Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravim potreboval by som poradit komfortnejsie tlmice na OII RS, viem ze toto je OI sekcia. Rozmyslam nad KONI FSD popripade KW street comfort, ma tu snimi niekto realnu skusenost? Alebo nieco na podobny styl. Auto jazdi na 17, ma mesiac a najazdenych 5tis km, zatial ma vytlmeny kufor, neskor pride na rad aj podlaha a dvere, dost casto sa jazdi Bratislava - Praha, takze preto. Dakujem za rady!

Editováno: , autor: doloroso
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdar chlapi, pročetl jsem si tohle téma celý a jak jsem zpočátku byl nadšenej z Kayab tak mě to potom u jednoho příspěvku kdy údajně vytekly před 40tkm trochu přešlo, obzvlášť když jsem podobných zkušeností na netu našel víc... (jasně, záleží na tom jak se s autem jezdí, ale přecejenom 30tkm by měly vydržet tak co tak) :) Mohl by se někdo podělit o zkušenosti třeba po 20-30tkm? Bylo by to fajn vědět jak držej :) a to by se dalo říct obecně - jak se chovají bilsteiny, sachsy, ...

Taky mě dost zaujaly tlumiče koni, přesnějc str.t http://tuning.autodo...n-1-4-s86432041 Máte s nima někdo zkušenosti? :)

Vloženo (editace)

Já mám nejlepší zkušenost s podvozkem HP: http://www.hpsporting.cz/

Sériový podvozek OI RS je hnus - auto se houpe jako loď a moc nezhýbá.

Pro RS-ku dali před lety dohromady tlumiče s péry, nechali ho otestovat Kopeckým (Josefem, ne Janem) a po přenastavení začali prodávat.

Já jsem vyměnil zadní silentbloky ve spodních ramenech přední nápravy za plné z Opela, uložení zadní nápravy za polyuretanové od Powerflexu a dal to tam.

Po geometrii nádhera - silnice zahne, ty zahneš a auto taky. Takhle jednoduše to funguje, ovšem dosáhnout té jednoduchosti není snadné ani levné (něco jako 20k ten podvozek stál).

U toho podvozku je podstatné, že jsou oproti sérii znatelně tvrdší zadní péra, takže auto je hned o poznání míň nedotáčivé, já mám jiná i přední péra, ale když zůstanou sériová, asi se nic špatného nestane.

No a k těm použitým pérům jsou správně nastavené tvrdosti tlumičů (rychlé stlačení, pomalé stlačení, roztažení).

A to tak pěkně, že nebylo třeba obětovat nic moc z komfortu jízdy.

Jako vedlejší efekt je příjemné to, že auto o poznání líp brzdí.

Pokud je kolo míň ve vzduchu a víc na zemi než předtím, je jasné, že dokáže přenést víc brzdného účinku.

Když jsem pak jel s RS se sériovým podvozkem, měl jsem pocit, jako že má to auto tak o 1 bar podhuštěná kola (i když nemělo) - tak pomalé reakce na všechno ten sériový RS podvozek měl.

Jo, je to zase na sériovou výšku (tj. o 16 mm níž než je výška sériové OI neRS), ale je možné se domluvit i jinak - pochopitelně.

Editováno: , autor: Tonda-B
  • o 2 týdny později...
Vloženo

To, co je třeba změnit, jsou zadní silentbloky spodních ramen přední nápravy.

Vyměnit sériové za plné.

Pak je třeba vyměnit aspoň zadní péra za tvrdší (aby auto bylo méně nedotáčivé).

No a na závěr je třeba pořídit kolem dokola odpovídající tlumiče.

Dobrou zkušenost mám s HP Sporting - viz odkaz výše.

Mj. i proto, že když je ojedeš, můžeš zajet k výrobci a nechat je repasovat - není třeba je zahodit a pořídit jiné..

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoj,
co si myslíte o kompletní tlumící jednotce(přední), kterou nabízí AutoKelly? Kód XS 1J0413031K. Je to komplet tlumič s pružinou, dorazem, ložiskem, prachovkou, miskou, prostě komplet. Mají to tam za podezřele "nízkou" cenu. Vyplatí se to koupit, nebo to nic nevydrží, namáte zkušenosti? Čekají mě všechny 4 tlumiče - komplet se vším, tak vybírám. A druhá otázka, kvalita tlumičů MYELE? Pokud je po obojím prd, jdu do Bilstein B4.
Děkuji za info.

T.

Vloženo

Ono to tak stejně dopadne. Jen mě zajímala kvalita těch ostatních, jestli vůbec něco vydrží. Ta celá tlumící jednotka od autokelly mě zajímala jen z důvodu "snažší" výměny, prostě bych to přehodil kus za kus.

Vloženo

Zdravím,

také jsem nakonec po přečtení a dlouhém hledání a doporučení cena/poměr/výkon dal Bilstein B4 komplet, uložení od FEBI.

Původní Monroe originál z prvovýroby byly totálně KO včetně uložení v 206000km, takže jízda pouze na pružinách.

Vyměněno ze začátku února a parádička.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

cau Kluci, mam O1 TDI 81 KW dal sem to dolu na sportovem podvozku a 18 kola... uz po tydni si boucham hlavu to se proste neda jezdit ... takze chci spatky serii na 17" ale rozmyslam ze koupim bilstein tlumice a pruziny taky origo a co se stane kdyby sem tam dal pruziny z O1 RS? budou pasovat? kdyz jo bude to nizsi jak serie u TDI? diky

Vloženo (editace)

Ty  bilsteiny jsou tvrdčí nebo jak je to oproti origo tlumičim?

když se tam díkám je to obdoba origo.. takže koupit tyhle tlumiče a do toho sportovní pružiny aby se to tak nehoupalo ?

ty HP jsou pro mě momentálně zbytečně drahý

Editováno: , autor: DonnJarda
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Bilsteiny b4 som si dal asi pred 3 tyzdnami spolu snimi som vymenil aj capy spodne + riadenia a komplet ulozenie tlmicov, je to veelky rozdiel. Pravda je ze su tvrdsie onieco ako original, ale musim povedat ze lepsie. Ja mozem len chvalit bilsteiny

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

chci měnit tlumiče na fábii jsem dával bilstein takže budu opět dávat bilstein, jen by mne zajímalo, zda na ně mohu dát pružiny z RS nebo HP -30mm máte to někdo?

 

Vždy by jsi měl dávat pružiny a tlumiče, které jsou k sobě vyrobeny. Podvozek je fungující komplet není to skládačka. Značka nehraje roli, ale pokud máš sportovní tlumič vyrobený na snížení 50mm, tak se sériovou pružinou nebude pracovat dobře. 

 

 

 

EDIT:

cau Kluci, mam O1 TDI 81 KW dal sem to dolu na sportovem podvozku a 18 kola... uz po tydni si boucham hlavu to se proste neda jezdit ... takze chci spatky serii na 17" ale rozmyslam ze koupim bilstein tlumice a pruziny taky origo a co se stane kdyby sem tam dal pruziny z O1 RS? budou pasovat? kdyz jo bude to nizsi jak serie u TDI? diky

 

Pružiny TDI a benzín jsou vyrobeny na jinou zátěž. TDI na benzínových pružinách bude rapidně níž. Benzín na TDI pružinách bude zase vysoko.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!!
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...