Cjoctavian Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 celkom by ma zaujimalo kedy sem pride Octavia na E85... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Do 1.2 TSI to tak honem nebude,zatím se plyn do aut co mají vstřiky přímo v hlavách moc s úspěcem nedělá, 1.6 tky jsou na plyn nejvhodnější, ale to je na dlouhou diskusi, ani my nemáme programy pro 1.2 ky a myslím si, že jsme dost napřed, já ji mám, na prví 400 tisíc, na druhé 150 a vše OK. Nedokážu si představit spojení FSi a plynu. Stejnak tam budou muset bejt druhý vstřiky v sacím potrubí. A jestě jsem to nikde neviděl. Jediný co jsem viděl je Passat 1,4TSi CNG. Ale nikdo mi nebyl schopen říct jak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 celkom by ma zaujimalo kedy sem pride Octavia na E85... Pro seversky země se to dělá. Pro nás silně pochybuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Motor 1.8 T chodí velice dobře, dělali jsme jich pár desítek, jak Octy, tak VW, dokonce jednomu členovi fora, ten byl čipovanej a v pohodě... Do nových aut se už ani nic jiného dát ani nedá, v autě ve kterém je ABS to funguje tak, že pru prudkém brzdění dochází k tomu, že se odpojuje i vstřik paliva, takže nechápu a bohužel se to do dneška stává, že jsou firmy, co Vám dají do auta klasický plyn za nějakých 17- 20 tisíc a zákazník si myslí, jak ušetřil a jak jsou ostatní drazí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rota Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Ahoj. Osobně tedy nemám škodu s tímhle motorem, mno nemám ani škodu, ale líbí se mi varianta ooctávka s LPG dvoulitrem a v kombíku obzvlášť. Moje auto má 1300 kg s 116hp a musím říct že to je motor tak akurát. Co mne tedy zaráží je ten zastaralý systém. V dnešní době bych očekával alespoň tedy dvě varianty LPG, sekvenční vstřik a vstřik kapalnýho LPG. To nemá ztráty na výkonu a hlavně to má skoro stejnou spotřebu jako u benzínu. Je to systém nezávislý na benzínu. Navíc tedy bych okečával alespoň dvoulitr. Podle mne bych klidně přišel i s Rkem na LPG. každý by chtěl sylné auto a aby málo žralo. A proč nevyrukovat i s CNG? Je tady zatím tedy málo plyněnek, ale v poslední době také rostou jak houby po dešti. Bohužel zjišťuji že asi bude lepší koupit starší zachovalou oktávku, a dát si tam vstřik kapalného LPG - v dvoulitru, než kupovat novou s 1.6tkou. Finančně to jaksi vyjde líp. I když nevím, možná že ta 1.6tka postačuje? Mám O2 2006 1,6 MPI. když měla 50 tis Km, tak mi "Karel.LPG. v Moravských Budějovicích namontoval STAG 300. Těď mám najeto asi 145 tis km a kromě běžného servisu ( as 2x seřízení a vyčištění filtru ) naprosto bez závad a naprostá spokojenost. dlouhodobá spotřeba ( natural a zahřátí ajinak LPG ) 9,2 . Vřele doporučuji ( LPG i montáž u Karla ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.