nebo ventil N75 nebo rovnou celej motor? jo a když je motor studenej tak je hlučnější tak mě právě napadly ty vstřiky zejtra se snad dostanu na diagnostiku tak vám pak dám vědět. Zatim díky za všechny rady Nech si prověřit taky váhu vzduchu když budeš na diag.Vždy se váha pouhou diag.závad nezjistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Nech si prověřit taky váhu vzduchu když budeš na diag.Vždy se váha pouhou diag.závad nezjistí. Jako že by váha mohla dělat tohle všechno? A taky mě napadlo jestli třeba někdo přes diagnostiku nemoh ubrat výkon jestli to teda jde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Takový příznaky má vadná váha.Docela bych věřil že je to tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Do kelu 180 som dal aj ja so 66 kW. teraz po cipe som este nemeral. Moze to byt vaha. Moze to byt zasrany filter. Sa divis? neni vzduch ,neni diesel. neni vykon. Mozu to byt zaseknute lopatky. Ked nejazdis s tym na hranici ked to pada do nudzaku tak to zrejme ani nepada,mozno si stale so vzduchom v norme. Treba to prevetrat do cerveneho pola otaciek co to bude robit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) Do kelu 180 som dal aj ja so 66 kW. teraz po cipe som este nemeral. Moze to byt vaha. Moze to byt zasrany filter. Sa divis? neni vzduch ,neni diesel. neni vykon. Mozu to byt zaseknute lopatky. Ked nejazdis s tym na hranici ked to pada do nudzaku tak to zrejme ani nepada,mozno si stale so vzduchom v norme. Treba to prevetrat do cerveneho pola otaciek co to bude robit. No dneska jsem jel a do nozáku to nespadlo a kdyby byl zasraný filtr (nedávno jsem ho čistil) tak by šel z výfuku bílej kouř né? Ptal jsem se automechanika a taky mluvil o váze. Jo a kde najdu typ nebo číslo té váhy? Editováno: 19. Červen 2009, autor: Shvellanj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) Jo a ještě jestli by jste mi někdo poradil jaká váha tam jde. Ta co tam mam je z roku2004 a má nějaký neznámý čísla na sobě F 00C 2G2 056, 490 253 C, PBT-GF 30. Mam 1,9 81kW motor AHF tak jestli by jste to měl někdo rozdělaný tak mi kdyžtak opište číslo. Díky Editováno: 19. Červen 2009, autor: Shvellanj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 21. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Jo a ještě jestli by jste mi někdo poradil jaká váha tam jde. Ta co tam mam je z roku2004 a má nějaký neznámý čísla na sobě F 00C 2G2 056, 490 253 C, PBT-GF 30. Mam 1,9 81kW motor AHF tak jestli by jste to měl někdo rozdělaný tak mi kdyžtak opište číslo. Díky Nikdo nevíte co tam patří za váhu vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Nikdo nevíte co tam patří za váhu vzduchu? Klidně jsem schopnej Ti to zdiagnostikovat,sehnat levně i váhu vzduchu no a prostě dát do kupy podle toho,co bych na tom našel,do Chrudimy to mám kousek. Akorát nevím kdy,ted jsem trochu marod,tak kdyby to ještě pár dní počkalo,tak není problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Jo a ještě jestli by jste mi někdo poradil jaká váha tam jde. Ta co tam mam je z roku2004 a má nějaký neznámý čísla na sobě F 00C 2G2 056, 490 253 C, PBT-GF 30. Mam 1,9 81kW motor AHF tak jestli by jste to měl někdo rozdělaný tak mi kdyžtak opište číslo. Díky Patří tam měřič hmotnosti vzduchu(038906461C) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 21. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 (editace) Patří tam měřič hmotnosti vzduchu(038906461C) jj moc dík a nemůže tom bejt krom váhy třeba čidlo teploty vzduchu atd? A jinak nevadí když tam šoupnu STAR LINE místo BOSCH né? Editováno: 21. Červen 2009, autor: Shvellanj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 (editace) jj moc dík a nemůže tom bejt krom váhy třeba čidlo teploty vzduchu atd? A jinak nevadí když tam šoupnu STAR LINE místo BOSCH né? Nic tam nešoupej,nemusí to být nutně váha ,musí se to pořádně zdiagnostikovat. Starline v žádným případě,seženu BOSCH za 2400 včetně tubusu,bacha na váhy bez tubusu,originál se prodává jen s tubusem jako celek,protože je to kalibrovaný jako celek! Někde někdo prodává samotný snímač,tak to nebrat,jestli můžu radit. Editováno: 21. Červen 2009, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 juke.box přesně, souhlasím s tebou.Proč bezhlavě něco kupovat když to jde zjistit diag.čím to je.Jestli váhou nebo čidlem nebo něčím jiným.S špatný, čidlem by to asi spíš hůř chytalo ale všechno je možný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 22. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 juke.box přesně, souhlasím s tebou.Proč bezhlavě něco kupovat když to jde zjistit diag.čím to je.Jestli váhou nebo čidlem nebo něčím jiným.S špatný, čidlem by to asi spíš hůř chytalo ale všechno je možný. No to je pravda a zase dneska kdy je chladnějc tak se mi zdálo že to táhne líp tak nevim zastavim se na Siagnostiku a uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 25. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 tak jsem byl na diagnostice a psaloto tlak přeplňování a místo 850 to dávalo jen 610 tak se chci zeptat jestli to může být váha na odchodu že nepustí více tlaku nebo jestli to může být třeba senzor tlaku sacího potrubí nebo N75. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Co udáváš ty hodnoty 610 misto 800 a více.Tak to jsou hodnoty na kontrolu váhy a jsou hodně nízké.Vyměn váhu vzduchu.Ale jestli to ještě píše chybu na tlaku přeplnování ,tak to je druhá závada.Prostě v první řadě vyměn váhu a jistě ucítíš změnu.A pak se uvidí co dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 1. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Co udáváš ty hodnoty 610 misto 800 a více.Tak to jsou hodnoty na kontrolu váhy a jsou hodně nízké.Vyměn váhu vzduchu.Ale jestli to ještě píše chybu na tlaku přeplnování ,tak to je druhá závada.Prostě v první řadě vyměn váhu a jistě ucítíš změnu.A pak se uvidí co dál. Tak jsem váhu vyměnil a nezdá se mi že by se to zlepšilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Nic tam nešoupej,nemusí to být nutně váha ,musí se to pořádně zdiagnostikovat. Starline v žádným případě,seženu BOSCH za 2400 včetně tubusu,bacha na váhy bez tubusu,originál se prodává jen s tubusem jako celek,protože je to kalibrovaný jako celek! Někde někdo prodává samotný snímač,tak to nebrat,jestli můžu radit. A kde jsi na to prisel? Mas pro to nejake vysvetleni pro ten tubus?? :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 1. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 A kde jsi na to prisel? Mas pro to nejake vysvetleni pro ten tubus?? :feve: Nevim jaké vysvětlení myslíš koupil jsem novou váhu ve Škodovce podle roku výroby a kódu motoru a ta stará váha jde stejně jak ta nová. Tak potom jsem šel po podtlakových hadičkách a skončil sem u turba a zjistil že mi nejde regulace lopatek tak jsem je trochu rozhejbal a je to znát ale stějně to dám vyčistit ale nevim kam. A tu novou váhu buď vrátim nebo ji zkusim prodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 2. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2009 TDIfun myslel vysvetlenie na ten tubus, co pisal juke.box... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 3. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 (editace) A ještě mam dotaz když jedu se studenym motorem cca 3KM přijedu na křižovatku rozhlídnu se a když se chci rozjet tak motor při rozjezdu začne škubat. ale dělá to jen za studena pak už né. nesetkal jste se s tím někdo a jde to nějak vyřešit? Dík... Editováno: 3. Červenec 2009, autor: Shvellanj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shvellanj Vloženo 6. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 A ještě mam dotaz když jedu se studenym motorem cca 3KM přijedu na křižovatku rozhlídnu se a když se chci rozjet tak motor při rozjezdu začne škubat. ale dělá to jen za studena pak už né. nesetkal jste se s tím někdo a jde to nějak vyřešit? Dík... Nikomu se nestalo že by mu to škubalo za studena při rozjezdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.