Leden 17, 200718 r Autor takze ty B4 rozumna volba?za malo penez hodne muziky? Jojo, na Prahu B4 naprosto idealni volba, sem hodne spokojenej, mimo Prahu bych urcite zustal u ULTRA SR, to bylo pojezdenicko. Na TDi to asi bude zase trochu jiny, pac ma tezsi motor, nebude to mit tak jemny razy, jako u mne na 1,6, ale je to sportovni, takze holt tvrdy. Jinak ty Kayaby (i ExcelG, ktery stojej zhruba stejne jako B4) maj proti Blbstajnu takovej rekl bych vymazlenejsi chod, a B4 je tvrdsi nez ExcelG. Upraveno Leden 17, 200718 r od krysarr
Leden 17, 200718 r ono jeste neni potreba menit ale ten cas nekdy prijde tak se ptam,asi by se mi libilo neco trosku tvrdsiho ale zas abych se v tom neumlatil po mestech a nasich peknych silnicich
Leden 18, 200718 r ja mel taky tu 1.8 20V a ted mam 1,9 TDI. Rozdil mi nijak zavratnej neprisel,ale v ruce je citit,ze je ta nafta tezsi. Nicmene podvozek se mi zdal stejnej. Ted jsem daval ty Excel G a je to pro me idelani volba. SRka uz byly jak rika Krysarr moc tvrdy,ale drzely jako krava. Jde o to,kde se s tim jezdi. Vzhledem k tomu,ze u nas,tak ty Excely.
Leden 18, 200718 r já mam origo RS a sem taky maximalne spokojenej, kdyz sem do toho poprve sednul z ty 2.0 tak bylo teda poznat, ze je to o poznani tvrdsi, ale zase to paradne sedi!!!takze maximalni spokojenost!!!
Leden 18, 200718 r Když to tak čtu, tak bych nejradši vyměnil aspoň ty přední, ale mám najeto 35 tis a navíc na mojeauto jsem žádnou nabídku na OII nenašel. Ale zase jsem nečetl nikde porovnání u OII mezi origo tlumičema a jinejma tvrdšíma. OI jsem taky měl v TDI, byla taky nová, ale jezdil jsem s ní měsíc než mi jí ukradli, pak byla půl roku fabka a pak OII, takže sám nedokážu porovnat rozdíl v jízdních vlastnostech, protože jsem nikdy nepřesedal z OI do rovnou do OII, ale obecně se říká, že OII sedí líp. Mám pocit, že je tvrdší, není to taková loď jako OI, ale skutečně přímé porovnání nemám.
Leden 18, 200718 r Autor Když to tak čtu, tak bych nejradši vyměnil aspoň ty přední, ale mám najeto 35 tis a navíc na mojeauto jsem žádnou nabídku na OII nenašel. Ale zase jsem nečetl nikde porovnání u OII mezi origo tlumičema a jinejma tvrdšíma. OI jsem taky měl v TDI, byla taky nová, ale jezdil jsem s ní měsíc než mi jí ukradli, pak byla půl roku fabka a pak OII, takže sám nedokážu porovnat rozdíl v jízdních vlastnostech, protože jsem nikdy nepřesedal z OI do rovnou do OII, ale obecně se říká, že OII sedí líp. Mám pocit, že je tvrdší, není to taková loď jako OI, ale skutečně přímé porovnání nemám. Jak pises, OII je rozhodne tvrdsi a ta poradna zadni naprava je proste hrozne znat. Pri presednuti primo z OI na origo tlumicich do OII na origo tlumicich je to rozdil asi jako z lodi do vlaku, velikej rozdil ve vedeni, atd. Ale v zatacce se to houpe taky. Z toho duvodu bych osobne volil pritvrzeni, ale i origo podvozek umoznuje dobry svezeni.
Leden 18, 200718 r Měl jste někdo O1 benzín a diesel? Dokázali byste popsat rozdíl v naladění podvozku? Měl jsem 5let O1 liftback 1.8 20V 92kW 1997, teď mám skoro rok O1 combi 1.9TDi 66kW 2003 a rozdíl v naladění podvozku je hrozně veliký. Ten kombík v dieselu je strašně měkký, kolíbá se a houpe se hrozně moc v porovnání s tím benzínem, co jsme měl před tím. Gumy jsou stejný, tam rozdíl nebude. Ten benzín byl fakt super, dobře seděl, ten diesel je jak na vodě, docela mě zaráží, jak se to moc liší. Tohle měkký naladění mě nedává moc jistotu, když je mokro a teploty pod nulou, nepoznám úplně dobře, kdy se kýve auto na podvozku a když už kloužou gumy. Může hrát roli i facelift? Jako že by byl více do komfortu? Mě ta nejistota moc komfortní nepříjde. Celkem mi to TDI sedí, to je v poho, jenom se to na můj vkus moc kolíbá a pohupuje. Třeba při jízdě po kruháči se to kolíbe sem a tam. Nebo i po skoro rovině v parkovacím domě se to kolíbá doleva a doprava a doleva a doprava.... To jsem s benzínem nezažil, rozdíl je fakt velký. To TDI je jako na vodě. Pomohli by tedy tvrdší tlumiče? Třeba ty Kayaba Excel G? Nebo ty Bilstein B4?
Leden 18, 200718 r Autor Měl jste někdo O1 benzín a diesel? Dokázali byste popsat rozdíl v naladění podvozku? Měl jsem 5let O1 liftback 1.8 20V 92kW 1997, teď mám skoro rok O1 combi 1.9TDi 66kW 2003 a rozdíl v naladění podvozku je hrozně veliký. Ten kombík v dieselu je strašně měkký, kolíbá se a houpe se hrozně moc v porovnání s tím benzínem, co jsme měl před tím. Gumy jsou stejný, tam rozdíl nebude. Ten benzín byl fakt super, dobře seděl, ten diesel je jak na vodě, docela mě zaráží, jak se to moc liší. Tohle měkký naladění mě nedává moc jistotu, když je mokro a teploty pod nulou, nepoznám úplně dobře, kdy se kýve auto na podvozku a když už kloužou gumy. Může hrát roli i facelift? Jako že by byl více do komfortu? Mě ta nejistota moc komfortní nepříjde. Celkem mi to TDI sedí, to je v poho, jenom se to na můj vkus moc kolíbá a pohupuje. Třeba při jízdě po kruháči se to kolíbe sem a tam. Nebo i po skoro rovině v parkovacím domě se to kolíbá doleva a doprava a doleva a doprava.... To jsem s benzínem nezažil, rozdíl je fakt velký. To TDI je jako na vodě. Pomohli by tedy tvrdší tlumiče? Třeba ty Kayaba Excel G? Nebo ty Bilstein B4? Oboji je dobra volba, ktera rozhodne pomuze, ani s jednema neudelas chybu. Ja mel nejakej cas ty ULTRA SR a to se auto nenahne vubec. Kdyz jsem pak dal B4, nekolikrat sem myslel, ze jedu smykem, jaxe to naklani
Leden 19, 200718 r Když to tak čtu, tak bych nejradši vyměnil aspoň ty přední, ale mám najeto 35 tis a navíc na mojeauto jsem žádnou nabídku na OII nenašel. Ale zase jsem nečetl nikde porovnání u OII mezi origo tlumičema a jinejma tvrdšíma. OI jsem taky měl v TDI, byla taky nová, ale jezdil jsem s ní měsíc než mi jí ukradli, pak byla půl roku fabka a pak OII, takže sám nedokážu porovnat rozdíl v jízdních vlastnostech, protože jsem nikdy nepřesedal z OI do rovnou do OII, ale obecně se říká, že OII sedí líp. Mám pocit, že je tvrdší, není to taková loď jako OI, ale skutečně přímé porovnání nemám. Jak pises, OII je rozhodne tvrdsi a ta poradna zadni naprava je proste hrozne znat. Pri presednuti primo z OI na origo tlumicich do OII na origo tlumicich je to rozdil asi jako z lodi do vlaku, velikej rozdil ve vedeni, atd. Ale v zatacce se to houpe taky. Z toho duvodu bych osobne volil pritvrzeni, ale i origo podvozek umoznuje dobry svezeni. Pořád to ale holt není taková motokára jako Fabka. Měl jsem sice jen 1,4 a v kombajnu, ale co s ní šlo dělat, to s OII mnohem silnějším motorem nejde. Mám na mysli řezání zatáček v nižších rychlostech. Bavilo mě řezat 90st zatáčky tak, žy gumy řvaly a kouřilo se z nich, zadek se trhal... ale vždy jsem tu zatáčku projel, smykem pomalu jak Ari Vatánen... byl jsem nasranej, že mi ukradli novou OI, tak jsem to tý Fabce dával náležitě sežrat :-) To co šlo dělat s tím malým a lehkým autem to s OII v combajnu nejde ani náhodou. Ale na druhou stranu, komfortní jízda je komfortní jízda... Teď si zase užívám chip a je to fakt nářez, kola prohrábnou i na trojku. až na tu spotřebu, jsem s tím schopnej jezdit i za 9l, ale to jsou jen první chvíle, zatím to tak nějak testuju. ale ten zátah je fakt šílenej.
Leden 19, 200718 r Autor Jooo, tak cipovany TDi nebo respektive turbomotor, to si muzu nechat zdat, zavidim Mne treba osobne Fabia vubec nesedla, je fakt, ze sem jezdil jenom s kombikama, ale porad sem mel pocit, ze to skace jak koza. I kdyz to dobre vede stopu, furt sem mel pocit, ze to poskakuje a vubec sem si za tim nepripadal jistej. Ale to bylo asi tim, ze uz jsem mel davno na svy Octe jinej podvozek nez byl z fabriky
Leden 19, 200718 r jo, je to koza, ale jak je to lehký, tak se to hová jako motokára, můžeš si s tím víc dovolit než s těžkým korábem, co se týče jízdy po okrskách a horších cestách. s těžkou octou v combi si zase můžeš víc dovolit na dálnici, bude jistější a stabilnější, ale řezat zatáčky ve městě jde líp s fabkou.
Leden 19, 200718 r fábku to chce poslat dolů na podvozku a ráfky ET35, kola jsou tak o 1cm ven a pak je to motokára , pomalu se rozhlížím po tlumičích, v sekci fábka nic není, tak koukám sem Upraveno Leden 19, 200718 r od JaKr
Leden 19, 200718 r Autor jo, je to koza, ale jak je to lehký, tak se to hová jako motokára, můžeš si s tím víc dovolit než s těžkým korábem, co se týče jízdy po okrskách a horších cestách. s těžkou octou v combi si zase můžeš víc dovolit na dálnici, bude jistější a stabilnější, ale řezat zatáčky ve městě jde líp s fabkou. Acha, uz mam jasno Je fakt, ze jak to nebylo moje, taxem si s tim nezkousel nejak moc dovolit a hlavne jak to poskakovalo, taxem se i bal. A mockrat sem s tim nejel, takze jsem nemel moc cas si vzdycky zvyknout Ale dat to dolu a dat sirsi rafky, tak to musi sedet urcite lip nez Octa, to je pravda
Leden 20, 200718 r tady to je jedtli to bude fungovat: http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/SportovniPodvozek.htm jinak bych řekl že je u fabie citlivější servo,měl sem taky strach se 1.4 v kombu,ale pak jsem si zvykl a bylo to perfektní sedělo to jak na kolejích,najel jsem se služebkou cca17000 km.Řekl bych že u octy to bude totéž,tím že je TDI těžší bude citlivěji nastavené servo tím se ti to zdá vratké že se to kolíbe ale možná to bude v rukách než si zvykneš já jsem si na ní taky zvykl během roku,ale netvrdím že perfektně sedí to ne,s podvozkem se dají dělat divy mám zkušenost z fav.a fel. nicméně volba je na tobě jak chceš mít pohodlí,já raději zlatou střední cestu tzn.ani málo ani moc.Ale v případě obojího zájmu radím tlumiče s nastavitelnou tuhostí. Upraveno Leden 20, 200718 r od octaviaman
Leden 21, 200718 r Autor Poradíte mi e-shop, kde bych mohl koupit sadu Kayaba Excel G nebo Bilstein B4? Zkus http://www.mjauto.cz nebo Kayaby dela jeste http://www.autokseft.cz na dotaz.
Leden 23, 200718 r Cest v Ostrave je service kde pri nakupu kayba excel-g je montaz zdrama ale je to bez ulouzeni proto se chci zeptat jake ulozeni davate??????? Chtel jsem dat org skoda ale jako za kus gumy 600kc nebo dat org kayba??Dikes za rady!!!!Jinak na majauto.cz maji taky nejake FEBI a MEYLE a nebo SACHS Upraveno Leden 23, 200718 r od lubann
Leden 26, 200718 r Podívej se sem... je to originál uložení Škoda. A tlumiče tam maj taky za zajímavý ceny... Když originál výrobky, tak jedině tenhle web, možná trochu složitější vyhledávání, ale pro ty co maj ETKU a použijou přesné číslo dílu, anebo vhodně zvolí popisek, tak najdou co potřebujou za hodně nízky ceny... a hlavně riginál. Upraveno Leden 26, 200718 r od Matrix
Únor 11, 200718 r Zdravím,já tuším že taky budu muset vyměnit tlumiče.Ale jěště si zajedu naten test.Ten test mě udělaj vkaždým servisu??????????? A když budou špatný coby ste doporučily,jáký bych tam měl dát.Vym že tady je toho hodně názoru.Jedná se o octavia kombi 1.9 tdi 81kw rok 99 slx
Únor 11, 200718 r Zdravím,já tuším že taky budu muset vyměnit tlumiče.Ale jěště si zajedu naten test.Ten test mě udělaj vkaždým servisu???????????A když budou špatný coby ste doporučily,jáký bych tam měl dát.Vym že tady je toho hodně názoru.Jedná se o octavia kombi 1.9 tdi 81kw rok 99 slx Test tlumičů ti udělají na každé STK. A na tlumiče je zde odborník: Krysarr Jinak zde si o tom přečteš dost.
Únor 11, 200718 r Zdravím,já tuším že taky budu muset vyměnit tlumiče.Ale jěště si zajedu naten test.Ten test mě udělaj vkaždým servisu???????????A když budou špatný coby ste doporučily,jáký bych tam měl dát.Vym že tady je toho hodně názoru.Jedná se o octavia kombi 1.9 tdi 81kw rok 99 slx Lube, jak bys popsal svoje auto? Já mám Combi 1.9 TDI 66kW rok 2003 a příjde mi to hodně houpavý, měkký, i na mírné nerovnosti se to vlní jak na moři.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.