Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Hele kluci a když dam kayaba excel g a k tomu snížený pružiny třeba o 30mm snížim tim životnost těch tlumičů? Škoda, že nedělaj nějaký výškově nastavitelný, chtěl jsem koupit předek štelovací od HP, ale asi dam ty Kayaby, když to tady všichni tak vychvalujou a navíc je to za babku. Vedle přitvrzení, bych chtěl ale i lehce snížit, takže jak na to? Máte někdo excel g a snížený pružiny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Billstein jsem měl. Vydrží zhruba polovinu toho co originální tlumiče.

35000km? Sry, ale to je kravina :) Pokud vemu svuj pripad, pri mym stylu jizdy (zadnej pirat, ale zatacky rad) a jezdeni po Praze, tak po 70000km byly origo jak blato. To uz byly druhy. Prvni vydrzely o malinko vic :) Jasne, jeste bych na nich minimalne 20000km odjezdil, ale leda s Kinedrylem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes na 1,8 T objednal EXCEL G na předek i zadek vč dorazů a uložení 6600, práce počítám 3 hodky, budou to montovat příští týden, tak až to projedu a porovnám s originály (když ještě fugovaly-teď maj už 185 000), dám vědět moje subjektivní dojmy-snad nebudu litovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak panove prinasim velice znepokojive informace a doufam,ze moje zkusenost bude ojedinela

Jiz delsi dobu pozoruji zahadne klepani po prejeti nerovnosti. Moje podezreni bylo jasne na predni napravu,tak se vymenil cep,kolo a klepani porad. Dneska jsem byl ve skodovce na zmereni tlumicu a nestacil jsem se divit!!!!

Kayaba Excel G se kteryma jsem byl tak spokojenej najednou jaksi po maximalne 30t vypovedely sluzbu a to na zadku :(

Ztrata uciinosti predni naprava 5%

Ztrata uciinosti zadni naprava 97% !!!

Zahoupali jsme s tim technikem vzadu autem a ty zadni jsou total vytekly a KO !!!. A to jezdim porad s pazdnym kufrem a vzadu taky nikoho moc nevozim. Ted jen premyslim,co dal. Jestli to zkusit znova,nebo jestli tam dat radsi neco jinyho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kromě Kayab Excel G (viz bazar-prodej) mám nově v nabídce i Bilsteiny B4 - ceny za 1ks

vpředu

VNE4574 pro vozy se standart podvozkem .............. 1180,-

VNE4575 pro vozy se sportovním podvozkem .......... 1640,-

vzadu

BNE2942 pro standart podvozek .................. 1050,-

BNE2917 pro sportovní podvozek ................. 1400,-

Editováno: , autor: sebo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to není příliš potěšující zpráva, chtěl jsem jít též do Kayab, ale teď babo raď. Teď navím jestli spíše Bilsteiny ikdyž někdo píše že jsou tvrdé nebo věřit že Kochtík měl jen smůlu na vadnou sérii. Máte ještě někdo další nějaká infa ohledně těchto dvou značek? Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jednu technickou: je vhodný dělat po výměně tlumičů geometrii kol u OCT 1 ? Dneska jsem svěřil mýho miláčka na výměnu rozvodů a tlumičů a když jsem se jen zmínil, aby udělali geometrii, řekl mi servisák, že to není nutný, prý je to nastavený z výroby a nehejbe se s tím. Tak nevím, nevím...podle mě auto co má nalítáno 185 000 už nemůže mít optimalní geometrii, tomu nevěřím-zvlášť ne na našich silnicích. Mám na tom seřízení trvat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jednu technickou: je vhodný dělat po výměně tlumičů geometrii kol u OCT 1 ? Dneska jsem svěřil mýho miláčka na výměnu rozvodů a tlumičů a když jsem se jen zmínil, aby udělali geometrii, řekl mi servisák, že to není nutný, prý je to nastavený z výroby a nehejbe se s tím. Tak nevím, nevím...podle mě auto co má nalítáno 185 000 už nemůže mít optimalní geometrii, tomu nevěřím-zvlášť ne na našich silnicích. Mám na tom seřízení trvat?

Rozhodně geometrii udělej, tím nic nezkazíš, ba naopak.

Akorát vynech místa, kde to dělají tzv. "lampičkama" a hledej spíše přesné laserové meření :palec2:

Já si to nechával dělat před rokem a malinko jsme upravovali předek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jednu technickou: je vhodný dělat po výměně tlumičů geometrii kol u OCT 1 ? Dneska jsem svěřil mýho miláčka na výměnu rozvodů a tlumičů a když jsem se jen zmínil, aby udělali geometrii, řekl mi servisák, že to není nutný, prý je to nastavený z výroby a nehejbe se s tím. Tak nevím, nevím...podle mě auto co má nalítáno 185 000 už nemůže mít optimalní geometrii, tomu nevěřím-zvlášť ne na našich silnicích. Mám na tom seřízení trvat?

Rozhodně geometrii udělej, tím nic nezkazíš, ba naopak.

Akorát vynech místa, kde to dělají tzv. "lampičkama" a hledej spíše přesné laserové meření :palec2:

Já si to nechával dělat před rokem a malinko jsme upravovali předek (cena 200,- Kč).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně geometrii udělej, tím nic nezkazíš, ba naopak.

Akorát vynech místa, kde to dělají tzv. "lampičkama" a hledej spíše přesné laserové meření :palec2:

Já si to nechával dělat před rokem a malinko jsme upravovali předek (cena 200,- Kč).

Tak laserem už se prej nedělá, teď už na to maj kamery. Pro mě taky novinka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ode dneška patřím do klubu Kayaba EXCEL G. První dojmy při jízdě po maloměstě: někdo tu psal, že příčný nerovnosti jsou víc cítit než origo a já mu musím dát za pravdu.Jsou to určitě trochu tužší tlumiče než škodovácký, ale jinak samozřejmě pozitivní změna chování v zatáčkách a ustalo houpání typický pro oddělaný tlumiče.

Ty starý už mi na pneumatikách stihly vytetovat pěkný zuby a kola jsou díky tomu už delší čas hlučný, přestože nový byly snad nejtišší jaký jsem kdy měl (DUNLOP Wintersport M3) Snad se ještě trochu srovnaj. Zítra ty Kayaby testnu na D 5-ce při 200km/h a ježděním po Plzni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo už nemá další zkušenosti s tlumiči Bilstein nebo Kayaba. Chtěl jsem jít do Kayab G, ale poté co tu psal své dojmy Kochtík začínám váhat. Přeci jen aby po 30T odešly tlumiče je dost brzo. Tak pište pište své názory a pocity ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo už nemá další zkušenosti s tlumiči Bilstein nebo Kayaba. Chtěl jsem jít do Kayab G, ale poté co tu psal své dojmy Kochtík začínám váhat. Přeci jen aby po 30T odešly tlumiče je dost brzo. Tak pište pište své názory a pocity ;)

Ted jsem se vratil ze 140 km štreky po dálnici a státovkách poprvé na Kayabách Excel G. Shrnul bych to takto: na dobrý silnici komfortní, bezpečný pocit i při rychlostech kolem 220 km/h, v zatáčkách super drží stopu.Na mírnejch nerovnostech to ještě ujde, ale větší díry nebo příčný nerovnosti ve vyšší rychlosti jsou v kabině znatelně víc cítit a slyšet než u původních tlumičů. No a můj resultat zní: "jestliže mi taky vytečou po 30 tis., tak už do nich nejdu, protože od komfortu jsem si sliboval víc, možná zkusím SACHS Advantage...fakt nevím".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sachs Advantage jsou velmi komfortni, ale do zatacky to budes brat stylem "plny auto vajec" :) A pokud Ti ExcelG prijdou, ze bouchaj na nerovnostech, tak tos tam predtim musel mit naky molitanovy ;)

U Kochta mi to porad prijde nejaky divny, je prvni, komu se takhle posraly - Kochtasi, nebyl tam nahodou nakej problem s montazi? Posrat se da vsechno. Ze by takovej tlumic vytek po 30000km jen tak, a to jeste k tomu oba, to je proste dost divny.

Ty Bilsteiny B4 jsou o DOST tvrdsi, nez Excel G, tak s tim pocitejte, obzvlast zadek. Prirovnat se to da asi k tomu, ze s Powerflexem na napravach, vetsima kolama a B4 se to chova temer jako RS (ktery ma kratsi pruziny). Pokud jsou nekomu tvrdy Excel G, B4 nesnese.

Editováno: , autor: krysarr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sachs Advantage jsou velmi komfortni, ale do zatacky to budes brat stylem "plny auto vajec" :) A pokud Ti ExcelG prijdou, ze bouchaj na nerovnostech, tak tos tam predtim musel mit naky molitanovy ;)

...jestli byly molitanový nevím, jen vím že to byly origoše, co tam dávaly ve výrobě. Ale ty Sachse bych chtěl vyzkoušet.Nekoupíte někdo moje nový Kayaby?.....smích

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli nikdo do jara nenapíše něco ve stylu Kochtíka o kayabách, tak do nich asi půjdu, protože kostitřas :) z toho dělat nechci a hlavně po Praze by ty Bilsteiny hodně bolely ;)

Ja tam mel na Prahu i ty Kayaby Ultra SR a to vazne bolelo, po delsim jezdeni po Praze me slusne bolelo v zadech :feve::(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...