Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

No, to já vzhledem ke stavu našich silnic, kdy z děr vytvořili kopečky, skočím do "pohodlných" tlumičů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

Editováno: , autor: krysarr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna.

No udajne by mely byt komfortnejsi, ty ULTRA SR jsou vylozene sportovni, i na snizenej podvozek a nizkoprofilovy gumy, coz nastesti ani jedno nemam :) Bejt u nas dobry silnice, radim okamzite kazdymu ty ultrasr. Excel G by tedy mely byt trochu mekci, a snad jsou plyn-kapalina. Cena tak cca 5400, jsou o par set levnejsi nez B4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taxem dneska svez jednoho kamose, co tomu taky propad, trosku sem to protah po okoli, na kulataku trosku zesmesnil jednu starsi M3 a po zastaveni chvili cumel, pak po chvili rek ty wole, to ty tlumice nebos to delal komplet? Neveril, ze tam sou origo pruziny atd. Proste je to FANTAZIE! Zatacku u globusu na Cernaku, co sem jezdival 30-40 sem dneska zkusil 80km/h a i tak to jeste nebylo na hrane, fakt bomba! A dokonce mam i nizsi spotrebu, pac min radim, jak jdou zatacky projet rychlejs B);)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to vidim asi tak,jestli si chceš vychutnat super jízdu tak jedině Kayba Ultra SR na sedana a Bilsteiny na combi.Je to sice tužší než pohodovky od Sachsu,ale za ten úsměv od ucha k uchu,když drtíš lepší káry, to stojí.Jen tu spotřebu menší nemam,páč to rvu furt na max :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul :) Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj :) Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul :) Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj :) Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek :)

Já myslel holý tlumič, bez ničeho...holýma rukama....:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola tlumiče rukou:

-podržíme tlumič v montážní poloze a alespoň 3x ho nadoraz roztáhneme a zmáčkneme.Tlumič se musí nechat v celém zdvihu roztahovat a stahovat plynule a konstantní silou a rychlostí.Přitom se nesmí ozývat žádné neobvyklé zvuky.

-zmáčkneme tlumič na doraz,potom uvolníme pístní tyč.tyč se musí vysunout plynule a konstantní rychlostí.

-nesmí unikat olej

Přesnou kontrolu pak musíme nechat provést na tzv.šokovém testovacím zařízením,nebo na speciálním zařízením pro testování tlumičů

převzato:Škoda octavia-Jak na to?

Mam Bilsteiny a vše bylo OK.Zmáčknout ty pístnice na doraz a pak je ve stejnou dobu současně pustit je docela náročný :) ,ale dá se to alespoň přibližně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurna, taxi vam nak zvykam :) Uz sem si fakt hodne zvyknul a nebejt toho drnceni, ktery po zime jeste drnci (nez to vyspravim), tak by to asi byla pohoda. Je to tvrdy a rodina se mnou nechce jezdit (coz vidim ted jako nejvetsi problem, pred dovolenou treba), ale vzit pravouhlou odbocku na nesnizenym podvozku padesatkou, to je proste mazec ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...