Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP 47 KW


ashir

Doporučené příspěvky

já hatatytlu taky někdy dlouhodobě zatěžuju vysokejma otáčkama a max zátěži(prostě jak vjedu na dálnici tak je to mazec!! ;) ) a naopak když mám ježdění po městě tsak se někdy ani motor moc neohřeje(takový ty prcačky po městě) a olej neubejvá!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Cez vikend som trochu cistil motorovy priestor od prachu a necistot a tiez som si vsimol unik oleja ako je uzaver nad rozvodovym remenom. Uz bol hojne steceny po bloku motora tak som zvedavy co mi na to v servise povedia.

ja som sa tak asi trikrat pozrel do motoroveho priestoru z dovodu ze to slabo taha , ci tam mam motor ci co :t ::'

Ale vazne, nikdy som tak detailne nepozeral motor :(:angry::disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: ja kapotu otvaram len ked dolievam kvapalinu do ostrekovacov, alebo kontrolujem olej. Toto bola taka jarna udrzba s pohladovou kontrolou ;)

to som robil aj ja, ale iba som dolial preventivne destilku do clankov, az taku podrobnu prehliadku som zatia :( l neuskutocnil

To nebolo moc podrobne, proste som strcil hlavu viac pod kapotu a pozrel sa na vsetko z blizka. Tecuci olej sa moc prehliadnut neda, pokial to nie je niekde schovane. V stredu idem do servisu ohladom inej veci tak sa na to opytam. Ale predpokladam, ze dostanem odpoved v zmysle, ze to je normalne a ze to robi kazda Fabia ;). To je taka univerzalna odpoved ktoru doverne poznam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cez vikend som trochu cistil motorovy priestor od prachu a necistot a tiez som si vsimol unik oleja ako je uzaver nad rozvodovym remenom. Uz bol hojne steceny po bloku motora tak som zvedavy co mi na to v servise povedia.

Asi si myslel nad klínovým řemenem... To je olejový filtr a ani to nemusí být netěsnost. Když se mění olej, tak po otevření výpušťáku a horního výčka se filtr nejdřív povolí a mělo by se počkat 1 minutu než olej steče. Když se nepočká, tak takto nateče rovnou do alternátoru. Asi byl mechanik netrpelivý :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cez vikend som trochu cistil motorovy priestor od prachu a necistot a tiez som si vsimol unik oleja ako je uzaver nad rozvodovym remenom. Uz bol hojne steceny po bloku motora tak som zvedavy co mi na to v servise povedia.

Asi si myslel nad klínovým řemenem... To je olejový filtr a ani to nemusí být netěsnost. Když se mění olej, tak po otevření výpušťáku a horního výčka se filtr nejdřív povolí a mělo by se počkat 1 minutu než olej steče. Když se nepočká, tak takto nateče rovnou do alternátoru. Asi byl mechanik netrpelivý :disgust:

Ano, je to tak. Asi som sa zle vyhadril, je to nad drazkovym remenom. Sranda je v tom, ze olej som este nemenil. Caka ma to cca. o mesiac. Takze potom neviem z coho tam ten olej je. Ale inde som ho nastastie nespozoroval, takze to snad nebude nic vazne. Mozno len drobna netesnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: ja kapotu otvaram len ked dolievam kvapalinu do ostrekovacov, alebo kontrolujem olej. Toto bola taka jarna udrzba s pohladovou kontrolou ;)

to som robil aj ja, ale iba som dolial preventivne destilku do clankov, az taku podrobnu prehliadku som zatia :( l neuskutocnil

To nebolo moc podrobne, proste som strcil hlavu viac pod kapotu a pozrel sa na vsetko z blizka. Tecuci olej sa moc prehliadnut neda, pokial to nie je niekde schovane. V stredu idem do servisu ohladom inej veci tak sa na to opytam. Ale predpokladam, ze dostanem odpoved v zmysle, ze to je normalne a ze to robi kazda Fabia ;). To je taka univerzalna odpoved ktoru doverne poznam.

"To nebolo moc podrobne, proste som strcil hlavu viac pod kapotu a pozrel sa na vsetko z blizka"

Já myslím, že v servise by to neudělali jinak, jenom bys měl lehčí peněženku :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"To nebolo moc podrobne, proste som strcil hlavu viac pod kapotu a pozrel sa na vsetko z blizka"

Já myslím, že v servise by to neudělali jinak, jenom bys měl lehčí peněženku :D:D:D

V servise to najprv zvalili na vymenu oleja a nedodrzanie urcitych postupov. Kedze som olej este nemenil tak mi to pripada divne. Jedine ze by bol mierne preliaty, ale kontrolujem ho relativne casto (raz asi po 6tkm som dolieval cca 3dcl) a vzdy ho drzim v normalnych medziach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
zjistil jsi pak čím to bylo? anebo to po výměně oleje už bylo ok

Tvarili sa, ze ide o normalny jav. Fakt je, ze som nieco podobne spozoroval aj na inej HTP akurat tam bolo zatial olej vidno len pod tym uzaverom olejoveho filtra a nestekal po bloku. Po vymene oleja to vyzeralo v pohode, ale fakt je, ze uz som sa na to nejaky ten tyzden - dva nepozrel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 30000km. Olej sem zatim nejen nedolival, ale ani na merce jsem zadnej ubytek nepozoroval. Porad na max :)

Mám služební 1,2 47Kw, najeto 23 000 km a dolévali mi prý 1,5l. Rozsvítila se jen oranžová kontrolka. Klima holt dává motoru záhul :( Při předjíždění ji vypínám :angry: Servis bude až ve 30 000 km, ale už mi odešla ř.j. ovládání oken(předních).

-------------------------------

fábia 1,2HTP 47kW 05 ambiente - služební (bez výběru)

felda 1,3 combi --> FoFo 1,6 combi 01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...