Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

cus,do tedka vse ok,dneska jedu z prace,auto stalo celej den venku a nejak pomalu se to ohrejvalo,vzdy se to ohreje za chvili a ted se tomu nejak nechtelo dostat na cca 90 stupnu pak se to tam vysplhalo do prostred a kdyz jsem tomu pridal tak to trochu kleslo no nebyla rucicka primo u prostred,kdyz jsem zastavil a cekal na miste,tak tam rucicka zas vysplaha a drzela,tak jsem cekal jestli poleze dal a v poho drzela se u prostred a cekal jsem az se sepne vetrak a vse ok.Nevite nekdo proc tomu tak bylooo???vlhky pocasi,chladno???nebo ze by zlobilo cidlo teploty???teda sem se rozepsal,jinak je to 1.4mpi

Editováno: , autor: vohnout
Vloženo (editace)

Já jsem měl stejný problém, sice to byl favorit, ale bylo to to samý. Po výměně termostatu to bylo zase v pohodě.

Editováno: , autor: mambo
Vloženo

Já bych to tipoval na snímač teploty.U termostatu 1,4MPI spíš praskne uvnitř plastový držáček a voda se potom ohřívá málo(trvale),protože je pak stále odevřený.

Vloženo

a kdyz uz se to ohrejva v poho,rucicka vyleze na stred a tam drzi jak ma tak by to melo bejt ok ne?????? :feve: kdyby byl spatnej ten snimac teploty tak by mi ukazoval blbe budik ze???

Vloženo (editace)

Čidlo mohlo jen zazlobit a časem se to může opakovat.To samý by ale mohlo platit o termostatu.

Omlouvám se že jsem to předtím poslal 3x ale nešlo to odeslat a pak se stalo toto. :help:

Editováno: , autor: Jirka21
Vloženo

Taky bych to nechal zatím bejt a jenom to sleduj. Řešil bych to, až kdyby se to opakovalo. Kdyby se to stalo znovu, tak máš

alespoň tipy, co by to mohlo být.

Vloženo

zdar.dneska jsem nasrartoval studenej motor,nikam sem nejel chtel sem juknout co bude delat teplota,nechal jsem to bezet na miste asi čca 5min,rucucka se ani nehla,tak to chcipnu,a pak jen otocim klickem a rucicka vylezla normalne na stred hm.pak jsem se jel teda projet a teplota normalka drzi rucucka neklesa-nelita.Mysllite ze zacina vynechavat cidlo teploty nebo co by to mohlo zpusobit

Vloženo

Dá se to čidlo i docela jednoduše změřit (teda aspoň u mého minulého auta to tak bylo).

Je to v podstatě polovodič, který má při různé teplotě různý elektrický odpor.

Takže má mít R při 20°C takový a při 80°C jiný. Je to podle charakteristiky (grafu) toho čidla....

Vloženo

resit to urco chci sem puntickar na tohle :smich: zejtra to jeste vyzkousim,nechce se mi menit zbytecne treba jen plasim,ale jak sem psal za jizdy vse ok a jinak kdyz ho vyndam a dam novy nemusim odvzdusnovat???to by se melo samo ze??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...