Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
Vloženo

Mám tokový jeden problém na Fabii r.v 04.

Když zapnu zapalování a protože mám plnou nádrž,tak ručička u palivoměru musí opsat celou svou stupnici,tak právě při opisování stupnice slyším jak,kdyby se pohybovala po ozubených kolečkách.

Nevím jestli je to normální a nebo je to standart,ale myslím si,že by palivoměr by měl být tichý jako např.teploměr chladící kapaliny,když nabíhá.

Za případnou odpověď předem děkuji.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Palivoměr Škoda Fabia 2.0 benzin neukazuje nic 0 l poradíte jak přijít na závadu.

 

Dnes normálně vše ukazovalo na PC dojezd 15 Km 10km 5 km vse bylo ok 

ale natankoval jsem za 300 Kč ale nic se nezvedlo 0 Km 0l

 

existuje nějaky restart nebo nevím?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrý den,

 

na Fabii I 1.9 TDI mi během jízdy padne ručička budíku palivoměru. Když zastavím a vytáhnu klíčky ze spínačky, ručička zase ukazuje správnou hodnotu. Někdy k tomu ještě vyskočí kontrolka teploty, i když ručička je zhruba na půlce. Když spadne ručička palivoměru, přestane fungovat i palubní PC. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky

Vloženo

Zdravím... Mám podobný problém na Fabii 1.4 MPi...

Někdy, bez zjevné příčiny ručička palivoměru spadne... Někdy se za jízdy vrátí a ukazuje dál, někdy se vrátí až při další jízdě... Takže v podstatě jak kdy... Souvislost s něčím jiným jsem nepozoroval a stav trvá už vic než jeden rok... Je to lehce nepříjemné...

Vloženo

Študenti, študenti a ještě jednou študenti ... Neboli jasnej projev degenerace pájenejch spojů v palubních přístrojovejch štítech, protože při jejich výrobě byla použitá metoda bezolovnatýho pájení a ta je jedním z nejhorších kurvítek na světě. Sežeňte si nějakýho šikovnýho páječe, kterej vám rozdělá přístrojový desky a mikropáječkou vám propájí všecky spoje s případným přídavkem olovnatý pájky - vaše problémy tím zmizí. Pokud nikoho neseženete, můžete si stěžovat nikoliv na lampárně, ale v Bruseli na ty zasrance ekofašouny, kvůli kterým se ty bezolovnatý sračky používají i když by se v autech používat vůbec nemusely a hlavně neměly ...

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

No... na studenta jsem už opravdu starý, takže nevím co tím bylo myšleno... Celá odpověď zní jaksi povýšeně a pokud to tak bylo skutečně míněno, tak se omlouvám, že jsem si dovolil vůbec něco napsat...

add: podobnou operaci bych mohl zvládnout i svépomocí (s páječkama jsem celkem kamarád)), takže vcelku díky za nápovědu... Trochu mi není jasná ta naprostá jistota, že by to nemohlo být i něco jiného, ale s tím už raději nebudu obtěžovat...

 

Hezký den

Vloženo

Študent = STUDEŇÁK alias STUDENEJ SPOJ čili přímej a neodvratnej následek používání RoHS bezolovnatejch srágor v dopravních prostředcích ... Nemá to nic společnýho ani s tvým IQ ani s (ne)dokončeným vzděláním, jenom s doslova negativní inteligencí konstruktéra dotyčnýho celku.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravim. Potrebujem poradit. Mám už dlhšie problém s ručičkou ukazovateľa benzínu v nádrži. Ukazuje nulu že je nádrž prázdna aj keď v nej niečo je. Začalo to robiť len pred nedávnom a ani by mi to nevadilo lebo síce jazdím na LPG ale stále pípanie pri naštartovaní že je málo benzínu už lezie na nervy. Sranda je že keď odpojím baterku a zas zapnem tak ručička ukazuje ako má ale po čase začne padať až kým sa nezastaví na nule takže keď chcem vedieť koľko mám v nádrži stačí že len odpojím baterku a nazad zapojím. Je to 1,4 mpi 2000. Nejaké rady? alebo zájsť na diagnostiku? nerád by som počul že treba meniť plavák :D

  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím všechny,

 

Prosím o rady či zkušenosti.

 

Na Fabii I r.v. 2002 1.4 16V 55kW kód motoru AUA mi nefunguje u budíků rafička ukazatele stavu paliva....ukazuje úplné nesmysly...střídavě vyšší hladinu paliva, než jaká v nádrži skutečně je, pak zase i přes plnou nádrž spadne úplně dolů na nulu. Palubní počítač ukazuje dojezd v km dle rafičky čili taktéž špatně - jednou ukazuje víc, jednou nulu podle toho, co ukazuje rafička.

 

Rezerva (kontrolka rezervy) se nerozsvítí nikdy.

 

Plovák v nádrži jsme v servisu vyměnili za nový a závada přetrvává.

 

Neví někdo čím by to mohlo být??? ?

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, vyresili jste tento problem? Mam podobny problem na Fabii 1 2004 74kw 16V. Rucicka ukazuje pri NEnastartovanem motoru normalne ale po nastartovani ukazuje cca 18 sekund spravne a pak vzdy spadne na nulu, a kontrolka rezervy se nerozviti. Plovak jsem dal origo novy a ukazuje to porad stene blbe. Ma nekdo nejake typy co jineho omrknout?

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Mám problém s Fabiou. Stále mám rozsvietenú kontrolku paliva. V nádrži je palivo, cca. polovica nádrže. Ani po natankovaní paliva sa nezmení stav. Po odpojení svorkovnice ukazovateľ paliva už ukazuje správne ale stále svieti kontrolka paliva a zapípa budík. Aký a kde môže byť problém?

 

Ďakujem.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím chci se zeptat k tématu nemá někdo za rozumnou cenu palivoměr s indexem 647

 

 

Palivoměr.jpg

Editováno: , autor: cechp
špatě vybraná příloha

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...