Leden 5, 201015 r Do 1.2 TSI to tak honem nebude,zatím se plyn do aut co mají vstřiky přímo v hlavách moc s úspěcem nedělá, 1.6 tky jsou na plyn nejvhodnější, ale to je na dlouhou diskusi, ani my nemáme programy pro 1.2 ky a myslím si, že jsme dost napřed, já ji mám, na prví 400 tisíc, na druhé 150 a vše OK. Nedokážu si představit spojení FSi a plynu. Stejnak tam budou muset bejt druhý vstřiky v sacím potrubí. A jestě jsem to nikde neviděl. Jediný co jsem viděl je Passat 1,4TSi CNG. Ale nikdo mi nebyl schopen říct jak to funguje.
Leden 5, 201015 r celkom by ma zaujimalo kedy sem pride Octavia na E85... Pro seversky země se to dělá. Pro nás silně pochybuju.
Únor 15, 201015 r Motor 1.8 T chodí velice dobře, dělali jsme jich pár desítek, jak Octy, tak VW, dokonce jednomu členovi fora, ten byl čipovanej a v pohodě... Do nových aut se už ani nic jiného dát ani nedá, v autě ve kterém je ABS to funguje tak, že pru prudkém brzdění dochází k tomu, že se odpojuje i vstřik paliva, takže nechápu a bohužel se to do dneška stává, že jsou firmy, co Vám dají do auta klasický plyn za nějakých 17- 20 tisíc a zákazník si myslí, jak ušetřil a jak jsou ostatní drazí....
Březen 21, 201015 r Ahoj. Osobně tedy nemám škodu s tímhle motorem, mno nemám ani škodu, ale líbí se mi varianta ooctávka s LPG dvoulitrem a v kombíku obzvlášť. Moje auto má 1300 kg s 116hp a musím říct že to je motor tak akurát. Co mne tedy zaráží je ten zastaralý systém. V dnešní době bych očekával alespoň tedy dvě varianty LPG, sekvenční vstřik a vstřik kapalnýho LPG. To nemá ztráty na výkonu a hlavně to má skoro stejnou spotřebu jako u benzínu. Je to systém nezávislý na benzínu. Navíc tedy bych okečával alespoň dvoulitr. Podle mne bych klidně přišel i s Rkem na LPG. každý by chtěl sylné auto a aby málo žralo. A proč nevyrukovat i s CNG? Je tady zatím tedy málo plyněnek, ale v poslední době také rostou jak houby po dešti. Bohužel zjišťuji že asi bude lepší koupit starší zachovalou oktávku, a dát si tam vstřik kapalného LPG - v dvoulitru, než kupovat novou s 1.6tkou. Finančně to jaksi vyjde líp. I když nevím, možná že ta 1.6tka postačuje? Mám O2 2006 1,6 MPI. když měla 50 tis Km, tak mi "Karel.LPG. v Moravských Budějovicích namontoval STAG 300. Těď mám najeto asi 145 tis km a kromě běžného servisu ( as 2x seřízení a vyčištění filtru ) naprosto bez závad a naprostá spokojenost. dlouhodobá spotřeba ( natural a zahřátí ajinak LPG ) 9,2 . Vřele doporučuji ( LPG i montáž u Karla )
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.