Prosinec 26, 200717 r zatial majstri dakujem za rady rano idem pracovat na aute to znamena 350 km mozno sa dobyje. ale som naplanovany kupit poobede novu a potom uvidime. nemozem baterku vymontovat na noc lebo mam odpojene zamky a idem len cez dialkove otvaranie. ale rano mam pre istotu v zalohe startovanie cez kabel. dobry sused. budem vas informovat. zatial vdaka majstri.
Prosinec 26, 200717 r nevieme, aky mas typ LPG zariadenia, tak len tak na rychlo som nasiel od Lovtec-u nejaky postup, ked to nefachci. je to pre Fabiu 1.4. Upraveno Prosinec 26, 200717 r od colins
Prosinec 27, 200717 r Tak vyjetá druhá nádrž a spotřeba 7,3l. Podle palubáku to mělo být 6,2l. Upraveno Prosinec 27, 200717 r od ruger
Prosinec 27, 200717 r majstri hotove opravene . cely den som jazdil na benzin a stalo ma to asi o 3stovky viac jak plyn. telefonicky som sa spojil s mechanikom a ten povedal ze som si ten prepinac preprogramoval. to je ten vo vnutri ktorym sa zapina plyn a ma cervene azelene svetielka. chcel to opravit zajtra ale kedze som vedel kde je chyba tak som si to po praci opravil sam . praca na 2 minuty. proramuje sa to pomocou tlacitka spinaca plynu a spinacej skrinky do polohy 1, mal som asi 10 neuspesnych pokusov a potom hura. nasledne som vymenil aj baterku ktora toho mala uz plne zuby.inak jazdim plyn asi 3 roky asi 240tisickm. a nedam dopustit. mam len dobre skusenosti. a dakujem za rady ak budem vediet aj ja niekomu poradim.
Prosinec 28, 200717 r to amiqo: tak to je dobrá zpráva . Napiš Colinsovi zprávu, ať tě přihodí do seznamu uživatelů. Pokud se tam podíváš určitě budeš vědět co by zpráva měla obsahovat
Prosinec 28, 200717 r amigo: skus to popisat, alebo nafotit. urcite sa to hodi aj inym nestastnikom, ked sa im pojekazi baterka.
Prosinec 28, 200717 r to nebol problem baterky to bol problem preprogramovania spinaca plynu. a baterku som menil s dovodu ze nedokazala udrzat napetie uz bola stara chuderka tak mam novu a jazdim jak dabel. ono fotit viem ale fotim na analogovu zrkadlovku a to sa zle dava do pocitaca. to nie je digital ale ziaden strach vsetko bude.
Prosinec 28, 200717 r to nebol problem baterky to bol problem preprogramovania spinaca plynu. a baterku som menil s dovodu ze nedokazala udrzat napetie uz bola stara chuderka tak mam novu a jazdim jak dabel. ono fotit viem ale fotim na analogovu zrkadlovku a to sa zle dava do pocitaca. to nie je digital ale ziaden strach vsetko bude. no ale nepřeprogramoval se sám od sebe ne?
Prosinec 29, 200717 r no ale nepřeprogramoval se sám od sebe ne? ja som ho preprogramoval omylom vtedy ked som chcel studene auto nastartovat hned na plyn a to sa robi tak ze drzis jednou rukou stlacene prepinanie plynu a druhou rukou startujes a kedze to nenastartovalo koli zlej baterii tak sa to preprogramovalo. a podobnym sposobom sa to programuje naspet akurat nedokoncis startovanie ale ides s klucom len do polohy jedna. to jest ze sa ti rozsvietia kontrolky.
Prosinec 29, 200717 r ja som ho preprogramoval omylom vtedy ked som chcel studene auto nastartovat hned na plyn a to sa robi tak ze drzis jednou rukou stlacene prepinanie plynu a druhou rukou startujes a kedze to nenastartovalo koli zlej baterii tak sa to preprogramovalo. a podobnym sposobom sa to programuje naspet akurat nedokoncis startovanie ale ides s klucom len do polohy jedna. to jest ze sa ti rozsvietia kontrolky. aaaa už si vzpomínám, měl jsem to na Feldě také tak a využil to tehdy když mi nechodilo relátko, které spínalo palivové čerpadlo na benzín ... teď už je to jasné.
Prosinec 29, 200717 r tak to je dobře . Já rozdíl mám. V zimě mám nižší spotřebu LPG než v létě. Ne nespletl jsem se (pro ty co budou reagovat že to není logické) ale vysvětlím. V zimě mám tak o půl litru menší spotřebu a je to ze dvou důvodů. Za prvé: když jedu do nebo z práce v zimě, absolvuji úsek s největší spotřebou při studeném motoru na benzín (při velkých mrazech to je i 5 km jízdy) Za druhé: jezdím pomaleji takže bych neviděl rozdíl v druhu LPG (tedy různým poměrům Propanu a Butanu) takže mám zase po dlouhé době nějaké konkrétní výsledky (jinak spotřebu nesleduji nijak pravidelně), ale teď se mi podařilo tankovat dvakrát na stejném místě, poté co mi došel plyn, bral jsem jen za 200 Kč 12,26l (l za 16,30 ), ujeto 187 km a spotřeba 6,56l/100km .
Prosinec 29, 200717 r Moje spotřeba je 7,5 L/100km plus trochu nějaký tekutiny PS. proč sem nejdou dávat obrázky? Upraveno Prosinec 29, 200717 r od MichalJ
Prosinec 29, 200717 r obrazky idu pridavat... ale len na externe servre, inak dobre ze si povedal, uz som zbuntosil zodpovednych. my chceme pictures !! Upraveno Prosinec 29, 200717 r od colins
Prosinec 29, 200717 r Tak teda externě Jinak: Chceme taky obrázky Upraveno Prosinec 29, 200717 r od MichalJ
Prosinec 30, 200717 r ja tu spotrebu moc nesledujem ked viem ze jazdim lacnejsie ako na benzin tak som spokojny. ale pri mojom jazdeni to je rozdiel asi 200 denne a to ma celkom bavi. tankujem kazdy den asi 30 takze ma pumpar ma celkom rad si myslim. ale zas jazdim pre zabavu a nie pre usporu takze sa aj rad nahanam a tak isto rad piskam v zakrutach a ono to stoji za tych par korun naviac.
Prosinec 30, 200717 r Moje spotřeba je 7,5 L/100km plus trochu nějaký tekutiny PS. proč sem nejdou dávat obrázky? tak problem s obrazkami je prec ! long live profor !
Prosinec 31, 200717 r obrazky idu pridavat... ale len na externe servre, inak dobre ze si povedal, uz som zbuntosil zodpovednych. my chceme pictures !! Hurá za ty obrázky... To jsi Ty s manželkou alebo milenkou, Colins?
Prosinec 31, 200717 r k tomu obrazku chlapci dnes sa nemysli na sex ale na alkohol ved je silvester tak si ho uzivajte. a nech sa vam vsetkym dari.
Leden 2, 200817 r Mám octu 1.6 75kw na LPG, a kape mi chladící kapalina z regulátoru tlaku v místě, kde vchází kapalina do regulátoru Zajímalo by mě jak náročná může být oprava. Nezlobte se že to dávám sem, v octavkach mi nikdo neodpověděl. Díky za případné odpovědi
Leden 2, 200817 r Mám octu 1.6 75kw na LPG, a kape mi chladící kapalina z regulátoru tlaku v místě, kde vchází kapalina do regulátoru Zajímalo by mě jak náročná může být oprava. Nezlobte se že to dávám sem, v octavkach mi nikdo neodpověděl. Díky za případné odpovědi skus si precitat odpovede cislo 627-632. je tam aj foto. je niekolko moznosti : alebo to zatesnis teflonovou paskou, alebo vymenis gumennu hadicu, alebo ti tecie to kolienko na regulatore. mne pomohlo odrezat z hadice, dat teflon a vyhodit srobovaciu stahovaciu pasku za pradavnu eská pasku, taka co sa stahuje srobovakom. do chladiacej kvapaliny som nedaval ziadny "utesnovaci" sajrajt. Upraveno Leden 2, 200817 r od colins
Leden 2, 200817 r Potřebuju vyndat to kolínko a přetěsnit ho, protože to teče zevnitř. Ale nevim jak na něj. Nad každým kolinkem je malý šroubek. Jestli ten vyšroubovat? Bojim se abych něco nezmršil.
Leden 2, 200817 r Potřebuju vyndat to kolínko a přetěsnit ho, protože to teče zevnitř. Ale nevim jak na něj. Nad každým kolinkem je malý šroubek.Jestli ten vyšroubovat? Bojim se abych něco nezmršil. ja sa priznam, ze som to nerozoberal, ale wassermann to mal otvorene na Felde. skus sa ho opytat cez sukromnu spravu. mali by tam byt take male O-kruzky.
Leden 3, 200817 r Mám octu 1.6 75kw na LPG, a kape mi chladící kapalina z regulátoru tlaku v místě, kde vchází kapalina do regulátoru Zajímalo by mě jak náročná může být oprava. Nezlobte se že to dávám sem, v octavkach mi nikdo neodpověděl. Díky za případné odpovědi Ahoj, chce to vyměnit těsnící O-kroužky, co jsou pod těmi kolínky na reduktoru. Sám jsem to nerozdělával, nechal jsem si to vyměnit v lpg servise, stálo mě to nějakých 168,-Kč materiál i práce vč. DPH , tak jsem to neřešil, páč je to přece jen plyn a tak do něj sám raději nehrabu Jinak je to běžná závada, kterou řeší v lpg servisech dnes a denně. Je to způsobeno chladící kapalinou, která je ve škodovkách suprová, má vynikající přenos tepla a je velice šetrná k motoru, ale bohužel už ne moc šetrná k pryžovým dílům chladící soustavy a tak se občas stane, že třeba na lpg-reduktoru začne chladící kapalina prokapávat... Když už by jsi se do výměny těch těsnících kroužků přece jen chtěl pustit sám, měl by jsi si dát bacha i na materiál, z kterého jsou kroužky vyrobeny, protože asi ne všchny se hodí právě na tyto účely a mohly by Ti ty nové téct třeba ještě dříve než ty staré. A také právě proto jsem neřešil jejich výměnu v lpg servisu, zvláště při té ceně
Leden 4, 200817 r Mam fabiu 1,4 LPG Lovato klasiku a chcel by som to nahradit sekvenčnym vstrekom. Par info by som potreboval ktore veci treba vymenit a ktore potrebujem dokupit. A poradit kde to kupim lacno bez dokladu. Vopred dakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.