Dovolil bych si nesouhlasit s vyse napsanym tvrzenim , cituji : nemůžete čekat víc, dyť sem vám to říkal, Kayaba si neláme hlavu s tím, jestli máte 1.6 ,1.8 nebo 1.8T.
Skodovka , konkretne u Octavie dava do prvovyroby cca 30 druhu pruzin a tlumicu , ktere ma rozlisene barevnymi puntikami . Zda skutecne jsou tyto produkty mezi sebou odlisne , nedokazu posoudit.
Vsichni druhovyrobci tlumicu a pruzin si to zjednodusuji tim , ze maji v nabidce pouze nekolik druhu tlumicu a pruzin pro dany automobil . Co se tyce predni napravy Octavie , tak rozlisujou motorizaci do 1,6 vcetne a pak 1,8 vcetne a vys. Dale rozlisujou kratkou verzi (sedan) a combi , pro velkou zatez jeste nabizeji HD (tvrzene) pruziny .
Sam ted resim nove pruziny a tlumice na mou OI combi TDI, ted mam snizeny podvozek a je to hrozne utrpeni . Po dlouhem shaneni novych nebo malo jetych pruzin za rozumnou cenu jsem koupil nove pruziny svedske firmy Lesjofors (nove jsou nove , tot muj nazor). Jeste se musim rozhodnout pro tlumice , ale zase nedam 2500kc za kus ve skodovce , takze nejspis KYB excelG.
Jinak jsem na mem predchozim aute G3 TDI mel na predku KYB a naprosta spokojenost.